دانلود کتاب صوتی سقوط نوشته آلبر کامو

کتاب صوتی سقوط اثر آلبر کامو

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

آلبر کامو با این کتاب صوتی،  انسان را به سقوط اندیشه و مرز پالایش روح می‌رساند به شرطی که شنونده به انگیزه پیشرفت و آگاهی این کتاب را با دل و جان بشنود.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 109 مگابایت
15,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

دانلود کتاب صوتی سقوط نوشته آلبر کامو

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی سقوط نوشته آلبر کامو  Alber Camus با نام اصلی The Fall داستانی فلسفی  به مدت چهار ساعت و با فرمت MP3 در یک فایل زیپ به حجم 109 مگابایت آماده دانلود است.

با وجود همه آثار آلبر کامو، نویسندگان بزرگی مانند ژان پل سارتر و حتی بسیاری از منتقدان ادبی، کتاب سقوط را برتر از دیگر آثار کامو می دانند.

در کتاب صوتی سقوط نوشته ای فلسفی را خواهید شنید که علیرغم کوتاه بودن داستان ، توانسته است معنا و مفهوم عمیق فلسفی خود را منتقل کند. در طول شنیدن رمان، دقت نظر و تلاشی که کامو در خلق این اثر به کار برده است به خوبی محسوس است.

آلبر کامو با این کتاب صوتی،  انسان را به سقوط اندیشه و مرز پالایش روح می‌رساند به شرطی که شنونده به انگیزه پیشرفت و آگاهی این کتاب را با دل و جان بشنود. این رمان از معدود رمان‌هایی است که بارها و بارها خواندنش توصیه می‌شود چرا که آدمی را به سطح هوشیاری فراتری می‌رساند و این هوشیاری از نقطه‌ای سرچشمه می‌گیرد که انگیزش فرهنگی مورد دفاعی در اجتماع پیدا خواهد کرد. در  کتاب صوتی سقوط داستان به صورت روایی و از زبان دوم شخص بیان میشود. ژان باتیست کلمانس روایتگر داستان که قبلا قاضی بوده و اینک بازنشسته شده ضمن بیان داستان زندگی خود ، دیدگاهها و تجربیات خود را در خصوص مسئولیت ، زندگی و اجتماع بیان میکند.

نمونه ای از کتاب:

شما علاقمندان به آثار فلسفی میتوانید کتاب صوتی سقوط به مدت 4:15 و در یک فایل با فرما زیپ به حجم 109 مگابایت را در ادامه دانلود کنید.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

کتاب صوتی سقوط اثر آلبر کامو

آشنائی با کتاب صوتی سقوط نوشته آلبر کامو

کتاب صوتی سقوط نوشته آلبر کامو  Alber Camus اثری معروف و فوق العاده با نام اصلی The Fall  است. بسیاری از خوانندگان آلبر کامو را با کتاب بیگانه می شناسند ، اما نویسندگان و محققان به دلیل تک گوی ها و بیان بی واسطه افکار و دیدگاههای آلبر کامو از زبان شخصیت اصلی داستان سقوط ، این کتاب را اثر اصلی نویسنده میدانند. در  کتاب صوتی سقوط داستان به صورت روایی و از زبان دوم شخص بیان میشود. ژان باتیست کلمانس روایتگر داستان که قبلا قاضی بوده …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 6232 بازدید بدون دیدگاه