فایل صوتی نقد و بررسی کتاب انسان در جستجوی معنا

فایل صوتی نقد و بررسی کتاب انسان در جستجوی معنا نوشته ویکتور فرانکل توسط دکتر سروش دباغ

مشخصات محصول

  • زمان: 127 دقیقه
خلاصه کتاب

فایل صوتی تحلیل دکتر سروش دباغ را در ادامه میتوانید بشنوید و در صورتیکه مایل به دانلود فایل مذکور هستید این محصول را رایگان دانلود فرمایید.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 51Mb
0 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

فایل صوتی نقد و بررسی کتاب انسان در جستجوی معنا

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

فایل صوتی نقد و بررسی کتاب انسان در جستجوی معنا اثر ویکتور فرانکل با حضور دکتر سروش دباغ

در سال 1395 یک جلسه نقد و بررسی تخصصی کتاب انسان در جستجوی معنا اثر ویکتور فرانکل Viktor Frankl در دانشگاه آزاد سنندج برگزار شد.

در این جلسه با اشاره به رسیدن به چاپ چهلم یکی از ترجمه‌های کتاب در ایران، این موضوع را دلیلی بر اهمیت و مخاطب زیاد آن در ایران قلمداد کردند.

هم‌چنین دکتر سروش دباغ  با اشاره به وجود مولفه‌های اگزیستانسیالیستی درکتاب، به بررسی این موضوع پرداخت. وی توضیح داد که چرا این کتاب امروزه به منبعی برای الگوبرداری برای زندگی امروز شده است.

دکتر سروش دباغ - نقد و بررسی کتاب درمان شوپنهاور

دکتر سروش دباغ

هم‌چنین در دوازدهمین جلسه کتاب‌خوانی بنیاد سهروردی، این کتاب به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است. در این جلسه مباحث کتاب با مشارکت حضار به بحث و نقد گذاشته شد. در این جلسه ترجمه‌ی کتاب به قلم مهین صالحیان و نهضت میلانی مورد بررسی قرار گرفت.

تعبیری که با عنوان «مرگ‌ آگاهی» در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، دلیلی بر جدی‌گرفتن زندگی توسط انسان‌های معنوی قلمداد شده است. مفهومی که در این داستان نیز بر آن تاکید شده است. مرگ‌شناسی به عنوان ابزاری برای شناخت زندگی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

از دیگر نظرات مخاطبان کتاب می‌توان به عمیق‌نبودن آن و تاکید بیش از حد به عناصر دراماتیک اشاره کرد. اما علی‌رغم نداشتن عمق کافی، کتاب به عنوان یکی از اولین کتاب‌های نسل دوم روان‌شناسی اگزیستانسیال معرفی می‌شود.

فایل صوتی نقد و بررسی کتاب انسان در جستجوی معنا توسط دکتر سروش دباغ را در ادامه میتوانید بشنوید و در صورتیکه مایل به دانلود فایل مذکور هستید این محصول را رایگان دانلود فرمایید.


 این مطلب را مطالعه فرمایید: نقد و بررسی کتاب انسان در جستجوی معنا

 

دانلود کتاب صوتی در باره معنی زندگی نوشته ویل دورانت
کتاب صوتی در باره معنی زندگی نوشته ویل دورانت

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

نقد و بررسی رمان در جستجوی زمان از دست رفته نوشته مارسل پروست

نقد و بررسی رمان در جستجوی زمان از دست رفته نوشته مارسل پروست

رمان در جستجوی زمان از دست رفته زندگی مردی را روایت می‌کند که تقریبا آشکارا خود مارسل پروست است، او در حال پژوهش درباره معنای زندگی است. تعریف می‌کند که از وقت تلف کردن دست برمی‌دارد و شروع می‌کند به درک و قدرشناسی از وجود و بودن. In Search of Lost Time by Marcel Proust نقد و بررسی رمان در جستجوی زمان از دست رفته مارسل می‌خواست کتابش در درجه اول به کمک ما بیاد. پدرش آدرین پروست یکی از پزشکان بزرگ زمانه بود – کسی که …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 5968 بازدید بدون دیدگاه