کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی نویسنده و سخنران محبوب و موفق آمریکایی

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

دارن هاردی: مهم نیست چه چیزی یاد می گیرید یا از چه استراتژی و تاکتیکی استفاده می کنید، موفقیت در نتیجه اثر مرکب به دست می آید.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 70MB
25,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی نویسنده و سخنران محبوب و موفق آمریکایی

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی نویسنده و سخنران محبوب و موفق آمریکایی است

این کتاب با نام اصلی   The Compound Effect Darren Hardy منتشر شده است.

دارن هاردی ناشر و دبیر تحریریه مجله موفقیت در آمریکاست و با صدها فرد و کارآفرین موفق آمریکایی گفتگو کرده و با راه اندازی شبکه های تلویزیونی در زمینه موفقیت و اثرگذاری فراوان در این حوزه به عنوان یکی از کارآفرینان مطرح و موفق در سطح دنیا به شمار می رود.

تم کلی کتاب صوتی اثر مرکب و مضمون و هدف گذاری آن نیز به نحوی است که هر مخاطبی در هر قشر و سن و شغل و حرفه ای بتواند به فراخورش نیازش از آن بهره مند شود و برای موفقیت و تداوم موفقیت از آن استفاده کند

دارن هاردی در مقدمه کتاب می گوید: مهم نیست چه چیزی یاد می گیرید یا از چه استراتژی و تاکتیکی استفاده می کنید، موفقیت در نتیجه اثر مرکب به دست می آید.

کتاب صوتی اثر مرکب,دارن هاردی,کتاب صوتی,اثر مرکب

تغییرات با اثر مرکب

کتاب اثر مرکب به ما نشان می‌دهد که چگونه با توجه به کوچک‌ترین تصمیماتمان (تأثیر جمعی‌شان بر ما)، می‌توانیم تغییرات ماندگاری را رقم بزنیم. اینجا به دنبال حرکت نیستیم، بله سوزش ذره ذره می‌خواهیم. نویسنده این کتاب، دارن هاردی، به ما می‌آموزد که با قبول مسئولیت زندگی خودمان، می‌توانیم عادت‌هایمان را تغییر دهیم و زندگی موفق‌تر، رضایت­بخش تر و شادتری را بسازیم.

چه نفعی برای من دارد؟ یاد بگیرید که چطور کنترل زندگیتان را به دست بگیرید، به اهدافتان برسید و مرزهای توانایی تان را گسترش دهید.

بسیاری از ماها هر روز بیدار می‌شویم و می‌گوییم «امروز دیگر وقتش است». همان روزی که شیطان‌های درونمان را زمین می‌زنیم. می‌خواهیم وزن اضافیمان را کم کنیم، آن ترفیع را بگیریم و بالاخره به رویاهایمان برسیم و یک دفعه روز بعد بیدار می‌شویم و می‌گوییم «انشالله هفته بعد». ولی مشکل در اهداف یا خودمان یا حتی ذهنیتمان نیست. مشکل در رویکردمان است. چرا فکر می‌کنیم که می‌توانیم به راحتی بیدار شویم و مثل آب خوردن همه چیز را تغییر دهیم؟ نه تنها این بعید است، بلکه ممکن است خطرناک هم باشد.

کتاب اثر مرکب مسیر دیگری را نشان می‌دهد. شتاب بگیرید، برنامه طراحی کنید، به آرامی عادت‌های بدمان را به عادت‌های خوب تبدیل کنیم و بر محدودیت‌های شخصیمان غلبه کنیم. از ناشر مجله موفقیت، کتاب اثر ترکیبی راهنمای ملموسی را برای دستیابی به اهداف و موفقیت ارائه می‌کند. پس از خواندن این کتاب، می‌فهمید که:

خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب دارن هاردی

بنابراین فهمیدید که با تصمیم گیری، اولین گام را برای آغاز موفقیتتان بر می‌دارید. چطور این عادت را حفظ می‌کنید؟ از بیگ مو استفاده کنید. اگر رفتار سالمتان را مدتی ادامه دهید، آن رفتار دیگر برایتان عادی و تثبیت می‌شود. با ادامه این رود، تصمیمات درست را خواهید گرفت و حس می‌کنید کسی نمی‌تواند جلویتان را بگیرد! این قدرت بیگ مو است. این قدرتمندترین نیروی محرکه موفقیت است.

