دانلود رایگان کتاب صوتی پله پله تا ملاقات خدا اثر استاد عبدالحسین زرین‌کوب

کتاب صوتی پله پله تا ملاقات خدا اثر استاد عبدالحسین زرین‌کوب

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

استاد عبدالحسین زرین‌کوب کتاب صوتی پله پله تا ملاقات خدا با قلم جادویی خود با خلق نثری شیوا و جذاب ، زندگینامه و سرگدشت عجیب مولوی و شمس را با بررسی شرایط و وضعیت سیاسی اجتماعی آن دوران بیان کرده است و در ادامه افکار و دیدگاه ها و سلوک مولانا را با استفاده از اشعار مثنوی با بیانی ساده و غیر فنی در اختیار علاقمندان قرار داده است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 292mb
0 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

دانلود رایگان کتاب صوتی پله پله تا ملاقات خدا اثر استاد عبدالحسین زرین‌کوب

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

دانلود کتاب صوتی پله پله تا ملاقات خدا  خوانشی از کتاب زیبای مولاناشناسی دکتر عبدالحسین زرین‌کوب

استاد عبدالحسین زرین‌کوب در این کتاب با خلق نثری شیوا و جذاب ، زندگینامه و سرگدشت عجیب مولوی و شمس را با بررسی شرایط و وضعیت سیاسی اجتماعی آن دوران بیان کرده است و در ادامه افکار و دیدگاه ها و سلوک مولانا را با استفاده از اشعار مثنوی با بیانی ساده و غیر فنی در اختیار علاقمندان قرار داده است.

عموم علاقمندان به تاریخ ایران، عبدالحسین زرین‌کوب را استاد و پژوهشگری بی نظیر در تاریخ ایران با کتاب هایی مانند دوقرن سکوت و  روزگاران میشناسند اما نوشتن کتاب پله پله تا ملاقات خدا به درخواست مریدان و دانشجویانش ، نشانگر مطالعات وسیع و تسلط و آگاهی استاد در عرفان و تصوف و فلسفه و ادبیات است.

عبدالحسین زرین‌کوب

دكتر زرين‌كوب يكي از معدود شخصيت‌های جامع ‌الاطراف جامعه علمی و دانشگاهی معاصر ایران است.

ایشان ادیب، تاریخ‌نگار، منتقد ادبی، نویسنده، و مترجم برجستهٔ ایرانی که آثار او به‌عنوان مرجع عمده در مطالعات تصوف و مولوی‌شناسی شناخته می‌شود و ماندگارترین کتابش دو قرن سکوت در میان اهل مطالعه ، علاقمندان به تاریخ ایران و حتی عموم مردم شناخته شده است.

زرین‌کوب بیش از چهار دهه در دانشگاه تهران، ادبیات فارسی، تاریخ اسلام و تاریخ ایران تدریس کرد  و پس از انقلاب هم با مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی همکاری کرد و بیش از شش هزار جلد کتاب به این مرکز اهدا کرد.

ماندگارترین خاطراتم از سال هائی که در دانشکده فنی دانشگاه تهران مشغول به تحصیل بودم ، حضور در کلاس های استاد زرینکوب در دانشکده ادبیات بود که با کلام شیرین و شیوا ، آنچنان مطالب مختلف ادبیات و تاریخ و فلسفه را با دانشجویانش در میان می گذاشت که در عمق جان آنها نفوذ میکرد.

به علاقمندان عرفان و ادبیات و خصوصا دوستداران مولانا شنیدن کتاب صوتی پله پله تا ملاقات خدا اثر استاد عبدالحسین زرین‌کوب را شدیدا توصیه میکنم.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

عبدالحسین زرینکوب زندگی و آثار دﻛﺘﺮ ﻋﺒﺪاﻟﺤﺴﻴﻦ زرﻳﻦ ﻛﻮب مورخ و نویسنده دو قرن سکوت

عبدالحسین زرینکوب

عبدالحسین زرینکوب ادیب، تاریخ‌نگار، منتقد ادبی، نویسنده، و مترجم برجستهٔ ایران معاصر و خالق دو قرن سکوت در سال ۱۳۰۱ هجری خورشیدی در بروجرد متولد شد. خانوادهٔ او اصالتاً خوانساری بودند. وی از نوادگان ملا علی‌اکبر خوانساری بوده‌ است. سالشمار زندگی دکتر عبدالحسین زرینکوب عبدالحسین زرینکوب تحصیلات ابتدایی را در زادگاه خویش به پایان برد.تحصیل در دورهٔ متوسطه را تا پایان سال پنجم متوسطه در بروجرد ادامه داد و به‌دنبال تعطیلی کلاس ششم متوسطه در تنها دبیرستان شهر، برای ادامهٔ تحصیل به تهران رفت.این بار رشتهٔ ادبی …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 11531 بازدید بدون دیدگاه