کتاب صوتی بوی نا نوشته ماندانا معینی مودب پور

کتاب صوتی بوی نا نوشته ماندانا معینی مودب پور

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی بوی نا نوشته ماندانا معینی مودب پور داستانی اجتماعی از زندگی مردمان کوچه و بازار است ، مردمی که در زندگی روزمره با آنها روبرو می شویم ، اما هر کسی داستان خودش را دارد

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 170MB
35,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی بوی نا نوشته ماندانا معینی مودب پور

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی بوی نا نوشته ماندانا معینی مودب پور داستانی اجتماعی از زندگی مردمان کوچه و بازار است ، مردمی که در زندگی روزمره با آنها روبرو می شویم ، اما هر کسی داستان خودش را دارد

خانم ماندانا معینی مودب پور داستان بوی نا را با این جملات شروع میکند

روزگار عجیبیه! آدم وقتی دقت کنه، می بینه که چه اتفاقاتی همین دور و ور خودش افتاده که واقعا باور نکردنیه! مثل همین خاطره یا داستانی که می خوام براتون بگم!

می خوام داستان خانواده حاج عباس جوکار بولاتپه لوش و حاج حسن جوکار بولاتپه لوش رو براتون بگم! اما قبل از اینکه شروع کنم اینم بگم که تمامی اسامی،نام خانوادگی، جاها و مکان ها و اشخاص ، اگرم شباهتی با کسی یا جایی دارن، تصادفیه و حقیقت نداره! اصلا این فقط یه داستانه برای سرگرم شدن!

نام خانوادگیم چیزی گذاشتم که با هیچ نام خانوادگی یکی نباشه! جوکار بولاتپه لوش!فکر نکنم یه همچین نام خانوادگی اصلا پیدا بشه!

خب! حالا برای سهولت کار، این دو نفر رو ، حاج عباس جوکار و حاج حسن جوکار صدا می زنیم!

برای اینکه به داستان حاج عباس و برادرش حاج حسن برسیم و بعدش برسیم سراغ بچه هاشون که اصل داستانه،باید یه خرده برگردیم عقب که ببینیم اصلا این دو نفر کی هستن!

پس می ریم به سالهای هزارو سیصد و سی شمسی و اون طرفا! شایدم یه خرده این ور و اون ور ترش!

حالا کوچه پس کوچه های اون زمان تهران رو رد می کنیم تا برسیم به خونه حاج مصطفی جوکار که پدر همین حاج عباس و حاج حسن جوکاره! البته تو این سالها این دو تا برادر سن و سالی ندارن و هنوز بچه ن! هنوزم حاجی نشدن و همون حاج عباس و حسن صداشون می کنیم!

کوچه پس کوچه ها رو رد می کنیم تا برسیم طرفای محله ای قدیمی و اون طرفا که خونه حاج مصطفی جوکار اونجاس.

حاج مصطفی معتمد محل شونه!دو بار تا حالا حج رفته و تو محل عزت و احترام عجیبی داره!

اون وقتام که سفر حج رفتن به راحتی الان نبوده که!چی می شده که یه نفر می تونسته تا مشهدش بره!حالا حساب کنین مکه رفتنش چه طوری بوده؟

نویسنده کتاب صوتی بوی نا خانم ماندانا معینی همسر نویسنده ی مشهور آقای منوچهر مؤدب پور (م.مودب پور) است .

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

پرفروش ترین رمان‌های ایرانی در ۵ دهه اخیر

بهترین رمان های ایرانی در 5 دهه اخیر

بهترین رمان های ایرانی در پنجاه سال اخیر و پرفروش ترین های آنها؛ از پرسش هایی است که بسیاری از اهل مطالعه به ویژه دوستداران رمان های ایرانی می خواهند بدانند ، چرا که این مطلب به نوعی ذائقه و سلیقه داستان خوانی جامعه را مشخص میکند و از طرفی پرطرفدارترین رمان های فارسی مشخص می شوند ادبیات و جامعه، هر دو در حال تحرک و تحول هستند و بر هم تاثیر متقابل می‌گذارند؛ نویسنده تحت تاثیر محیط و زمانی است که در آن زندگی می‌کند و …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 9273 بازدید بدون دیدگاه