کتاب صوتی معجزه شکر گزاری، تمرینات کامل 28 روزه

کتاب صوتی معجزه شکر گزاری، تمرینات کامل 28 روزه

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

با سپاسگزاری پیوسته از خداوند مهربان در دوره 28 روزه شکرگزاری از طریق خواندن و یا شنیدن کتاب صوتی معجزه شکرگزاری اثر راندا برن ، بی تردید میتوانید زندگی خود را متحول کرده و در روح و روان خود به جای نگرانی ، احساس رضایت و شادی را جایگزین کنید.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 100 مگابایت
35,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی معجزه شکر گزاری، تمرینات کامل 28 روزه

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی معجزه شکر گزاری اثر راندا برن، تمرینات کامل 28 روزه: انسان در جهان امروز در تمدن مدرن و ظاهرگرایی غرق شده است، شاید به رفاه بیشتری دست یافته باشد اما از نظر روحی و فکری پریشان و نگران است و برای نجات از این وضعیت راهی جز بازگشت به چشمه لایزال مهربانی ندارد و این مقدور نیست مگر با شکرگزاری خالصانه موهبت های الهی.

در باره کتاب صوتی معجزه شکر گزاری

با سپاسگزاری پیوسته از خداوند مهربان در دوره 28 روزه شکرگزاری از طریق خواندن و یا شنیدن کتاب صوتی معجزه شکرگزاری اثر راندا برن، بی تردید میتوانید زندگی خود را متحول کرده و در روح و روان خود به جای نگرانی، احساس رضایت و شادی را جایگزین کنید.

کتاب صوتی معجزه شکر گزاری ، تمرینات کامل 28 روزه
کتاب صوتی معجزه شکر گزاری

سپاسگزاری و شکر نعمت ،موضوع تازه ای نیست و در همه مذاهب و ادیان و به ویژه در ادیان توحیدی و علی الخصوص در دین مبین اسلام به شکرگزاری و سپاس از خداوند بزرگ توصیه و تاکید شده است و در مذهب تشیع هم احادیث و روایات زیادی در خصوص اهمیت شکرگزاری آمده است و با به جا آوردن فرایض دینی مانند نماز سروقت و با حضور قلب ، شاید دیگر نیازی به انجام این تمرینات نباشد

اما بی تردید داشتن برنامه ای ثابت و پیوسته برای شکرگزاری ، برای همه افراد با هر نوع تفکر و مذهبی ، تاثیری عجیب بر زندگی و روح و روان انسان خواهد داشت که شبیه به معجزه است و بهمین دلیل خانم راندا برن Rhonda Byrne نویسنده استرالیایی، عنوان معجزه The Magic را برای اثر ارزشمند خود انتخاب کرده است.

راندا برن متولد سال 1945 در ملبورن استرالیا است ،وی نویسنده و تهیه کننده استرالیایی است که بیشتر به خاطر مستند راز و کتابی که با همین نام چ می‌شناسند. در ادامه وی کتاب معجزه شکرگزاری ، جادو و قهرمان را نیز به نگارش درآورد.

کتاب راز او در سال 2007 در بیش از 19 میلیون نسخه به 40 زبان دنیا ترجمه شد و همچنین در بیش از 2 میلیون دی وی دی به فروش رسید.

کتاب راز و فیلم راز روی هم بیش از 300،000،000 میلیون دلار فروش کرده اند.

راندا در سال 2007 از سوی مجله تایم به عنوان یکی از 100 نفر تاثیرگذار در دنیا معرفی شد.

کتاب صوتی معجزه شکر گزاری ، تمرینات کامل 28 روزه
راندا برن نویسنده کتاب معجزه شکرگزاری

با خواند و یا شنیدن کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن ضمن آشنایی با لزوم و دلایل هر کس برای سپاسگزاری از خداوند، با تمرینات ۲۸ روزه شکرگزاری آشنا شده وبا انجام دقیق و خالصانه تمرینات، حتی در هفته اول آرامش و رضایت را در وجود خود حس می کنید.

