کتاب صوتی باورم کن اثر نیکلاس اسپارکس

کتاب صوتی باورم کن نیکلاس اسپارکس

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی باورم کن اثر نویسنده ی معروف آمریکایی، نیکلاس اسپارکس رمانی عاشقانه و اجتماعی است. این کتاب به آن دسته افرادی که علاقه به ژانر عاشقانه علاقه دارند پیشنهاد می شود.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 100Mb
25,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی باورم کن اثر نیکلاس اسپارکس

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

 کتاب صوتی باورم کن یکی از رمان های صوتی پرطرفدار در دنیای امروز و به قلم نویسنده ی معروف آمریکایی نیکلاس اسپارکس Nicholas Sparks است.

این کتاب با نام اصلی True Believer در سال 2003 منتشر شده است و یکی از پرفروش ترین کتاب ها در نیویورک بوده است و افراد زیادی علاقه مند به آن شدند.

نیکلاس اسپارکس نویسنده کتاب صوتی باورم کن

موضوع کتاب صوتی باورم کن در چه زمینه ای است؟

کتاب باورم کن اثر نیکلاس اسپارکس رمانی عاشقانه و اجتماعی است. به آن دسته افرادی که علاقه به ژانر عاشقانه علاقه دارند پیشنهاد می شود.

این کتاب به حدی عاشقانه و جذاب است که حتی اگر فردی علاقه رمان های عاشقانه نداشته باشد، با خواندن این کتاب به معجزه ی عشق ایمان خواهد آورد.

این کتاب توسط نفیسه معتکف و نشر شادان به زبان فارسی ترجمه شده است.

کتاب صوتی باورم کن نوشته نیکلاس اسپارکس

کتاب صوتی باورم کن داستانی است از یک جوان به نام جری مارش که اهل نیویورک است و شغل او افشای اتفاق ها در ماورای طبیعت است و فردی است بسیار جذاب که استعداد بالایی در زمینه ی کشف مسائلی غیر عادی و غیر طبیعی دارد.

جری مارش که به صورت مادرزادی شکاک بود، روزی نامه ای از یکی از شهر های کارولینای شمالی دریافت می کند. آن نامه بیان می کند که در یکی از قبرستان های آن شهر اشباح و نور های غیر طبیعی مشاهده شده است.

این نامه روال زندگی او را به طور کامل تحت تاثیر قرار داد. در نامه ای که او از آن شهر کوچک دریافت کرده بود از او خواسته شده بود که به آن شهر برود و دلیل آن نور های غیر طبیعی را پیدا کند. پس جری مارش هرچه سریعتر به آن شهر سفر می کند.

در کتابخانه ی آن شهر کوچک دختری به نام لکسی دارنل بود که وظیفه ی اداره ی کتابخانه را بر عهده داشت. همچنین او نوه ی یکی از پیشگو های شهر نیز بود.

کسی دارنل که از روابط گذشته ی خود ضربه های بسیاری خورده بود و بسیار از زندگی خود ناامید بود و قصد ماندن در آن شهر کوچک را تا آخر دوران حیات خود داشت.

جری مارش که قصد داشت تا آخر هفته به شهر خود یعنی نیویورک بازگردد اما دیدار با لکسی دارنل تمام برنامه های او را تغییر داد.

قهرمان کتاب باورم کن با دیدن این دختر به تدریج شیفته و علاقه مند به او شد. عشق و علاقه ی بین آنها کاملا دو طرفه بود و لکسی نیز شیفته ی جری شده بود.

حال جری مارش در دوراهی سخت استفاده از فرصت و یا گوش فرا دادن به حرف دل قرار گرفت. او باید بین بازگشتن به زندگی قبلی و یا ماندن در کنار لکسی و وارد شدن به دنیای جدید یکی را انتخاب می کرد.

اگر تا به اینجا به موضوع این رمان عاشقانه علاقه مند شدید می توانید ادامه داستان را با کتاب صوتی باورم کن نوشته نیکلاس اسپارکس که توسط گروه سلام صدا تهیه شده است و مدت زمان آن 13 ساعت است دنبال کنید.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های نویسنده : نیکلاس اسپارکس

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

لئو تولستوی

زندگی و آثار تولستوی خالق جنگ و صلح

تولستوی خالق جنگ و صلح بزرگترین رمان در ادبیات روسیه بود. کتابی که بسیاری  ما هم آنرا خوانده و لذت برده ایم. روزشمار زندگی تولستوی لئو تولستوی Leo Tolstoy در خانواده ای اشرافی و ثروتمند، در دهکده یاسنایا پالیانا در 160 کیلومتری جنوب مسکو متولد شد. او مادرش را در دو سالگی و پدرش را در نه سالگی از دست داد و زیر نظر دیگر افراد خانواده و مربیان خارجی تربیت یافت. تولستوی در سال 1844 در دانشگاه به تحصیل زبان های شرقی و حقوق پرداخت و در …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 6923 بازدید بدون دیدگاه