کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو

کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

مجموعه کتاب های صوتی آثار ویکتور هوگو 90 ساعت فایل صوتی رمان های بینوایان، پکوپن زیبا، کارگران و دریا، گوژپشت نتردام، آخرین روز یک محکوم، کتاب صوتی مردی که می خندد، کتاب تاریخ یک جنایت

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 1.1 گیگابایت
90,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو  نویسنده شهیر فرانسوی با بیش از 90 ساعت فایل صوتی از رمان های مشهوری مانند بینوایان، پکوپن زیبا، کارگران و دریا، گوژپشت نتردام، آخرین روز یک محکوم، مردی که میخندد و تاریخ یک جنایت

ویکتور هوگو خالق آثار برجسته فراوانی است که اکثرا در زمره بهترین آثار کلاسیک ادبیات جهان قرار دارند به همین علت گروه فرهنگی سلام صدا بر آن شد تا مجموعه ارزشمندی از کتب صوتی آثار این نویسنده مشهور جهان را تهیه و جمع آوری نموده و به صورت پکیج در دسترس علاقمندان به رمان های کلاسیک قرار دهد.

در باره ویکتور هوگو و آثارش

نام کاملش ویکتور ماری هوگو Victor Marie Hugo است و در 26 فوریه 1802 در پاریس متولد شده است.

ویکتور هوگو شاعر، داستان نویس و نمایشنامه نویس  برجسته قرن نوزده و بنیانگذار سبک رمانتیسم در ادبیات بود هر چند که در سراسر زندگیش بعنوان سیاستمداری تاثیر گذار در جامعه حضور داشته و به دلیل عقاید آزادیخواهانه و سوسیالیستی و حمایت از طبقات محروم جامعه نوزده سال را از عمرش را در جزیره مانش در تبعید زندگی کرد.

آثار این نویسنده در سراسر جهان شناخته شده است و از معدود نویسندگانی است که جامعه ادبی در زمان حیاتش و در سن هشتاد سالگی از او تقدیر کرده و بعنوان قهرمان ملی فرانسه شناخته شد.

این نویسنده و شاعر فرانسوی سرانجام در سال 1885 یعنی در سن 83 سالگی درگذشت و با بدرقه جمعیتی دو میلیون نفری که در مراسم خاکسپاریش شرکت کرده بودند در شهر پاریس به خاک سپرده شد.

کتاب صوتی گوژپشت نتردام نوشته ویکتور هوگو
ویکتور هوگو

معرفی آثار موجود در پکیج کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو

1- کتاب صوتی آخرین روز یک محکوم: 4 ساعت

موضوع این کتاب صوتی به مدت 4 ساعت ، روایت زندگی محکومی به اعدامی است که در لحظه اجرای حکم درخواست عفو میکند.

آخرین روز یک محکوم ، نام یک کتاب رمان کوتاه ادبی از ویکتور هوگو نویسندهٔ فرانسوی است؛ که برای نخستین‌بار در سال ۱۸۲۹ منتشر شد و یکی از آثار مشهور ادبی جهان به‌شمار می‌رود.

این رمان تفکر مردی محکوم به مرگ را بازگو می‌کند.ویکتور هوگو این رمان را نوشت تا احساساتش را بیان کند که مجازات اعدام باید لغو شود.

کتاب صوتی آخرین روز یک محکوم
کتاب صوتی آخرین روز یک محکوم

2- کتاب صوتی بینوایان: 12ساعت

یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین رمان های ویکتور هوگو ، رمان بینوایان است که بسیاری از مردم جهان با شخصیت های آن مانند  “ژان والژان” و “کوزت” خاطره دارند. نگارش این کتاب 17 سال  طول کشید و درون مایه ای اجتماعی و عاطفی داشته و مانند سایر هوگو گوشه چشمی به انقلاب فرانسه دارد.

کتاب صوتی بینوایان نوشته ویکتور هوگو
کتاب صوتی بینوایان

3- کتاب صوتی پکوپن زیبا: 8 ساعت

این کتاب صوتی درونمایه ای سیاسی اجتماعی داشته و درباره ی مظالم اربابان سفید پوست سن دومینیگ و نافرمانی سیاهان نسبت به آنان است.

کتاب صوتی پکوپن زیبا یا شب شکار داستانی پر از نماد و استعاره از ماجراجویی پکوپن تا رسیدن به معشوقه اش بولدوز است

پکوپن که زیباست و در شکار مهارت دارد؛ به سفری میرود و اتفاقات زیادی را تجربه میکند و در سرزمینی، زنی دلباخته اش میشود و گردنبندی جادویی به او هدیه میدهد تا به گردن انداخته و جوان بماند

پکوپن بعد سالها در حالی که جوان مانده ، پیش بولدوز برمیگردد ولی در قصر ،با پیرزنی رو به رو و میشود که درحال ریسندگی است ، پیرزنی که حالا 120 ساله است.

