کتاب صوتی امی کودک کهکشانی جلد یک به همراه فایل pdf

کتاب صوتی امی کودک کهکشانی جلد اول اولین دیدار نوشته انریکه باریوس

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی امی کودک کهکشانی جلد اول اولین دیدار نوشته انریکه باریوس یکی از بهترین کتاب‌های داستانی در زمینه‌ی تجربه‌ی برخورد انسان با یک فرازمینی و آموزش‌های آن، به شما قول می دهم بعد از خواندن حتی سه فصل اوّل این اثر دیگر آدم سابق نخواهید بود

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 84 مگابایت
20,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی امی کودک کهکشانی جلد یک به همراه فایل pdf

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی امی کودک کهکشانی جلد اول اولین دیدار نوشته انریکه باریوس یکی از بهترین کتاب‌های داستانی در زمینه‌ی تجربه‌ی برخورد انسان با یک فرازمینی و آموزش‌های آن، به شما قول می دهم بعد از خواندن حتی سه فصل اوّل این اثر دیگر آدم سابق نخواهید بود

(این کتاب فقط یک داستان است و ریشه‌ی واقعی ندارد اما صدها مورد مشابه‌ی چنین تجربه‌ای برای انسان‌ها رخ داده و گزارش شده است)

کتاب صوتی امی کودک کهکشانی Ami, Child of the Stars  by Enrique Barrios داستان بسیار شیرین و آموزنده‌ای است برای انسان‌هایی که میزان “عشق” آنها هنوز به درجه ای نرسیده که بتوانند باورش کنند تا درک مطلب برایشان راحت تر باشد…

این اثر نقل داستانی از برخورد یک پسر بچه با یک شخص از دنیای دیگر است که آمدِ است تا به ما انسان ها برای رفتن به درجات بالاتر کمک کنه…خیلی زیباست، تمام شنیده ها و دانسته های شما از خوبی و محبت و عشق و همه ی چیز های خوب که تا بحال شنیده اید را برای شما به شکلی نو باز گو، یادآوری و توجیه می کند.

امیدوارم از کشف و شهودهایی که با شنیدن این کتاب صوتی می کنید نهایت لذت را ببرید.

انریکه باریوس نویسنده کتاب صوتی امی کودک کهکشانی جلد 2  امی باز میگردد
انریکه باریوس نویسنده کتاب صوتی امی کودک کهکشانی

از متن جلد یک کتاب صوتی امی کودک کهکشانی

تقدیم به کودکان از هر سن و سال ، و هر مکان و قوم ، که در مسیر زیبای سازندگی و میراث بردن کرده زمین جدیدی گام بر میدارند، کره ای که ما بین انسانهایش مرزی نیست.

وقتی نویسنده نباشی، کتاب نوشتن کار سختی است. وقتی که خردسال باشی، سخت تر هم میشود. اما محبورم بنویسم، چون دوستی کهکشانی از من چنین خواسته. نامش امی است. می خواهم ماجرایی را نقل کنم که به دلیل خوش شانسی ام، همراه با این دوست تجربه کرده ام.

او گفت در عوالم پیشرفته ای که او به آنها تعلق دارد، “بزرگسال” یا “رشد یافته” کسی است که دلیلی برای حسرت خوردن در زندگی ندارد. و این که “آدم بزرگ هایی” هستند که 15 سال دارند و “کودکانی” که 100 سال دارند…

در ضمن هشدار داد که “آدم بزرگ ها” از این چیزها نفعی نمی برند، چون باور داشتن به ترس و وحشت را، حتی وقتی هم که دروغ محض هستند، به معجزه و شگفتی، حتی اگر درست هم باشند، ترجیح میدهند. بنابراین به توصیه امی می گویم که تمام این ماجرا خیال پردازی ای بیش نیست و تنها قصه ای است برای کودکان.

مجدداً تکرار میکنم که اینها فقط داستان است!…

اخطار به آدم بزرگها: از ادامه دادن به خواندن بپرهیزید، خوشتان نخواهد آمد، با عرض پوزش باید بگویم که آنچه قرار است رخ دهد، یک معجزه است.

“… و آنان شمشیر خویش را به خیش و نیزه هاشان را به داس هرس بدل میکنند، اقوام دیگر نباید بر علیه همدیگر شمشیر کشند و دیگر نباید جنگیدن را فرا گیرند.” (عیسی 4:2)

فهرست عناوین کتاب صوتی امی کودک کهکشانی جلد یک اولین دیدار

بخش اول:

  1. اولین دیدار
  2. پرواز جیم
  3. نگران نباش
  4. پلیس
  5. آدم ربایی عجیب
  6. سؤالی درباره مقیاس ها
  7. دیدنی ها

بخش دوم:

  1. اوفیر
  2. قانون اصلی
  3. دوستی میان ستاره ها
  4. زیر آب
  5. ایامی نو
  6. شاهزاده خانم آبی
  7. تا دیدار بعد

مقدمه مترجم بر جلد یک کتاب صوتی امی کودک کهکشانی

کلاس سوم دبستان بودم که طوفان مرا به آن سرزمین همیشه بارانی و خانه قوم و خویشم پرتاب کرد. کودکی درونگرا بودم و از همان دوران، کتاب نزدیکترین دوستم شد. فراموش نمی کنم وقتی پپستوی زیر راه پله آن خانه را گشودم و وقتی آن را مملو از کتاب و مجله دیدم، در پوست نمی گنجیدم. گویی گنجی یافته بودم. با همان نیم سواد کودکی آنها را بلعیدم.

