کتاب صوتی خانه (رمان)

کتاب صوتی خانه نویسنده تونی موریسون

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

ماجرای رمان کم حجم و خواندنی خانه ، روایت سربازی رنگین پوست بازگشته از جنگ کره و امریکا در دهه ی پنجاه میلادی است

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3 - zip ۶۴ مگابایت
30,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی خانه (رمان)

کتاب صوتی خانه يکی از محبوب‌ترين رمان‌هاى تونی موریسون Toni Morrison است و بسياری از منتقدان آن را با اثر شگفت‌انگيز او يعنی «دلبند» مقايسه مى‌کنند.

نکوداشت کتاب صوتی خانه

«نيويورک ريويو آو بوکز» درباره اين رمان نوشته است:

«بهار 2012 برای تونی موريسون بازگشتی دوباره بود، او با رمان خانه، تجربه ارتباط عاطفی عميق با مخاطبش را زنده کرد، درست مثل اتفاقی که با رمان دلبند، ميان او و خوانندگانش افتاده بود.»

موريسون در دهمين رمان خود به فضاهاي تازه‌اى دست يافته است. او رمان کوچک و کم‌حجم «خانه» را در روزهايی نوشته که در غم از دست‌ دادن پسرش، سوگوار بوده است.

موريسون در این باره گفته است:

«روزهايى بود که فکر مي‌کردم ديگر نمى‌توانم بنويسم، آدم‌ها تسلی‌ام مى‌دادند، اما اين تسلى کمکى به من نمى‌کرد، من چيزهایی را در زندگی از دست داده بودم و تنها باقى‌مانده دنيا برايم نوشتن بود که به خانه، ختم شد و نجاتم داد.»

اين نويسنده آمريکايى در 81 سالگى داستانى حماسی خلق کرده است. روايتی از حال و روز مردى خسته به نام «فرانک» که راهى جنگ مى‌شود و همراه ارتش به آن‌سوى آب‌ها می‌رود و بعد از بازگشت با مفاهيم تازه‌اى در زندگى شخصى و روابطش روبه‌رو مى‌شود.

اتفاقات داستان در اوايل دهه 50 مى‌گذرد و رابطه پيچيده آدم‌ها و بازگشت به گذشته‌شان به نوعی حکايت از نقش پُررنگ گذشته‌هايى دارد که آدم‌ها با آن تسويه حساب نکرده‌اند.

تونی موريسون تاكنون جوايز معتبرى چون نوبل ادبيات و پوليتزر را از آن خود كرده است. از او به عنوان نويسنده‌اى ياد شده كه رمان‌هايش سرشار از عناصر بصرى و مضامين شاعرانه هستند و به واقعيت زندگی آمريكايى جان می‌بخشند

کتاب صوتی دلبند اثر تونی موریسون
خانم تونی موریسون نویسنده کتاب صوتی خانه 

همراهان گرامی میتوانند  با اضافه کردن محصول به سبد خرید ، کتاب صوتی خانه نویسنده تونی موریسون را به مدت 4:45 و در یک فایل زیپ به حجم 65 مگابایت دانلود فرمایند.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های نویسنده : تونی موریسون

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!