دانلود رایگان کتاب صوتی تفکر زائد نوشته محمدجعفر مصفا

دانلود رایگان کتاب صوتی تفکر زائد نوشته محمدجعفر مصفا

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

محمد جعفر مصفا در این کتاب به طرح این موضوع می پردازد که انسان تمام عمر خود را مشغول آن چیزی است که نیست و تاکید دارد که تمام فکرها و اندیشه‌های اعتبارئی که انسان در سر دارد زائد است

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 123 مگابایت
0 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

دانلود رایگان کتاب صوتی تفکر زائد نوشته محمدجعفر مصفا

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

تفکر زائد خوانشی است از کتاب تفکر زائد نوشته محمدجعفر مصفا که یکی از کتاب های معتبر و پرفروش در روانشناسی فردی به زبان فارسی است. توضیحات را بخوانید و اگر علاقمند هستید برای دانلود رایگان کتاب صوتی تفکر زائد اقدام فرمایید

محمد جعفر مصفا در این کتاب به طرح این موضوع می پردازد که انسان تمام عمر خود را مشغول آن چیزی است که نیست و تاکید دارد که تمام فکرها و اندیشه‌های اعتبارئی که انسان در سر دارد زائد است

محمد جعفر مصفا نویسنده تفکر زائد

زنده یاد محمدجعفر مصفا نویسنده، مترجم و مولوی‌شناس ایرانی متولد ۱۳۱۲ در شهر خمین  است که کتاب‌ها و مقالات زیادی در رابطه با خودشناسی و انسان‌شناسی به رشته تحریر درآورده است.

کتاب های زنده یاد مصفا :

  • کتاب تفکر زائد
  • آگاهی
  • نامه‌ای به ندیده‌ام
  • رابطه

کتاب رابطه اثر محمدجعفر مصفا

  • با پیر بلخ
  • انسان در اسارت فکر

انسان در اسارت فکر اثر محمدجعفر مصفا

 

  • زندگی و مسائل
  • ترجمه برخی از آثار کریشنا مورتی
  • هله!

 

کتاب هله اثر محمدجعفر مصفا

در دانلود رایگان کتاب صوتی تفکر زائد نویسنده از شخصیت کاذبی که هر کس در درون خود می سازد پرده برمی دارد و توضیح میدهد چگونه انسان از تصورات فکری خود برای خود شخصیتی می سازد واین تصورات را به عنوان اجزاء شخصیتی خود قبول کرده و همیشه در ذهن حمل می کند و برای دوام این شخصیت چگونه اعمال و رفتارش بر اساس این تصورات شکل می گیرد.

بعنوان مثال تصور من از خودم اینست که آدمی  کم رو هستم و این تصور موجب میشود که در روابط به گونه ای عمل کنم که این صفت را در آینده نیز بتوانم بر خود برچسب بزنم .

ذهن ما به این عادت کرده است که  جریانات و رویداد های زندگی را از دو جنبه و دید نگاه کند و با آنها دو نوع رابطه داشته باشد. یکی رابطه ی واقعی و دیگری ذهنی.

نویسنده درباره کتاب صوتی تفکر زائد میگوید:

تفكر زايد پندار و توهمي است كه در لباس انديشه متجلي مي‎گردد.

تا زماني كه اين نوع تفكر (و در حقيقت توهم) حاكم بر ذهن است، زندگي و هستي انسان در ابري از تيرگي خواهد گذشت ـ بي ‎هيچ هدف و مسير روشن و بدون كمترين تسلط بر زندگي.

دانلود رایگان کتاب صوتی تفکر زائد نوشته محمدجعفر مصفا مجموعا به مدت  9 ساعت شامل دو فایل MP3 است که در یک فایل زیپ به حجم 123 مگابایت آماده است.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

  1. ناشناس
    04 آذر 1397

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  2. ناشناس
    06 آذر 1397

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

کتاب صوتی سیذارتا کتاب گویای سیذارتا اثر هرمان هسه

کتاب صوتی سیذارتا اثر هرمان هسه

کتاب صوتی سیذارتا اثر هرمان هسه کتاب صوتی سیذارتا اثر هرمان هسه داستان پسری برهمنی به نام سیذارتا است که از درس‌های پدر و فرهیختگان، روحش سیراب نمی‌شود و آرامش به دست نمی‌آورد و در یافتن خویشتن خویش تلاش می کند. او پی می‌برد که آموزش کافی نیست و باید خود جست‌وجو کند و راه را طی کند و بر خویشتن خویش چیره شود و …. سیذارتا که در کرانه رودخانه و در کنار زورق‌ها پرورش می‌یابد. دوستی دارد به نام «گوویندا» که با هم به درس‌های …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 9834 بازدید بدون دیدگاه