اگر در زندگی تان شکرگزاری را کمی تمرین کنید زندگی تان کمی تغییر می کند اگر هر روز تمرین کنید زندگی تان دگرگون خواهد شد

برای اینکه همیشه حالتان خوب باشد در هر شرایطی که هستید چه در شرایط دشوار و یا در شرایط آسایش ،شکرگزاری را فراموش نکنید و راه ساده انجام اینکار ، برنامه ریزی برای انجام تمرینات 28 روزه شکر گزاری است که میتوانید با شنیدین روزانه و به ترتیب فایل صوتی معجزه شکرگزاری به نتایج دلخواه خود برسید.

کتاب صوتی معجزه شکر گزاری ، تمرینات کامل 28 روزه

راهنمای تمرینات 28 روزه شکر گزاری

تمرینات 28 روزه کتاب معجزه شکرگزاری بسیار ساده هستند که هر روز بایستی یک تمرین را از صمیم قلب و خالصانه انجام دهید تا نتیجه فوق العاده ای آنرا بر روح و روان خود احساس کنید ،

همانطوریکه گفته شد کتاب شامل 28 تمرین شکرگزاری است که دوازده تمرین آغازین آن ، قدر شناسی از همه آن چیزهایی است که اکنون دارید از آنها استفاده می کنید و در گذشته به شما اعطا شده است.

چرا که تا شکرگزار داشته هایتان نباشید نیروی قدر شناسی عمل نخواهد کرد و شما دریافتی بیشتری نخواهید داشت این دوازده تمرین اول به سرعت نیروی قدر شناسی را برای تان به حرکت وا خواهد داشت.

ده تمرین بعدی درباره ی رویاها و آرزوها و خواسته های شما است و با انجام این تمرینات از معجزه شکرگزاری برای تحقق بخشیدن به خواسته ها و آرزوها کمک خواهید گرفت

شش تمرین پایانی شما را به سطح جدیدی رهنمون می‌شود که به وسیله‌ی آن ذهن و تک تک سلول‌هاتان را از قدرشناسی پُر خواهید کرد.

همچنین، خواهید آموخت که نیروی قدرشناسی را برای یاری رساندن به دیگران به کار بندید و مشکلات را حل کنید و هر موقعیت منفی را که در طول زندگی با آن برخورد می‌کنید، بهبود بخشید.

کتاب صوتی معجزه شکر گزاری ، تمرینات کامل 28 روزه

مهم نسیت که شرایط فعلی شما چطور است و شما چه کسی هستید یا کجا هستید ، مطمئن باشید که با انجام خالصانه تمرینات 28 روزه شکرگزاری ، معجزه اینکار زندگی شما را دگرگون خواهد ساخت و به سطحی از آرامش و رضایت خواهید رسید که برای خودتان هم قابل باور نیست.

انجام تمرینات شکرگزاری موجب می شود که سپاسگزاری از عادات رفتاری شما شود و همین خود فراوانی و نعمت بیشتری را وارد زندگی تان می کند.

از طرف دیگر عادت به شکرگزاری باعث می شود ، که قلبی و روحی مهربان داشته باشید و احساسات تان نسبت به خود ، دیگران و جهان هستی عالی می شود و فقط باید بدانید که نباید این شکرگزاری ها را رها کرد .

اصلا چرا باید رها کرد زمانی که تاثیرات مثبتی در زندگی تان می گذارد. شکرگزاری یعنی لذت بردن از لحظه ها.

کتاب صوتی معجزه شکر گزاری : مقدمه را بشنوید

خانم راندا برن نویسنده کتاب صوتی معجزه شکر گزاری در ابتدای کتاب چنین می نویسد:

پیشکش به تو : باشد که معجزه‌ی شکرگزاری درهای دنیای نوینی را بر تو بگشاید و برای تمامیِ سال‌های زندگی‌ات شادمانی به ارمغان آورد.
این خواسته‌ی قلبیِ من برای تو و تمامیِ جهان است.

