کتاب صوتی خانه خوبرویان خفته نوشته یاسوناری کاواباتا برنده جایزه نوبل ادبیات

کتاب صوتی خانه خوبرویان خفته نوشته یاسوناری کاواباتا برنده جایزه نوبل ادبیات

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی خانه خوبرویان خفته نوشته یاسوناری کاواباتا برنده جایزه نوبل ادبیات شامل فایل صوتی سه داستان: دست (به مدت 1 ساعت) ، پرندگان و حیوانات دیگر (به مدت 1 ساعت) و خانه خوبرویان خفته ((به مدت 2:40 ساعت)

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 137 مگابایت 
15,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی خانه خوبرویان خفته نوشته یاسوناری کاواباتا برنده جایزه نوبل ادبیات

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی خانه خوبرویان خفته نوشته یاسوناری کاواباتا برنده جایزه نوبل ادبیات و بهترین رمان قرن بیستم ژاپن

این کتاب با عنوان اصلی The house of sleeping beauties اثر یاسوناری کاواباتا Yasunari Kawabata نویسنده ژاپنی و برنده جایزه نوبل ادبیات در سال 1968 است.

کتاب صوتی خانه خوبرویان خفته- مجموعه داستان

کتاب صوتی خانه خوبرویان خفته از سه داستان مجزا تشکیل شده که هر سه داستان در فضایی سورئال و فرا واقع‌ گرایانه جریان داشته و محور اصلی هر سه هم البته، زن است. 

کتاب صوتی خانه خوبرویان خفته نوشته یاسوناری کاواباتا برنده جایزه نوبل ادبیات
  1. دست از کتاب صوتی خانه خوبرویان خفته

داستان مردی است که صرف نظر از لذت جنسی عاشق لطافت زنانگی است و شیدایی و عشق مرد به زنی است که دستش را به مرد به داده است و او را راهی خانه اش می ‌کند و مرد از دست به لبخندها و زیبایی زنانه پی می برد

2. پرندگان و حیوانات دیگر

در این داستان از کتاب صوتی خانه خوبرویان خفته ، زندگی مردی پرنده بازروایت میشود که صفات زنانه را در پرندگان متجلی می بیند و لذا بیشتر لحظات زندگیش را به غذا دادن و پرورش پرندگان خاص میگذراند.

مرد به پدر و مادر و خانواده تمایلی نداشته و موجودی زنده در کنارش باشد اما از هر موجود نرینه ای گریزان است و حتی خدمتکار مرد را هم به خانه اش راه نمی دهد .

البته این مرد روزی عاشق زنی به نام شی کاگو بود ولی نه موقعی که در رقص خودنمایی میکرده است و سالها پیش،مرد و شی کاگو قرار گذاشته بودند باهم خودکشی کنند و شی کاگو که خواسته بود زودتر کشته شود…

  1. خانه خوبرویان خفته

در این داستان عجیب و رازآلود با دنیای کشف و شهود روبرور هستیم ،پیرمردانی ناتوان در کنار دوشیزگانی خفته که نباید رابطه جنسی باهاشون برقرار کنند.

آگوچی مردی 67 ساله است که پیری را احساس می کند،شاید می خواهد با تجدید خاطرات جوانی،این احساس را از خود دور نماید، و به خانه ای عجیب می رود و هر بار در آغوش دوشیزه ای خفته می خوابد ،قبل از اینکه قرص های خواب آور رو بخورد،با لمس لبان و موهای دختران،هر بار یک یا چندین خاطره به ذهنش هجوم می آورند و بیشتراین خاطرات روابطی است که با دیگر زنان داشته است

گابریل گارسیا مارکز درباره آن کتاب گفته:

تنها رمانی که آرزو داشتم نویسنده اش باشم رمان خانه خوبرویان خفته است.

مارکز به تقلید از این اثر ،کتابی بنام  خاطرات روسپیان سودازده من  نوشته است.

در باره نویسنده کتاب:

یاسوناری کاواباتا نویسنده کتاب صوتی خانه خوبرویان خفته

یاسوناری کاواباتا در سال 1899 در ژاپن و در شهر  اوساکا به دنیا آمد و پدرش پزشک بود.

 زندگی او از همان ابتدا با رنج و فقدان گره خورده بود:

او پدرش را در یک سالگی  و مادرش را نیز در دو سالگی از دست داد وبه همراه خواهرش زندگیش را با مادربزرگشان ادامه دادند اما مادربزرگش را هم در هفت سالگی و دو سال بعد از آن هم ، تنها خواهرش  را از دست داد.

وقتی پانزده ساله بود، پدربزرگش از دنیا رفت و همین اتفاق باعث شد کاواباتا با وجود سن و سال کمش، خود را «استاد خاکسپاری ها» بنامد.

اولین رمان کوتاه مهم او، «دفتر خاطرات نوجوانی شانزده ساله» نام دارد و شرحی تکان دهنده و واقع گرایانه از حضور کاواباتا در کنار پدربزرگش که در بستر مرگ خوابیده، را ارائه می کند.

سال ها بعد، وقتی بمب های اتم شهرهای «هیروشیما» و «ناگازاکی» را نابود، و «امپراتور هیروهیتو» کشورش را بی قید و شرط تسلیم آمریکایی ها کرد تا جنگ در اقیانوس آرام پایان پذیرد، کاواباتا که در آن زمان به نویسنده ای میانسال تبدیل شده بود، نوشت:

از زمان شکست، به همان غمی بازگشته ام که همیشه در ژاپن با ما همراه بوده است.

از آثار او که در ایران ترجمه و منتشر شده اند میتوان کتاب های زیر را نام برد:

  • رقصنده ایزو
  • دهکده برفی
  • هزار درنا
  • آوای کوهستانی
  • زیبایی و افسردگی

 همین الان مجموعه کتاب صوتی خانه خوبرویان خفته را به مدت 4:40 و در سه فایل جداگانه (سه داستان) را دانلود کنید و این داستان های زیبا و رازآلود را بشنوید

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های ناشر : سلام صدا

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

  1. hiword.ir
    12 دی 1400

    عالیه ممنون

زندگی و آثار پائولو کوئیلو (paulo coelho) نویسنده معاصر برزیلی و خالق کیمیاگر - سلام صدا

زندگی و آثار پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو (paulo coelho) نویسنده معاصر برزیلی در اوت ۱۹۴۷ در برزیل و درخانواده ای متوسط متولد شده است . رمان‌های او از پر طرفدارترین رمان ها در میان عموم مردم در کشورهای مختلف دنیا می باشد. پائولو کوئیلو جایزه های ادبی متعددی را از کشور های متعدد کسب کرده است و آثار او در بیش از ۱۲۰ کشور منتشر و به ۴۶ زبان دنیا ترجمه شده اند. منتقدان سبک شاعرانه ی واقع گرا و فلسفی او را می ستایند. مادر پائولو کوئیلو خانه دار و پدرش …