کتاب صوتی بلندی های بادگیر اثر امیلی برونته

کتاب صوتی بلندی های بادگیر اثر امیلی برونته

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی بلندی های بادگیر اثر امیلی برونته به مدت 18 ساعت و در 41 فایل صوتی MP3 .امیلی برونته با همین داستان شورانگیز به بلندای ادبیات صعود کرده است

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 232MB
30,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی بلندی های بادگیر اثر امیلی برونته

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی بلندی های بادگیر اثر امیلی برونته روایت عشق است و انتقام، با شخصیت‌هایی که آمیزه لطافت و خشونت‌اند، مهر و کین، امید و بیم،… در مکانی که آن هم آمیزه‌ای است از گرما و سرما، روشنایی و تاریکی، تابستان طراوت‌بخش و زمستان اندوه‌بار. آیا خفته‌های این خاکِ آرام خواب‌زده‌هایی بی‌قرارند؟

کتاب صوتی بلندی های بادگیر اثر امیلی برونته

امیلی برونته  Emily Jane Brontë  با همین داستان شورانگیز به بلندی های ادبیات صعود کرده است.

کتاب بلندی های بادگیر Wuthering Height  تنها رمان امیلی برونته است که شهرتی جهانی یافته‌ است. امیلی برونته خواهر کوچک‌تر شارلوت برونته و خواهر بزرگ‌تر ان برونته بود که آن‌ها نیز امروزه از بزرگ‌ترین نویسندگان کلاسیک جهان به حساب می‌آیند.

این رمان داستان عشق آتشین ولی مشکل‌دار میان هیث کلیف و کترین ارنشاو است و این‌که این عشق نافرجام چگونه سرانجام این دو عاشق و بسیاری از اطرافیانشان را به نابودی می‌کشاند. هیث کلیف کولی‌زاده‌ای است که موفق به ازدواج با کتی نمی‌شود و پس از مرگ کتی دست به انتقام‌گیری روی می‌آورد.

داستان رمان از زبان خدمتکار امارت برای مسافری به نام لاک وود تعریف شده‌است و او آن را به اول شخص روایت می‌کند.

در فیلم سینمایی که با نام بلندی‌های بادگیر سال ۲۰۰۹ با بازی تام هاردی در نقش هیث کلیف ساخته شد، روایت داستان به این گونه است:

کتاب صوتی بلندی های بادگیر,کتاب صوتی,بلندی های بادگیرپس از مرگ کتی، هیث کلیف که دچار درگیری‌های روحی شدید است و برای انتقام‌گیری از کتی و همسرش و از روی لجاجت، با خواهر همسر کتی رابطه بر قرتر گرده بود از وی فرزند پسری نیز صاحب می‌شود.

چندسال بعد کلیف که همچنان از فشارهای روحی رنج می‌برد و نتوانسته از زیر بار عشق به کتی رهایی یابد تصمیم می‌گیرد کاترین راکه دختری به جا مانده از کتی و همسرش است را با پسر خود وصلت دهد این کار راهم می‌کند ولی سرنوشت تلخ کلیف اینبار گریبان پسرش را گرفته و پسرش مدتی بعد از ازدواج با دختر کتی به دلیل بیماری فوت می‌شود و..

در نهایت هیث کلیف با خودکشی به زندگی خود پایان می‌دهد

کتاب صوتی بلندی های بادگیر اثر امیلی برونته به مدت 18 ساعت فایل صوتی MP3 آماده دانلود است.

 

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

 رمان های عاشقانه مشهور جهان که هر کسی باید بخواند

 رمان های عاشقانه مشهور جهان که هر کسی باید بخواند

بهترین رمان های عاشقانه جهان که هر کسی باید بخواند، به همراه کتاب صوتی رمان های عاشقانه مشهور جهان اگر علاقمند به مطالعه رمان های کلاسیک جهان خصوصا رمان های عاشقانه هستید، حداقل پنج شاهکار رمان های عاشقانه در ادبیات جهان را بایستی خوانده باشید!داستان های عاشقانه ای که در نوع خود بی نظیرند و هرگز آنها را فراموش نخواهید کرد. بهترین رمان های عاشقانه جهان 1- رمان عاشقانه غرور و تعصب رمان غرور و تعصب نوشته جین آستین با وجود گذشت بیش از دو قرن که از نگارش …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 7587 بازدید بدون دیدگاه