کتاب صوتی او، یک زن

کتاب صوتی او، یک زن نوشته چیستا یثربی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی او، یک زن ، اثری جذاب و شنیدنی خانم چیستا یثربی است. رمانی موفق در ژانر اجتماعی که به موضوع ازدواج اجباری و تبعات ویران‌گر آن پرداخته است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 130MB
30,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی او، یک زن

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی او، یک زن ، اثری جذاب و شنیدنی از نویسنده ایرانی خانم چیستا یثربی است. رمانی موفق در ژانر اجتماعی که به موضوع ازدواج اجباری و تبعات ویران‌گر آن پرداخته است. این رمان مانند دیگر آثار یثربی در عین روان بودن، پیچیدگی‌هایی دارد که بر جذایت این اثر می‌افزاید.

کتاب صوتی او، یک زن روایت‌گر زندگی دختری است که در سن نوجوانی حوادث تلخی را تجربه می‌کند و در طول زندگی‌اش با چالش‌هایی روبه‌روست که شخصیتی متفاوت و بیمارگونه از او می‌سازد.

این رمان عاشقانه – اجتماعی همانند بیشتر آثار یثربی بر محوریت دشواری‌های زندگی زنان و خطرات و تهدیداتی که متوجه آن‌هاست قرار دارد.

بن‌مایه‌های اصلی این داستان مضامینی همچون نابرابری‌های جنسیتی، باورها و عرف‌های غلط جامعه است که منجر به زن ستیزی می‌شود. رمان او؛ یک زن، دربردارندۀ رخدادهای گوناگون و هیجان‌انگیزی است که داستان را در عین پیچیدگی بسیار خواندنی می‌کند.

کتاب صوتی او، یک زن نوشته چیستا یثربی
مقدمه خانم چیستا یثربی بر کتاب او یک زن

مقدمه خانم چیستا یثربی بر کتاب او یک زن

خانم چیستا یثربی داستان کتاب صوتی او، یک زن  را سخاوتمندانه به صورت پاورقی و در شبکه های مجازی منتشر کرده اند و در مقدمه آن چنین نوشته است:

دوستان عزیزم؛ همراهان جان

این داستان درباره ی زندگی شخص من نیست!…. گرچه من هم در بخشهایی از آن؛ حضور دارم.

درباره ی زندگی یکی از دوستان صمیمی تر از جانم است که قول داده بودم زندگی اش را بنویسم…. هر گونه شباهت احتمالی؛ با افرادی که حدس میزنید؛ ممکن است تصادفی باشد…. چون بسیاری از شخصیتهای داستان وجود دارند… ولی من نمیخواهم نام واقعی آنها را بگویم….و یا به افشاگری بپردازم.فقط میخواهم یک قصه ی خوب تعریف کنم !

داستان را به ارواح نورانی کودکان سقط شده توسط مادرانشان ؛ تقدیم میکنم…کودکانی که آه و نفرینشان ؛ هرگز در این دنیا و آن دنیا؛ از زندگی مادری که او را سقط عمدی کرده است ؛ بیرون نمیرود…..

تولد ما دست خودمان نبود….ولی جان بخشیدن به انسانی دیگر ؛ موهبتی است که خداوند به هر کس نمیدهد و اگر داد ؛ باید شگر گذار بود وگرنه سایه نفرین این قتل و سیاهی ؛ تا آخر عمر با ماست… و جایی گریبانگیرمان خواهد شد.حتی زیر خاک !

قصه به شدت عاشقانه است؛ بنابراین به کسانی که عشقهای پاک رادوست ندارند ؛ توصیه میکنم از اول ؛ قصه را نخوانند که بعد با من دچار مشکل نشوند…. گرچه خود شما آنقدر فرهیخته هستید که درباره ی خواندن یا نخواندن یک اثر ؛ تصمیم بگیرید…کسی شما را گول نمیزند!

و قصه را تقدیم میکنم به مادرم…… زنی که اجازه داد من به دنیا بیایم و در این مجال کوتاه ؛ خود ؛ دخترکی آسمانی به دنیا تقدیم کنم و بروم…… چیز دیگری از ما برجای نمیماند…. امیدوارم از خواندن قصه لذت ببرید.

چیستا یثربی (Chista Yasrebi)، نویسنده، کارگردان و روانشناس، متولد مهر 1347، در تهران است. او تحصیلات خود را در رشته روانشناسی ادامه داد و سپس برای اخذ مدرک دکتری به کانادا رفت. او پس از بازگشتش به ایران فعالیت خود را طور گسترده‌ای در زمینه نویسندگی و کارگردانی تئاتر ادامه داد.

از آثار برجسته وی در زمینه کارگردانی تئاتر می‌توان به جمعه دم غروب، چنگیزخان، اتاق تاریک، حیاط خلوت، مهمان سرزمین خواب، زنی که تابستان گذشته رسید، یک شب دیگر هم بمان سیلویا و زنی برای همیشه اشاره کرد.

او تاکنون موفق به دریافت جوایز بسیاری از جمله جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره کلاسیک روسیه و جایزه متن اول از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شده است.

یثربی همچنین در زمینه شعر و داستان نیز آثار موفقی ازخود بر جای گذاشته است که همگی نشانگر سبک خاص فکری اوست؛ داستان‌های همچون پستچی، معلم پیانو، شیدا و صوفی، خواب گل سرخ و چشم‌هایش می‌خندد.

کتاب صوتی او، یک زن نوشته چیستا یثربی به مدت 10 ساعت و در یک فایل زیپ به حجم 120 مگابایت آماده دانلود است


 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های نویسنده : چیستا یثربی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

آشنایی با رمان های مشهور جهان ، بهترین رمان های جهان

آشنایی با رمان های مشهور جهان

هر ساله سازمان ها و مراکز مرتبط با کتاب و ادبیات در جهان لیستی از رمان های مشهور جهان را در قالب لیست های با عنوان ده کتاب برتر، صدکتاب برتر و یا هزار کتاب برتر ادبیات جهان را منتشر میکنند، در این نوشته برای آشنایی با رمان های مشهور جهان، بهترین رمان های جهان را به همراهان گرامی سلام صدا معرفی کرده ایم. اگر علاقمند به خواندن بهترین رمان های کوتاه هستید میتوانید نوشته معرفی بهترین رمان های کلاسیک زیر 200 صفحه را مطالعه بفرمایید. برای …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 4591 بازدید بدون دیدگاه