دانلود کتاب صوتی در ارتش فرعون خاطرات جذاب توبیاس وولف از جنگ ویتنام

کتاب صوتی در ارتش فرعون,توبیاس وولف,دانلود کتاب صوتی,کتاب صوتی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

در کتاب صوتی در ارتش فرعون خاطرات «توبیاس وولف» نویسنده آمریکایی را از جنگ آمریکا و  ویتنام با زبانی طنزآلود اما تلخ و گزنده خواهید شنید.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 116MB
25,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

دانلود کتاب صوتی در ارتش فرعون خاطرات جذاب توبیاس وولف از جنگ ویتنام

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

دانلود کتاب صوتی در ارتش فرعون  خاطرات جذاب توبیاس وولف Tobias Wolff از جنگ ویتنام نوشته: توبیاس وولف و ترجمه منیر شاخساری

ناشر:نشر چشمه

تعداد صفحات: 237  صفحه

در باره کتاب صوتی در ارتش فرعون

در کتاب صوتی در ارتش فرعون خاطرات توبیاس وولف نویسنده آمریکایی را از جنگ آمریکا و ویتنام خواهید شنید. روایت هایی عمیق و دردناک از روزهای حضور وولف در ویتنام آشوب زده که با زبانی طنزآلود اما تلخ و گزنده در عمق جان شنونده نفوذ میکند.

خاطرات و روایت های نویسنده در سه فصل جمع آوری و نگاشته شده که هر فصل،به تنهایی داستانی مستقل  است که در بستر سایر حوادث و شرایط موجود پدید آمده است.

خلاصه ای در باره جنگ ویتنام

جنگ ویتنام  که در 20 سال و در طی سال های 1955 تا 1975در کشورهای جنوب شرق آسیا یعنی ویتنام ، لائوس و کامبوج به وقوع پیوست یکی از مشهورترین جنگ‌های تاریخ بشر در قرن بیستم است.

در این جنگ در یک طرف جنگجویان ویتنام شمالی معروف به ویت کنگ قرار داشتند که مورد حمایت شوروی و چین  بودند و در طرف دیگر نیروهای ویتنام جنوبی بودند که مورد حمایت گسترده‌ی آمریکا و متحدانش قرار داشتند.

آمریکا  به فرمان آیزنهاور و برای جلوگیری از گسترش کمونیسم در منطقه به این جنگ وارد شد که با کشته شدن بیش از 50 هزار آمریکایی  و تحمل هزینه های مالی و سیاسی فراوان نهایتا در جنگ شکست خورد با خروج نیروهای این کشور از ویتنام، نیروی کمونیستی ویتنام شمالی پیروز شدند.

کشته های این جنگ بین 1.6 تا 4.2 میلیون نفر تخمین زده می‌شود و در طی این جنگ طولانی فجایع و اتفاقات تلخ و عجیبی به وقوع پیوست که تا سالها پس از پایان جنگ ، اثرات روان شناختی این فجایع  نتایج تصمیمات سیاستمداران در میان مردم آمریکا باقی ماند و حتی اقتصاد آمریکا را تا مرز فروپاشی پیش برد.

کتاب حاضر و معدود آثار دیگری از این دست گوشه هایی از اتفاقات این جنگ ویرانگر را برای همیشه به تصویر کشیده و مستند کرده اند.

در بخشی از کتاب صوتی خواهید شنید:

جرج اورول گزارشی نوشته به نام «بیچاره‌ها چگونه می‌میرند»؛ گزارشی که درباره تجربه شخصی او در بخش عمومی بیمارستانی در پاریس هنگام سالهای قحطی آن شهر است.

برحسب‌اتفاق مدتی پیش آنرا خواندم، به ‌‌خاطر اینکه یکی از پسرهایم می‌خواست مقاله‌ای درباره اورول بنویسد. گزارش برایم تازگی داشت. آنرا به دلیل طنز تلخ و مشاهدات دقیق و خونسردانه‌اش پسندیدم.

اورول مرا در مشت خود داشت، تا اینکه به این خط رسیدم: «در رختخواب مردن بسیار خوب است، با این‌حال بهتر از آن مرگ در لباس خدمت است.»

دانلود کتاب صوتی در ارتش فرعون نوشته توبیاس وولف شامل 17 فایل صوتی mp3  و به مدت 8:45 ساعت در یک فایل زیپ به حجم 116 مگابایت آماده دانلود است.

در باره کتاب در ارتش فرعون بیشتر بخوانید


کتاب صوتی تاریخ شاهنشاهی هخامنشی

کتاب صوتی تاریخ شاهنشاهی هخامنشی

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

کتاب صوتی در ارتش فرعون : خاطرات جذاب توبیاس وولف از جنگ ویتنام

کتاب صوتی در ارتش فرعون : خاطرات جذاب توبیاس وولف از جنگ ویتنام

کتاب صوتی در ارتش فرعون به نویسندگی توبیاس وولف که اولین بار به زبان انگلیسی منتشر شده است، یکی از شناخته شده ترین آثار ادبی با موضوع جنگ است. توبیاس ولف Tobias Wolff با قلم قدرتمند و بیان جذاب خود نویسنده را در خط به خط کتاب با خود همراه می سازد تا با اشتیاق هرچه بیشتر به مطالعه ادامه داستان بپردازد. ترجمه فارسی این اثر ادبی بسیار روان است و کوچکترین خدشه ای به محتوای این کتاب بی نظیر وارد ننموده است. علاوه بر نسخه چاپی این کتاب، …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 4071 بازدید بدون دیدگاه