دانلود رایگان كتاب صوتى کالیگولا نوشته: رابرت گریوز

دانلود رایگان كتاب صوتى کالیگولا نوشته: رابرت گریوز

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

كتاب صوتى کالیگولا نوشته: رابرت گریوز روایت زندگی امپراتوری دیوانه و خونخواری است است که ابتدای قرن اول میلادی در روم حکومت می کرد.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3 30MB
0 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

دانلود رایگان كتاب صوتى کالیگولا نوشته: رابرت گریوز

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

دانلود رایگان کتاب صوتی کالیگولا نوشته: رابرت گریوز روایت زندگی امپراتوری است که در سالهای ابتدایی قرن اول پس از میلاد در روم حکومت می کرد.

زندگی این امپراتور دیوانه که با قتل و جنون در آمیخته بود، درون‌مایه كتاب صوتى کالیگولا است.

کتاب صوتی کالیگولاکالیگولا با نام کامل «گایوس جولیوس سزار کالیگولا اگوستوس ژرمانیکوس» سومین امپراتور روم بود.کالیگولا (چکمه کوتاه) نامی بود که ارتشیان برای او انتخاب کرده‌ بودند؛ به خاطر چکمه‌های نسبتاً کوتاهی که هنگام جنگ می‌پوشید.

او در میان رومیان به عنوان یک ولیعهد محبوب و سردار دلیر لشکر شناخته می‌شد و سلطنت با عدل و داد او بر این محبوبیت افزود. وی حتی مالیات‌ها را حذف کرد، اما این دوران تنها شش ماه طول کشید؛

کالیگولا دچار جنون شد و جنایت‌های بسیاری را در دوران حکومتش مرتکب شد و چنانچه تاریخ نویسان رومی نقل می‌کنند، تجاوز وی به همسران درباریان و خویشاوندان و کشتن آدم‌ها، سرگرمی‌های دلخواه او بودند.

دانلود رایگان کتاب صوتی در موضوعات مختلف

در كتاب صوتى کالیگولا خواهید شنید که او بعداز مرگ پدر و دو برادر به قصر تیبریوس که در جزیره کاپری در ۳۰ مایلی جنوب روم قرار داشت احضار شد و تا مرگ تیبریوس در آنجا ساکن بود. او در آنجا خوی وحشیگری و بیرحمی را از تیبریوس آموخت. در این جزیره پرتگاهی بود که ۳ هزار متر ارتفاع داشت.

در برخی نوشته‌ها آمده که برای تفریح هزاران زن و کودک بی گناه را از این صخره‌ها به پایین پرت کرده‌اند. همچنین برخی معتقدند که کالیگولا تیبریوس را خفه کرد. بعداز مرگ تیبریوس، نوه اش با کالیگولا در سلطنت شریک بود، ولی چون سنش پایین بود (۱۸ سال)، کالیگولا سلطنت را ازآنِ خود کرد.

علت واقعی این بیماری بر مورخان نامعلوم است. بعضی مرگ خواهرش را در سال ۳۸ میلادی، که با او رابطه‌ی جنسی هم داشت، در این امر مؤثر می‌دانند. این خواهر به گفته عده‌ای از مورخان توسط خود کالیگولا کشته شد و کالیگولا او را طی مراسم باشکوهی که خاص مردان بود، دفن کرد. هر چه بود، آن‌گونه که یکی از مورخان نوشته، از آن پس بود که کالیگولا به یک هیولا تبدیل شد

كتاب صوتى کالیگولا نوشته: رابرت گریوز به مدت 100 دقیقه تقدیم علاقمندان میگردد.

  • شنیدن این کتاب صوتی به نوجوانان توصیه نمی شود

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

 پکیج نمایش های رادیویی

پکیج نمایش های رادیویی

پکیج نمایش های رادیویی شامل 112 نمایش رادیویی به مدت حدود 300 ساعت  با حجم کل 7.7 گیگابایت این پکیج عظیم حاصل ساعت ها جمع آوری فایل نمایش های رادیویی است که پس از ویرایش فایل های صوتی (افزایش کیفیت صدا – تغییر بیت ریت و حذف صداهای اضافی در دو  DVD رایت شده است پکیج نمایش های رادیویی بنا به درخواست مکرر کاربران عزیز سایت سلام صدا جمع آوری و در دسترس علاقمندان قرار گفته است. بدین ترتیب به جای آنکه علاقمندان نمایش های رادیویی ساعت …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 4301 بازدید بدون دیدگاه