کتاب صوتی به نوبت نویسنده لوئیجی پیراندلو

کتاب صوتی به نوبت اثر لوئیجی پیراندلو نویسنده ایتالیایی و برنده جایزه نوبل ادبیات

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی به نوبت اثر لوئیجی پیراندلو نویسنده ایتالیایی و برنده جایزه نوبل ادبیات روایت فاجعه‌ای است ناشی از فقر و خطا در زندگی دو جوان عاشق
این کتاب صوتی را با صدای میکائیل شهرستانی و مهرخ افضلی بشنوید تا از سرانجام داستان عجیب استلینا و آلتو و البته چالش های پیش روی آنها آگاه شوید.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3 58mb
0 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی به نوبت نویسنده لوئیجی پیراندلو

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی به نوبت The Turn  اثر لوئیجی پیراندلو  Luigi Pirandello نویسنده ایتالیایی و برنده جایزه نوبل ادبیات  روایت فاجعه‌ای است ناشی از فقر و خطا.

آلتو جوانی نجیب‌زاده اما فقیر، عاشق دختر زیبایی به نام  استلینا شده ، اما پدر پیر استلینا نمی‌خواهد دخترش بعد از ازدواج ـ همچون او ـ با فقر و مسکنت زندگی کند.

بنابراین، با وجود اطلاع از عشق بین آلتو و استلینا ،در صدد است تا  شوهر ثروتمندی برای دخترش پیدا کند و در این راه قصد دارد استلینا را به ازدواج پیرمرد ثروتمند 72 ساله ایکه البته چهار زن قبلی خود را هم روانه قبرستان کرده ، درآورد.

دلیل پدر برای چنین کار نامتعارفی این است که اگر دخترش با پیرمرد پولدار ازدواج کند با مرگ او که به زودی هم انتظار اتفاق افتادنش هست ، دخترش خوشبخت خواهد شد و حتی میتواند باجوان مورد علاقه ی خود آلتو هم ازدواج کند.

مختصری در باره نویسنده کتاب صوتی به نوبت:

لوئیجی پیراندلو نمایشنامه نویس و قصه پرداز مشهور ایتالیایی همواره در آثارش به مرز میان واقعیت و خیال اشاره می کرد و نقاب چهره واقعی آدمی را عاملی برای درک نکردن حقیقت می دانست.

پیراندلو در آثار خود، به خصوص در متون نمایشی، افرادی را به نمایش درمی‌آورد که همواره گرفتار هوس و تمایلات متضاد خود هستند و میان واقعیت و خیال سرگردانند. تعدادی از آنها علیه نقاب هایی که جامعه برایشان به ضرورت ایجاد می‌کند با شجاعت قیام می کنند؛ تعدادی در طول زندگی نقابشان محو و چهره واقعی‌شان نمایان می‌شود و تعدادی دیگر این نقاب را می‌پذیرند و با آن زندگی می‌کنند، اما همه شخصیت‌های داستانی این نویسنده با زدن صورتک، واقعیت موجودشان را به طریقی انکار می‌کنند.

کتاب صوتی به نوبت اثر لوئیجی پیراندلو را با صدای میکائیل شهرستانی و مهرخ افضلی بشنوید تا از سرانجام داستان عجیب استلینا و آلتو و البته چالش های پیش روی آنها آگاه شوید.

کتاب صوتی به نوبت اثر لوئیجی پیراندلو به مدت دو ساعت و 49 دقیقه را میتوانید با دو اجرای متفاوت بشنوید، اجرای اول را همانطوریکه گفته شد با صدای آقای شهرستانی و خانم افضلی و اجرای دوم هم با روایت آقای بهروز رضوی تقدیم علاقمندان میگردد.

  • آثار نویسندگان برنده جایزه نوبل را از اینجا دانلود کنید

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

نویسندگان برنده جایزه نوبل ادبیات

نویسندگان برنده جایزه نوبل ادبیات

جایزه نوبل ادبیات هر ساله توسط فرهنگستان پادشاهی علوم سوئد به نویسندگان برای مشارکت‌های برجسته در حوزه ادبیات تعلق می‌گیرد در این نوشته نویسندگان برنده جایزه نوبل ادبیات را به همراه آثارشان معرفی میکنیم و لینک دسترسی به کتاب صوتی برندگان جایزه نوبل در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. جایزه ادبیات  یکی از پنج جایزه نوبل است که در سال ۱۸۹۵ توسط آلفرد نوبل Alfred Bernhard Nobel  بنیان گذاشته شد و برای مشارکت‌های برجسته در زمینه‌های فیزیک شیمی، ادبیات، اقتصاد، صلح و فیزیولوژی یا پزشکی اهدا می‌شود.این …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 4502 بازدید بدون دیدگاه