رمان صوتی کافه پیانو نوشته فرهاد جعفری

رمان صوتی کافه پیانو نوشته فرهاد جعفری

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

رمان صوتی کافه پیانو نوشته فرهاد جعفری در فهرست پرفروش ترین رمان های ایرانی پنجاه سال اخیر است با داستانی گیرا و روان با روایتی ساده از زندگی با همه شادی های و رنج هایش

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 96MB
30,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

رمان صوتی کافه پیانو نوشته فرهاد جعفری

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

رمان صوتی کافه پیانو نوشته فرهاد جعفری است که در فهرست پرفروش ترین رمان های ایرانی پنجاه سال اخیر است.

این رمان اولین بار در سال ۸۶ منتشر شد و طی دو سال تا تابستان ۸۸ به چاپ بیست و پنجم رسید.

رمان صوتی کافه پیانو

رمان صوتی کافه پیانو داستانِ مردی است مثل همه آدم ها که نویسندگی و سردبیری نشریه ای ورشکسته را تجربه کرده و حالا برای خودش کافه ای زده که تا بتواند مهریه زنش را جور کند و در آخر هم با آسودگی و آرامش بتواند کنار پنجره کافه‌اش بنشیند پیپ خوش‌دستش را روشن کند و بوی خوش توتون را در هوا پراکنده کند و حواسش به درخت‌ها و پرنده‌ها باشد.

مرد قصه ی کافه دختری نوجوان دارد که مثل همه مردهای ایرانی و شاید همه مردهای دنیا، عاشق اوست و در جای جای قصه با یاددآوری رفتار و گفتار گل گیسو این عشق موج می زند. اما رمان، قصه آدم های هم هست که برای اندکی آسایش و خوردن فنجانی قهوه به این کافه می آیند و بعد از دقایقی می روند.

رمان صوتی کافه پیانو از آن کتاب هایی است که اگر کسی گفت کتاب ایرانی که ارزش خواندن ندارد، میتوانید یک نسخه از آن را به هدیه کنید و تا نظرش را تغییر دهید

رمان به صورت اول شخص روایت می‌شود و  بیشتر شخصیت ها واقعی هستند، مانند راوی که خود نویسنده است، گل‌گیسو دختر نویسنده و همایون دوست نویسنده و همچنین بیشتر اتفاقاتی که در کتاب می‌افتد منشا حقیقی دارند.

هر فصل رمان شامل اتفاقاتی است که در یک فاصله زمانی کوتاه مثلا یک روزه اتفاق می افتد.

رمان صوتی کافه پیانو 7 ساعت و در یک فایل زیپ به حجم 96 مگابایت آماده دانلود است


رمان صوتی کافه پیانو نوشته فرهاد جعفری

درباره فرهاد جعفری نویسنده ی کتاب

فرهاد جعفری متولد سال ۱۳۴۴، شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی روزنامه‌نگار و نویسنده ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته حقوق قضایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد است.

جعفری قبل از موفقیت این کتاب، مدیر مسئول و سردبیر مجله یک هفتم بوده‌است که نشر آن متوقف شده‌است.

او به این موضوع در کتاب خود نیز اشاره می‌کند. از دیگر فعالیت‌های مطبوعاتی او می‌توان به نوشتن برای سایت خبری گویانیوز و همچنین تدوین بخش وبگرد برای روزآنلاین اشاره کرد.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

پرفروش ترین رمان‌های ایرانی در ۵ دهه اخیر

بهترین رمان های ایرانی در 5 دهه اخیر

بهترین رمان های ایرانی در پنجاه سال اخیر و پرفروش ترین های آنها؛ از پرسش هایی است که بسیاری از اهل مطالعه به ویژه دوستداران رمان های ایرانی می خواهند بدانند ، چرا که این مطلب به نوعی ذائقه و سلیقه داستان خوانی جامعه را مشخص میکند و از طرفی پرطرفدارترین رمان های فارسی مشخص می شوند ادبیات و جامعه، هر دو در حال تحرک و تحول هستند و بر هم تاثیر متقابل می‌گذارند؛ نویسنده تحت تاثیر محیط و زمانی است که در آن زندگی می‌کند و …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 3198 بازدید بدون دیدگاه