رمان صوتی در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند نوشته میچ آلبوم

رمان صوتی در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند نوشته میچ آلبوم

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

رمان صوتی در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند، داستان عجیب مردی کهنسال به نام ادی است در لحظه ی ابتدایی کتاب می میرد و آغاز داستان از پایان زندگی او شکل می گیرد!

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 100mb
20,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

رمان صوتی در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند نوشته میچ آلبوم

رمان صوتی در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند نوشته میچ آلبوم Mitch Albom نویسنده نامدار آمریکایی است.

نویسنده کتاب میچ آلبوم خالق کتاب مشهور و پرفروش سه شنبه ها با موری است که آثار دیگرش  برای یک روز بیشتر، ، یک روز دیگر …. هم علاقمندان زیادی دارد.

کتاب سه شنبه ها با موری مدت ها در راس فهرست پرفروش‌ترين آثار آمريكا و حتی جهان قرار داشت و اپرا وینفری سریال سه شنبه ها با موری را از روی همین کتاب ساخته است .

رمان صوتی در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند، داستان عجیب مردی کهنسال به نام ادی است در لحظه ی ابتدایی کتاب می میرد و آغاز داستان از پایان زندگی او شکل می گیرد! داستان رمان زندگی گذشته و  اتفاقاتی است که سرنوشتش را رقم زده است.

میچ آلبوم -رمان صوتی در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند

بزرگترین هدیه ای که خدا می تواند به تو بدهد این است : درک آنچه در زندگی ات گذشته. تا زندگی ات برایت توجیه شود. این همان آرامشی است که دنبالش بودی. ص37

روزمرّه گی های زندگی آنقدر هراسناک ما را در بر گرفته اند که ندانسته، فراموش شده ها و تاثیر گذارهای زندگی مان را زیر پا له می کنیم و بدون اینکه خود بخواهیم درب بهشت را برای خودمان قفل می کنیم.

میچ آلبوم در رمان صوتی در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند  با احساس و خاطره ها می خواهد درب بشهت را بگشاید تا ما پس از مرگ برای رسیدن به آن، منتظرنــمانیم.

میچ آلبوم با جهان بینی خودش و با اعتقادی که به زندگی پس از مرگ و زندگی آسمانی دارد بر این تاکید دارد که همه ی ما، دسته جمعی سرنوشت مان را می سازیم و هیچ کس قربانی زندگی ای که می کند نیست. بلکه قربانی شدن را بخشی از بخشش انسان ها و تبادل زندگی می داند.

هیچ چیز تصادفی نیست. ما همه به هم وصلیم. نمی توانی یک زندگی را از زندگی دیگر جدا کنی، همان طور که نمی توانی نسیمی را از باد جدا کنی. ص48

شخصیت کتاب به همه ی ما شبیه است. او به دنبال آرامش است و امید دارد که پس از مرگش به معنای آن برسد و تمام عذاب های زمینی اش را درک کند، نویسنده در طول داستان می خواهد بگوید که وظیفه ی ما رهایی از بند اسارتِ روزمرّه گی بدونِ هوشیاری است تا بدانیم که بخش بخش زندگی هم برای خودمان و هم برای انسان هایی ست که به نوعی دوخته به سرنوشت ما هستند. و بهشت موعود که همواره به آن دل خوش داریم انتهای راه نیست، ادامه ی زندگی ست …

رمان صوتی در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند نوشته میچ آلبوم

رمان صوتی در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند نوشته میچ آلبوم به مدت 7:30 در 15 فایل MP3 آماده دانلود توسط علاقمندان است.


دانلودکتاب صوتی مثل آب برای شکلات نویسنده لورا اسکوئیول کتاب صوتی مثل آب برای شکلات نویسنده لورا اسکوئیول مترجم مریم بیات

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

  1. رومینا
    23 تیر 1398

    سلام
    لطفا این رمان صوتی را زودتر منتشر کنید، ممنونم