شبی مهتابی در بهار، در آن پناهگاه کودکی در جای خوابم دراز کشیده بودم و آسمان را نگاه می کردم، خوابم نمی برد. آن خویش مهربان گفت:

“ماه را نگاه کن، شبیه به صورت آدمیزاد است، هر وقت که قرص ماه کامل بود، اگر هر آرزویی کنی، برآورده میشود.”

و من همه سالهای بعد زندگی ام، همچنان کودک وار، آرزوهای دائم التغییر خود را به ماه می گفتم تا پیش خدا واسطه شود، آن بخش کودکانه ام که همیشه با من بود و هست، با ماه شب چهارده در آسمانها قرار ملاقات داشت. گاه در رؤیاهایم، بشقاب پرنده ای را متصور میشدم که می آید و مرا با خود از این عالم خاکی دون می برد.

همچنان مونس اصلی ام کتاب بود، کوهی از داده ها و اطلاعات درهم و برهم، درست و غلط را با هم داشتم، بی آنکه خردمند شده باشم. شبی در خواب دیدم که در کتابخانه ای بسیار عظیم هستم که کتابهایش بر زمین ریخته شده اند و من مشغول مرتب کردن و دسته بندی آنها هستم و باید به همه آن اطلاعات سر و سامانی بدهم.

سالها بعد در نقطه عطف دیگری از زندگی خود قرار گرفتم، در اوج یأس و نا امیدی و گمگشتگی، این بار “امی” آمد. آشنایی دیرینه که گرچه آسمانی بود اما پیش رویم قرار داشت.

از وقتی با او آشنا شدم، خیلی چیزها در زندگی ام تغییر کرده است. بسیاری از تکه های پازل، در سر جای خود قرار گرفتند. کتابها، ماه، ستاره ها، آرزوها، خواب ها، انسانها، عالم خاکی، تنهایی، معنای رنجها و ….، همه و همه با “امی” معنای خود را تکمیل کرد.

“امی” از من خواست با ترجمه کتاب، امتیازم با بالا ببرم. پس چنین کردم و هنگام خواندن و ترجمه آن، بارها ذوق زده شدم، گریستم و به فکر فرو رفتم.

بیش از این حرفی ندارم، جز اینکه بگویم از دختر کوچکی پرسیدند: ” به نظر تو چرا خوبی بهتر از بدی است؟ ” پاسخی ساده داد: “چون خوبی قشنگتر از بدی است.”

اگر هنوز کودک الهی درونتان را با خود دارید، میدانم که همراه با “امی”، سفر زیبایی را پیش رو دارید.

راستی چه باور کنید یا نکنید، من هم بشقاب پرنده دیدم، همین زمستان پیش. آیا شما هم به اندازه من به آسمان و ماه نگاه می کنید؟ ( مترجم)

جلد یک کتاب صوتی امی کودک کهکشانی با عنوان اولین دیدار را به مدت6 ساعت و در یک فایل زیپ به حجم 84 مگابایت  و  فایل pdf کتاب را دانلود فرمایید.

کتاب صوتی امی کودک کهکشانی 3 جلد انریکه باریوس

کتاب امی کودک کهکشانی در سه جلد نگاشته شده است

دانلود جلد دوم امی باز میگردد

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

هرمان هسه

هرمان هسه

هرمان هسه Hesse, Hermann رمان‌نویس و شاعر آلمانی (1877-1962)  هسه در وورتمبرگ Wurtemberg و در خانواده‌ای از مبلغان مذهبی پروتستان زاده شد. تربیتی مذهبی یافت و برای آینده‌اش تحصیل در الهیات درنظر گرفته شد، اما هسه آرزوی پدر و مادر را تحقق نبخشید، بسیار زود تحصیل در رشته علوم الهی را ناتمام گذارد و خود را به میدان زندگی افکند. ابتدا نزد ساعت‌ساز و سپس نزد کتابفروشی در شهر توبینگن Tubingen به شاگردی پرداخت؛ در این شهر بود که با محیط فرهنگی و دانشگاهی و مجامع روشنفکران آشنایی یافت و نزد خود به آموزشی …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 6979 بازدید بدون دیدگاه