کتاب صوتی اثر مرکب دارن هاردی- از موانع استقبال کنید تا سریعتر به موفقیت برسید

در این مسیر قطعاً با محدودیت‌های شخصی روبرو می‌شوید. مسئله این است که آیا تسلیم می‌شوید یا دیوار را می‌شکنید؟ دیوار نظم و روال روزمره دقیقاً فاصله بین خود سابق شما و خود قوی‌تر و بهتر شماست. خواهید دید که عادت‌های جدیدتان ترکیب خواهند شد و شما تبدیل به انسان موفق‌تری خواهید شد. پس وقتی به سرحد توانتان در موفقیت می‌رسید، از آن حد عبور کنید تا سریعتر نتیجه بگیرید و موفقیتتان را چند برابر کنید.

اصل تقلب معروف آرنولد شوارتزنگر را برای تمرین وزنه برداری به یاد دارید؟ وقتی به حداکثر تعداد وزنه­هایی رسیده­اید که می­توانید بلند کنید، کنار بکشید تا به مجموعه عضلات دیگری دسترسی یابید تا به عضلات فعال کمک کنند.

با این کار می‌توانید پنج یا شش تکرار را به ستتان اضافه کنید. به همین ترتیب، عبور از محدودیت‌های شخصیتتان تنها شما را قوی‌تر خواهد کرد. تصور کنید که تنها ۲٫۵ کیلو تا وزن مطلوبتان فاصله دارید و به خاطر استرس کاری به دیوار می‌خورید.

یادتان باشد که شما می‌دانید چطور با اراده باشید، تصمیمات خوب بگیرید و بدون رفتار قبلی ویرانگرتان، شتاب بگیرید. پس از این حدود رد شوید و می‌فهمید که نه تنها به هدفتان خواهید رسید، بلکه قدرتمندتر هم خواهید بود. همیشه برایتان بهتر است که کمی خودتان را بیشتر جلو ببرید، کمی بیشتر ادامه دهید و کمی بهتر آماده شوید.

به همین دلیل نویسنده این کتاب وقت زیادی را صرف تحقیق هرچه بیشتر درباره شرکت‌هایی می‌کند که در آن‌ها سخنرانی اصلی را انجام داده است. آن کار اضافی بیشتر از حدی است که از او انتظار می‌رود و به همین دلیل سخنرانی­هایش خیلی محبوب است. پس اگر بخواهید از دیگران و خود سابقتان جلو بزنید، باید از حدودتان عبور کنید.

پیام کلیدی کتاب صوتی اثر مرکب

اثر مرکب به ما نشان می‌دهد که رموز موفقیت این هستند که بفهمید شما مسئول زندگی‌تان هستید، باید عادت‌های روزانه سالمی را ایجاد کنید، اراده‌تان را بیشتر کنید و از ناحیه راحتی تان خارج شوید. دستیابی فوق العاده سریع به اهداف گاهی ممکن است مضر باشد و معمولاً امکان ندارد. در عوض، صبر و پیشرفت پایدار شما را به مقصودتان خواهد رساند.

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی نویسنده و سخنران محبوب و موفق آمریکایی

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

کتاب صوتی گفتگو با مردگان

کتاب صوتی گفتگو با مردگان : توصیف رابطه زندگی و مرگ

کتاب صوتی گفتگو با مردگان خوانشی از کتاب به همین نام اثر شو دزموند ، یکی از معروف ترین نوشته های پیرامون مرگ و زندگی و جهان پس از مرگ است. شو دزموند این کتاب را  با عنوان اصلی You Can Speak With Your Dead  در سال 1960 میلادی به رشته تحریر در آورده است و از آن زمان تا کنون ترجمه های متعددی از این کتاب به انتشار رسیده است. هم اکنون کتاب صوتی گفتگو با مردگان در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار دارد تا بتوانید …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 5856 بازدید بدون دیدگاه