نظر ادیان و برخی بزرگان در مورد معجزه شکرگزاری

  • قرآن کریم : «به یاد آور هنگامی را که پروردگارت فرمود: اگر قدرشناس باشی به تو بیشتر عطا خواهم کرد و اگر ناسپاسی کنی بر تو عذابی دردناک را فرود خواهم آورد.»
  • انجیل  : «هرکس که اراده کرده تا بیشتر دریافت کند، به حد کفایت دریافت داشته است. هرکس که این‌گونه نخواسته است، داشته‌هایش از او بازگرفته خواهد شد.»
  • جان فیتز جرالد کندی (۱۹۶۳-۱۹۱۷) سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده‌ی امریکا :یک کتاب کارآمدريال همانطور که قدرشناسیِ خود را ابراز می‌داریم، باید توجه کنیم که بزرگترین قدرشناسی آن نیست که کلمات را بر زبان بیاوریم، بلکه بهتر است که با قدرشناسی زندگی کنیم.

 ویدیوی کتاب صوتی معجزه شکر گزاری، روز اول نعمت های زندگی تان

برای انجام تمرینات شکرگزاری ، یک دفترچه تهیه کنید و همیشه آنرا به همراه داشته باشید

در تمرین روز اول ۱۰ مورد از موهبات قابل شکرگزاری زندگیتان را بنویسید

توسط تیم سلام صدا  دفترچه ای با عنوان دفترچه شکرگزاری طراحی شده که توصیه می شود فایل pdf آنرا دانلود کرده و از آن پرینت بگیرید تا به راحتی تمرینات خود را در آن یادداشت کنید   دانلود دفترچه شکر گزاری 

دفترچه شکرگزاری بردارید و شروع کنید به نوشتن ، ده مورد از نعمت هایی که دارید مثلا:

سلامتی که دارید سپاس گزار باشید، برای خانه ای که در آن زندگی می کنید سپاس گذار باشید، برای خانواده ای که دارید، برای دوستان خوبی که دارید ، برای شغلی که دارید ،برای آرامشی که در زندگی تان دارید ، ثروتی که دارید ؛ برای فرزندانی که دارید و همسر خوبی که دارید .

پس از آن که این ده مورد را یادداشت کردید هر مورد را می توانید با صدای بلند یا آرام بخوانید و زمانی که هر نعمتی را خواندید در آخر هرنعمت کلمه ی سپاس گزارم را 3 بار تکرار کنید

  • خدا را برای سلامتی ام شکر میکنم ، شکر شکر شکر
  • خداوند را برای حانه ای که در آن زندگی میکنم سپاسگزارم ، شکر ، شکر
  • من واقعا برای وجود و سلامتی خانواده ام شکرگزارم شکر شکر شکر
  • خدایا از صمیم قلب برای وجود دوستانم شکرگزارم .شکر شکر شکر
  • حتی از چیزهای خیلی ساده هم شکرگزار باشید… چیزهایی که هر روز از کنارشان ساده عبور میکنید .

برای اینکه کمک کنم که یادتان بیاد میتونید به این حوزه ها از زندگیتان فکر کنید تا چیزهای زیادی برای شکر گزاری پیدا میکنید …

  • تندرستی و جسم
  • شغل و موفقیت
  • امیال و آرزو هاتون
  • شادی آرامش
  • عشق
  • زندگی

طبیعت :

  • سیاره زمین
  • فصلها
  • زمین
  • آب و هوا
  • کالاهای مادی
  • موارد انتخابی شخصی
    و…..

این تمرین رو هر روز باید انجام دهید و هر بار حداقل 10 مورد به لیست اضافه کنید بعد از نوشتن هر مورد حس شکرگزاری رو “عمیقا ” حس کنید

در پایان هر جمله سه بار بنویسید: خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت

بعد لیست را یک بار مرور کنید در ذهن یا بلند بخوانید و کلمه معجزه آسای خدایا شکرت را چند بار تکرار کنید.

