کتاب صوتی آوای فرشته نوشته گیوم موسو

کتاب صوتی آوای فرشته نوشته گیوم موسو

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی آوای فرشته نوشته گیوم موسو ، داستانی پلیسی که خوانندگانش را به وجد می‌آورد و اگر شنیدنش را شروع کنید ، تا پایان آنرا یک نفس خواهید شنید.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 233 مگابایت
20,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی آوای فرشته نوشته گیوم موسو

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی آوای فرشته نوشته گیوم موسو

گیوم موسو Guillaume Musso نویسنده معاصر فرانسوی که در سال ۱۹۷۴ در شهر آنتبیس در سواحل مدیترانه متولد شد.

این رمان نویس شهیر تا کنون بیش از 15 کتاب نوشته که رمان های آوای فرشته ، دختری از بروکلین و  سنترال پارک در ایران ترجمه و منتشر شده اند.

گیوم موسو نویسنده کتاب صوتی آوای فرشته

درباره‌ی کتاب صوتی آوای فرشته نوشته گیوم موسو 

آوای فرشته با عنوان اصلی فرانسوی L’ appel de l’ange در سال 2011 منتشر شده و در ‌زمان کوتاهی توجه‌ها را به خود جلب کرد و مانند دیگر آثار این نویسنده در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار گرفت.

نویسنده ، کتاب را با این جمله از امیلی دیکینسون شاعر آمریکایی شروع کرده است:

ساحل دریا مطمئن‌تر به نظر می‌رسد، اما من دوست دارم با امواج دست‌وپنجه نرم کنم»

همین جمله به تنهایی برای توصیف فضای کتاب صوتی آوای فرشته کافی است، داستانی پلیسی که خوانندگانش را به وجد می‌آورد و اگر شنیدنش را شروع کنید ، تا پایان آنرا یک نفس خواهید شنید.

مقدمه  آقای آریا نوری مترجم کتاب:

ترجمه رمان آوای فرشته بی گمان یکی از جذاب ترین کارهای من بوده است و خواهد بود.سیر روایی جذاب این داستان،از پی هم آمدن دو ماجرای موازی و همرمان و همچنین ضرب آهنگ تندش بی شک خواننده را از همان آغاز شیفته خواهد کرد.

آوای فرشته، که در سال ۲۰۱۱ نوشته شده است، تا لحظه نگارش این مقدمه، پرفروش ترین کتاب موسو بوده است و به بیش از سی زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

همه تلاش من بر آن بود که متن فارسی را بیشترین وفاداری به متن اصلی در اختیار شما خواننده گرامی قرار دهم.امیدوارم از خواندن این کتاب لذت ببرید.

در پایان از سرکار خانم مهسا درویش، ویراستار محترم کتاب، که نقش بسزایی در شیوایی و روانی متن فارسی داشتند سپاسگزارم.


علاقمندان به رمان های پلیسی و معمایی میتوانند کتاب صوتی آوای فرشته نوشته گیوم موسو به مدت 8:20 و در یک فایل زیپ به حجم 233 مگابایت را در ادامه دانلود کنند

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

هرمان هسه

هرمان هسه

هرمان هسه Hesse, Hermann رمان‌نویس و شاعر آلمانی (1877-1962)  هسه در وورتمبرگ Wurtemberg و در خانواده‌ای از مبلغان مذهبی پروتستان زاده شد. تربیتی مذهبی یافت و برای آینده‌اش تحصیل در الهیات درنظر گرفته شد، اما هسه آرزوی پدر و مادر را تحقق نبخشید، بسیار زود تحصیل در رشته علوم الهی را ناتمام گذارد و خود را به میدان زندگی افکند. ابتدا نزد ساعت‌ساز و سپس نزد کتابفروشی در شهر توبینگن Tubingen به شاگردی پرداخت؛ در این شهر بود که با محیط فرهنگی و دانشگاهی و مجامع روشنفکران آشنایی یافت و نزد خود به آموزشی …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 4710 بازدید بدون دیدگاه