پادکست دیالوگ باکس

پادکست دیالوگ باکس نامجو

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

پادکست دیالوگ باکس برای شنیدن دیالوگ های منتخب فیلم هاست دیالوگ فیلم های محبوب خودتون رو در ترکیب با موسیقی های مرتبط و خاص میتونید تو این پادکست بشنوید

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3
0 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

پادکست دیالوگ باکس

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

پادکست دیالوگ باکس برای شنیدن دیالوگ های منتخب فیلم هاست و یکی از بهترین پادکست های فارسی دیالوگ فیلم های محبوب خودتون رو در ترکیب با موسیقی های مرتبط و خاص میتونید تو این پادکست بشنوید.

محسن نامجو (زادهٔ ۱۴ اسفند ۱۳۵۴ در تربت جام) آهنگساز، خواننده، نوازندهٔ سه‌تار، دوتار، گیتار، و ترانه‌سرای ایرانی است.

وی آموزش موسیقی را از نوجوانی با نت‌خوانی و آواز آغاز کرد و سپس ردیف موسیقی ایرانی را ابتدا نزد رضا شاکری و سپس نصرالله ناصح‌پور آموخت. به گفتهٔ خودش، وی در هفده سالگی نواختن سه تار را نزد فرامرز شکرخواه فرا گرفته‌است.

ویژگی کارهای نامجو «پیوند» است: پیوند سبک‌های گوناگون موسیقی ایرانی و خارجی و تلفیق اشعار کلاسیک پارسی با شعرهایی که خود می‌سراید. در موسیقی‌های او گوشه‌هایی از سبک‌های راک، سنتی، بلوز، جاز و محلی به گوش می‌رسد.

عرهای مولوی، حافظ، نیما یوشیج، خواجوی کرمانی، و جامی گرفته تا شاملو و براهنی در آثار او جای گرفته‌اند که گاهی عباراتی کوچه‌بازاری در میان ابیات آن‌ها اضافه شده‌است. او در این باره می‌گوید: «تلفیق از نظر من اپیدمی زمانه‌ است.

پادکست های فارسی در موضوعات مختلفی:پادکست زندگی هنرمندان ،پادکست موضوعات ممنوعه

پادکست های فارسی در موضوعات مختلف

یکی از دلایلی که به گفته خود نامجو باعث خلاقیت بیشتر او در زمینه موسیقی تلفیقی شده ‌است ساز زدن با گروه‌های موسیقی زیرزمینی در مشهد و سپس تهران می‌باشد. از جمله می‌توان به گروه ماد (عبدی بهروانفر، نوید اربابیان، علی باغ فر) و گروه پرساووس (مازیار محمدی، محمد قاسمی، شهرام لشگری) اشاره نمود.

وی در طول مدت فعالیت حرفه‌ای خود بیش از هفتاد قطعه ساخته که بسیاری از این قطعات در قالب آلبوم‌هایی با نام‌هایی نظیر ترنج، جبر جغرافیایی و آخ و… به صورت زیرزمینی و غیررسمی منتشر شده ولی اولین آلبوم رسمی محسن نامجو در ۱۷ شهریور ۱۳۸۶ (۸ سپتامبر ۲۰۰۷) با نام ترنج منتشر شد.

آلبوم ترنج اولین آلبوم رسمی محسن نامجوست که شامل ۹ قطعه ‌است و مؤسسه فرهنگی هنری آوای باربد آن را منتشر کرده. او همچنین در سال ۱۳۸۷ با همکاری انتشارات کاروان، کتاب مشهور کیمیاگر اثر پائولو کوئلیو را با ترجمه آرش حجازی، به شکل کتاب سخنگو یا کتاب صوتی ضبط و منتشر کرد.

نامجو در این اثر کوشیده تا یکی از درونمایه‌های اصلی کتاب را که «وحدت وجود» است در سرتاسر اجرایش نمایش دهد و روایت خود را از کیمیاگر کوئلیو ارائه کند.

نامجو نقش بیش از سی شخصیت کیمیاگر را به‌صورت نمایشی اجرا کرده و نزدیک به شصت دقیقه نیز موسیقی اصیل برای آن ساخته ‌است.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های ناشر : دیالوگ باکس

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

کتاب صوتی کولی کنار آتش اثر منیرو روانی پور

کتاب کولی کنار آتش اثر منیرو روانی پور

کتاب کولی کنار آتش اثر منیرو روانی پور  یکی از رمانهای شاخص پس از انقلاب است که نویسنده آن برخلاف اکثر رمانهای سیاسی پس از انقلاب، یک زن است. منیرو روانی پور Moniro Ravanipour  یکی از نویسندگان زنی است که از اولین داستانهایش سعی می کند موضوعی را ثابت کند که همه قبول داشته ولی انکار کرده اند. (یا بمان و تحقیر شو، یا برو و تهدید شو.) او در روستایی به نام جفره از توابع بوشهر به دنیا آمد و دوران تحصیل دانشگاهی خود را در …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 5528 بازدید بدون دیدگاه