شکل کلی تمرینات شکرگزاری به این صورت است
موهبت‌های خود را بشمارید    ابتدا لیستی از ده موهبتی را که نصیب‌تان شده را بنویسید. بنویسید چرا برای هرکدام از این مواهب احساس شکرگزاری می‌کنید.  به ابتدا لیست برگردید و آنرا بخوانید، وقتی به پایان هر مورد می رسید، کلمه‌ی سپاسگزارم را سه بار بگویید (سپاسگزارم، سپاسگزارم، سپاسگزارم) و قدرشناسی را برای آن موهبت تا آنجا که می‌توانید احساس کنید.  سه گام نخست را در ۲۷ روز آینده نیز تکرار کنید.  تمرین فردا را امروز بخوانید.

کتاب صوتی معجزه شکرگزاری –روز دوم

قسمت دوم معجزه شکر گزاری را بشنوید

دفترچه شکرگزاری خود را باز کنید ،ابتدا تمرین روز اول را به انجام دهید .

به موفقیت ها و شادی های زندگی خود فکر کنید هر موردی که شما را نسبت به قدرشناس بودن تشویق و ترغیب می‌کند، به شما یاری می‌دهد تا زندگی‌تان را به طلا تبدیل کنید و این به درستی همان چیزی است که این تمرین شما را برای آن آماده می‌کند.

تمرین شکرگزاری  روز دوم :

۱- گام‌های یک تا سه را در تمرین شماره‌ی یک تکرار کنید. موهبت‌های خود را بشمارید. لیستی بنویسید از ده موهبتی که به شما ارزانی شده و در پایان هر مورد سه بار کلمه‌ی سپاسگزارم را بگویید و تا آنجا که می‌توانید حس سپاسگزاری داشته باشید.

۲- امشب پیش از آنکه بخوابید، افکارتان را متمرکز کنید و به بهترین اتفاقی بیندیشید که در طول این روز برای‌تان رُخ داده است.

۴- در قبال بهترین اتفاقی که آن روز برای شما افتاده است کلمه‌ی سپاسگزارم را بیان کنید.

۵- این تمرین را در ۲۶ شب آینده نیز تکرار کنید.

۶- تمرینِ فردا را امروز بخوانید.

ادامه دفترچه شکرگزاری را در نوشته های بعد بخوانید و  یا قسمت های بعدی کتاب صوتی معجزه شکرگزاری را بشنوید.


کتاب صوتی معجزه شکر گزاری، تمرینات کامل 28 روزه به مدت 4:30 و در 29 فایل MP3  با اجراهای مختلف را به همراه دفترچه شکرگزاری و فایل PDF  کتاب را می توانید در ادامه دانلود فرمایید.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

زندگی و آثار اشو راجنیش

زندگی و آثار اشو عارف، فیلسوف ،استاد دانشگاه هندی و رهبر جنبش راجنیش

زندگی و آثار اشو ، راجنیش چاندرا موهان جین (به هندی: रजनीश चन्द्र मोहन जैन) از عرفای هندی و استادان باطنی است که بین سالهای ۱۹۳۱ تا ۱۹۹۰می‌زیست. وی در دهه ۶۰ میلادی به نام آچاریا راجنیش و در دهه ۷۰ و ۸۰ باگوان شری راجنیش نامیده می‌شد اما نهایتاً در سال ۱۹۸۹ میلادی نام اشو را برای خود برگزید. عارف، فیلسوف، گورو، استاد دانشگاه هندی، و رهبر جنبش راجنیش بود که در مدت زندگی خود به‌عنوان یک عارف بحث‌برانگیز و رهبر جنبشی جدید مورد توجه قرار …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 5191 بازدید بدون دیدگاه