رمان صوتی بگذارید میترا بخوابد

رمان صوتی بگذارید میترا بخوابد اثر کامران محمدی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

رمان صوتی بگذارید میترا بخوابد نوشته‌ی کامران محمدی ، بارویکردی روان‌شناختی پیرامون رفتارها ، افکار و احساسات زنان ، داستان شخصیت هایی را روایت می کند که وجه اشتراک زندگی‌شان عشق، خیانت و فراموشی‌ است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 50MB
15,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

رمان صوتی بگذارید میترا بخوابد

رمان صوتی بگذارید میترا بخوابد نوشته‌ی کامران محمدی ، بارویکردی روان‌شناختی پیرامون رفتارها ، افکار و احساسات زنان ، داستان شخصیت هایی را روایت می کند که وجه اشتراک زندگی‌شان عشق، خیانت و فراموشی‌ است.

این رمان شش شخصیت اصلی دارد که در میان آنان روابط زنان با یکدیگر  مهم تر از رابطه‌شان با مردان است.

کامران محمدی این سه داستان را به صورت درهم‌تنیده و غیرقابل تفکیک روایت می‌کند، به گونه‌ای که رمان، به صورت شبکه‌ای از روابط این شش نفر ساخته می‌شود و خواننده را مثل تار عنکبوت، لابه‌لای خطوط متقاطع خود گیر می‌اندازد.

ساختار رمان صوتی بگذارید میترا بخوابد از سه داستان موازی تشکیل شده به صورت درهم‌تنیده و غیرقابل تفکیک از زاویه دید دانای کل Narratio روایت می‌شود به گونه‌ای که داستان، به صورت شبکه‌ای از روابط این شش نفر ساخته می‌شود. این ساختار شبکه‌ای خواننده را مثل تار عنکبوت، لابه‌لای خطوط متقاطع خود گیر می‌اندازد.

رمان صوتی بگذارید میترا بخوابد ، در واقع روایت سه روز از زندگی ایوب و ماریاست.

خواهر و برادری به نام ایوب و ماریا که اتفاقی در گذشته زندگی آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده و به فراموشی سپرده شده است. در این رمان صوتی داستان عاشقانه‌ی ماریا و هیوا و ایوب متأهل که همزمان با سه زن به نام‌های میترا، شهرزاد و ستاره در ارتباط است را می‌شنوید.

میترای 42 ساله که زنی درونگرا ، کم حرف و با رفتاری متفاوت است با ایوب ارتباط دارد.

ایوب همسر ستاره، علاوه بر میترا، با شهرزاد هم در ارتباط است. ستاره زنی معمولی است و شوهر و زندگی‌اش را دوست دارد.

متفاوت بودن شخصیت زنان داستان از جنبه‌های جالب و جذاب این رمان است و نشان دهنده‌ی توجه خاص نویسنده به شخصیت زنان است. به ویژه آنکه رمان، قصه محور است و روابط علت‌ و معلولی رویدادهای آن، لذت خواندن یک داستان پرفراز و نشیب را دو چندان می‌کند.

از ویژگی‌های این رمان زاویه دید نویسنده است. در شرایطی که تقریباً اکثر نویسندگان از زاویه‌ی اول شخص استفاده می‌کنند نگاه کامران محمدی، دانای کل محدود به فرد است که بسیار منحصر به‌ فرد می‌باشد. این سبک روایت داستانی باعث می‌شود تا نویسنده شخصیت‌هایش را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و در موقعیت‌های مختلف ذهنشان را زیر و رو کند.

کامران محمدی نویسنده رمان صوتی بگذارید میترا بخوابد در باره این کتاب می‌گوید:

«من جنس ماده را بر‌تر می‌دانم و به همین علت شخصیت‌های زن برایم جذاب‌تر هستند. رابطه‌ی میترا و شهرزاد و ویژگی‌های متمایزشان در حین نوشتن برای خودم جالب بود و امید دارم که خانم‌ها از شخصیت‌پردازی زن‌ها درکتاب‌هایم رضایت کافی داشته باشند. در واقع فکر کنم «بگذارید میترا بخوابد» برای ز‌ن‌ها بسیار جذاب‌ باشد، به‌ خصوص که از شش شخصیت محوری کتاب، چهارتایشان زن هستند. البته این همه‌‌ی ماجرا نیست و داستان دیگری در کتاب وجود دارد که به گذشته مربوط است و با طرح مسئله‌ی تجاوز، قصه را پیچیده‌تر خواهد کرد.»

رمان صوتی بگذارید میترا بخوابد به مدت 3:30 و در یک فایل زیپ به حجم 50مگابایت آماده دانلود است.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...