کتاب صوتی قورباغه را قورت بده نویسنده: برایان تریسی

کتاب صوتی قورباغه را قورت بده برایان تریسی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

در کتاب صوتی قورباغه را قورت بده ۲۱روش عالی غلبه بر تنبلی و انجام بشترین کار در کمترین زمان توسط برایان تریسی برای شما شرح داده شده است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3 40mb
15,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی قورباغه را قورت بده نویسنده: برایان تریسی

کتاب صوتی قورباغه را قورت بده ۲۱ روش عالی غلبه بر تنبلی و انجام بیشترین کار در کمترین زمان نوشته برایان تریسی Brian Tracy

در کتاب صوتی قورباغه را قورت بده ۲۱روش عالی غلبه بر تنبلی و انجام بشترین کار در کمترین زمان توسط برایان تریسی برای شما شرح داده شده است.

بسیاری از ما نام کتاب شناخته شده ای برایان تریسی را شنیده ایم ، کتاب قورباغه را قورت بده !

اثر نویسنده ای باهوش و حرفه ای است که انقلابی در فروش کتاب های جیبی به راه انداخت.

در این کتاب  بده ۲۱روش عالی غلبه بر تنبلی و انجام بشترین کار در کمترین زمان شرح داده شده است.

اکثر مردم دنیا به دنبال موفقیت هستند ، حتی افراد موفق نیز به دنبال موفقیت های بیشتر ، اما پیدا کردن راه موفقیت به سادگی امکان پذیر نیست ، از این رو برایان ترسی در کتاب قورباغه را قورت بده ، روش های موفقیت را به شما یادآوری و حتی آموزش میدهد.

در  این کتاب صوتی که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است ، شما با بیست و یک روش فوق‌العاده برای غلبه بر تنبلی و انجام کار بیشتر در زمان کمتر آشنا می شوید . که با به کار بردن هریک از روش های مذکور ، می توانید زندگی خود را متحول کنید.

این کتاب در سراسر جهان از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است ، و شاید بتوان گفت که موفقیت های این کتاب به دلیل تاثیر مثبت آن بر روی مخاطب خود بوده است.

ما هم به شما پیشنهاد می کنیم تا کتاب صوتی قورباغه را قورت بده را دانلود کرده و از آن استفاده کنید ، تا موفق تر زندگی کنید.

کلید خوشبختی، رضایت، موفقیت بزرگ و احساس فوق‌العاده‌ی قدرت و تأثیرگذاری شخصی این است که به خوردن قورباغه‌تان در ابتدای هر روز و به عنوان اولین کارتان، عادت کنید.

از قدیم گفته‌اند اگر اولین کاری که باید هر روز صبح انجام بدهی، این باشد که قورباغه زنده‌ای را قورت دهی در بقیه روز خیالت راحت خواهد بود که سخت‌ترین و بدترین اتفاقی را که ممکن است در تمام روز برایت پیش بیاید پشت سر گذاشته‌اید.

قورباغه شما در واقع بزرگترین و مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید. همان کاری که اگر الآن فکری به حالش نکنید به احتمال زیاد همین طور برای انجام ان تنبلی خواهید کرد.

ضمناً کار موردنظر همان کاری است که انجام آن در حال حاضر می‌تواند بیشترین تأثیر مثبت را در زندگی شما بگذارد.

قدیم‌ها همچنین گفته‌اند:
اگر قرار است دو تا قورباغه را بخوری اول آن یکی را که زشت تر است بخور!»

کتاب صوتی قورباغه را قورت بده شامل  فایل mp3  است که در قالب یک فایل زيپ با حجم 40mb آماده دانلود است.

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...