کتاب صوتی ژان کریستف نوشته رومن رولان دوره چهار جلدی

کتاب صوتی ژان کریستف نوشته رومن رولان

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی ژان کریستف نوشته رومن رولان حقیقتاً یک رمان موزیکال است. این کتاب از مشهورترین آثار ادبی جهان است که به زندگی یک موسیقیدان المانی می پردازد

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 1GB
70,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی ژان کریستف نوشته رومن رولان دوره چهار جلدی

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی ژان کریستف نوشته رومن رولان درباره زندگی موسیقدان آلمانی Jean-Christophe است که حقیقتاً یک رمان موزیکال است.

کتاب صوتی ژان کریستف

ژان کریستف رمانى که گام ها و اصوات موسیقى را لابه لاى سطورش پنهان ساخته و هنگامى که سطر هاى آن خوانده مى شود گویى همه چیز در فضایى مه آلود فرو مى رود و تنها موسیقى به گوش مى رسد.

رولان Romain Rolland در این کتاب با زبان موسیقى سخن مى گوید و گاه که کلامش از سخن گفتن باز مى ایستد تنها مى نوازد و نت ها و اصوات موسیقى را در قالب کلمه ها و واژگان درمى آورد. موسیقى اى که گاه آدمى را به شور و هیجان وامى دارد و گاه متاثر مى سازد.

ژان کریستف موسیقیدان آلمانى است که پس از درگیرى با پلیس مجبور به ترک کشور شده و به فرانسه مهاجرت مى کند.

ژان که طى دوران بلوغ فکرى اش دست خوش تحولاتى فراوان بوده و تا حدودى داراى روحى چند شخصیتى است، شخصیت اصلى و با دوامش به آرامى شکل مى گیرد و به یک ثبات معقول و منطقى مى رسد.

زندگى ژان کریستف کرافت تا حد زیادى به زندگى و اندیشه هاى بتهوون، موتسارت و واگنر شبیه است اما از آنچه معلوم است ژان بیشتر به خالق خود مانند است تا به فردى دیگر.

موسیقى در ژان نیاز شدیدى به دوست داشتن برمى انگیزد و کسى که خوب دوست مى دارد، دیگر کم و بیش نمى شناسد.

خود را به تمامى در راه همه کسانى که دوست مى دارد ایثار مى کند. این عشق افلاطونى نصیب کسى نمى شود جز روح الیویه فرانسوى که روانش چون پناهگاهى است نرم و اطمینان بخش تا ژان سراسر هستى خود را به او بسپرد.

ژان در دوستى با الیویه جهان را از منظرگاه دوست مى نگرد و هستى را با حواس دوست در آغوش مى کشد غافل از آن که طبیعت بى رحم در جدا کردن دو قلب که به یکدیگر عشق ورزیده اند هرگز عشق را در یک زمان از هر دو قلب برنمى کند بلکه چنان مى کند که یکى از آن دو زودتر از دوست داشتن باز ایستد تا همیشه آن یک که بیشتر دوست دارد فدا شود و این ژان است که هرگز نمى تواند در دوست داشتن لحظه اى به خود مجال سستى و اهمال راه دهد.

کتاب صوتی ژان کریستف دوره چهار جلدی به مدت 75 ساعت فایل صوتی و در چهار فایل زیپ مجموعا به حجم 1GB آماده دانلود است.

  • کتاب صوتی جلد اول به مدت 17 ساعت و با حجم 250MB
  • جلد دوم به مدت 23 ساعت و با حجم 320MB
  • جلد سوم به مدت 20 ساعت و با حجم 288MB
  • جلد چهارم به مدت 15 ساعت و با حجم 216MB
کتاب صوتی ژان کریستف نوشته رومن رولان دوره چهار جلدی

درباره رومن رولان نویسنده کتاب

رومن رولان (1944 – 1866) نویسنده شهیر فرانسوی و برنده جایزه نوبل ادبیات در سال 1915 کارشناس موسیقی و نویسنده آثار بسیاری درباره موسیقی دارد.

درباره هندل George Handel و بتهوون Ludwig van Beethoven آثاری مستقل پرداخت و شاهکارش ژان کریستف که طی سال های 1904 تا 1912 نگارش آن به طول انجامید، درباره یک موسیقی دان است.

وی در 1901 ریاست بخش موسیقی مدرسه عالی مطالعات اجتماعی پاریس را به عهده گرفت.

رومن رولان نویسنده کتاب صوتی ژان کریستف

او نخست در دانشسرای عالی و از 1903 در سوربون سخنرانی های آموزشی درباره موسیقی انجام داد.

از 1913 از کار کناره گرفت و در سوئیس ساکن شد، در 1938 به فرانسه برگشت تا از جنگ دوری نکرده باشد، اما به اسارت درآمد و در یک اردوگاه آلمانی زندانی شد و تنها وقتی دچار بیماری مهلکی شد آزادش کردند اما پیش از خاتمه جنگ در 1944 درگذشت.

مشهورترین رمان های رولان جان شیفته و ژان کریستف است ضمن آنکه او زندگینامه نویسی بزرگ است و کتاب های زندگینامه بتهوون، موتسارت، تولستویو گاندی از بهترین کتاب های زندگینامه در جهان هستند

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

کتاب صوتی ژان کریستف

کتاب ژان کریستف اثر رومن رولان

کتاب ژان کریستف به نویسندگی رومن رولان یکی از آثار ادبی معتبر در جهان است که همچون آهنگی موزون تا اعماق ذهن مخاطب ریشه می دواند. رومن رولان درJean-Christophe  با زبان موسیقی واژگان را به کار گرفته است تا جاییکه شور و هیجان به همراه ملال و تاثر را به روانی یک موسیقی تداعی می کند. کتاب صوتی ژان کریستف توسط سلام صدا به دوستداران هنر و ادبیات عرضه شده است. در باره رومن رولان نویسنده کتاب: رومن رولان نویسنده شهیر فرانسوی به سال 1866 زاده شد. …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 6392 بازدید بدون دیدگاه