4- کتاب صوتی تاریخ یک جنایت: 20 ساعت

این کتاب بر اساس خاطرات و فعالیت های سیاسی ویکتور هوگو و در مورد جنگ های داخلی و درگیرهای زمان انقلاب نگاشته شده و طی روایت داستان، اوضاع و احوال کشور فرانسه را در قرن نوزده بیان می کند.

کتاب صوتی تاریخ یک جنایت
کتاب صوتی تاریخ یک جنایت

5- کتاب صوتی کارگران دریا: 14 ساعت

یکی دیگر از کتاب های صوتی این پکیج رمان کارگران دریا است که داستان عجیب کشتی غرق شده و تعیین دختری بعنوان جایزه برای نجات دهنده کشتی ، در این رمان روایت شده است.

کتاب صوتی کارگران دریا رمانی نوشته ی ویکتور هوگو است که نخستین بار در سال 1866 به چاپ رسید.

هوگو در سال 1855 در حال فرار از اتهامات، و آزار و اذیت های سیاسی بود.

این نویسنده ی بزرگ به جزیره ی گرنسی پناه آورد که از تاریخی ترین و زیباترین جزیره ها در کانال مانش است.

افسانه ها و داستان های بومی این جزایر، باعث جوش و خروش تخیل هوگو شد و به خلق یکی از متفاوت ترین کتاب های او انجامید.

رمان کارگران دریا ، اثری بزرگ و حماسه گونه است که داستان ماهیگری منزوی اهل جزایر مانش را روایت می کند.

این ماهیگیر باید یک کشتی به گل نشسته را از این وضعیت نجات دهد تا بتواند دست زن رویاهایش، که دختر صاحب کشتی است، را در دست بگیرد.

کتاب صوتی کارگران دریا
کتاب صوتی تاریخ یک جنایت

6- کتاب صوتی گوژپشت نتردام: 16 ساعت

بعد از رمان درخشان بینوایان، کتاب گوژپشت نتردام  Notre-Dame de Paris  موجب شهرت ویکتور هوگو شد.

داستان این کتاب نمونه ی دیگری از افسانه دیو و دلبر است اما گفته میشود هدف هوگو از نوشتن این کتاب ، نجات اثر تاریخیو باشکوه کلیسای نتردام در قلب پاریس بوده است و البته که موفق شده است.

7- کتاب صوتی مردی که می خندد: 16 ساعت 

یکی دیگر از آثار مجموعه کتاب های صوتی آثار ویکتور هوگو ، کتاب مردی که می خندد است که داستان مردی است که به دلیل زخمی که بر چهره داشت چهره ی او به گونه ای شده بود که انگار دائم دارد می خندد.

کتاب صوتی مردی که می خندد
کتاب صوتی مردی که می خندد

در کتاب صوتی مجموعه آثار ویکتور هوگو شامل آثار فوق به همراه نمایش رادیویی بینوایان  به دو طریق در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت:

  • در صورتیکه علاقمند هستید که مجموعه را بر روی DVD دریافت نمایید میتوانید از طریق لینک زیر نسبت به خرید پستی اقدام کنید.
  • با خرید این محصول در همین صفحه، میتوانید فایل صوتی مجموعه را آنلاین دانلود نمایید.

دانلود کتاب صوتی بینوایان

کتاب صوتی گوژپشت نتردام نوشته ویکتور هوگو

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

نقد و بررسی رمان تاریخ یک جنایت نوشته ویکتور هوگو

نقد و بررسی رمان تاریخ یک جنایت نوشته ویکتور هوگو

نقد و بررسی رمان تاریخ یک جنایت که بر اساس خاطرات و فعالیت های سیاسی ویکتور هوگو Victor Hugo و در جنگ های داخلی و درگیرهای زمان انقلاب نگاشته شده و طی روایت داستان، اوضاع و احوال کشور فرانسه در قرن نوزده هم مرور میشود ویکتور هوگو نویسنده مشهور فرانسوی در نگارش انواع داستان ها مهارت بالایی داشت. همچنین او شاعر و نمایشنامه نویس مشهوری در فرانسه نیز بود. سبکی که ویکتور هوگو از آن پیروی میکرد سبک رومانتیسم بود که بنیانگذار این سبک نیز خود او بود. در …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 6638 بازدید بدون دیدگاه