کتاب صوتی شمسپاره اثر الیف شافاک

کتاب صوتی شمسپاره اثر الیف شافاک

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی شمسپاره به قلم الیف شافاک، به عنوان مجموعه ای از ۶۵ مقاله یا یادداشت نیز به موضوعاتی مثل هویت زنان و جایگاه آنان در جامعه و خانواده، روابط میان زنان و مردان و آزادی های فردی، پرداخته است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 94 مگابایت 
20,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی شمسپاره اثر الیف شافاک

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی شمسپاره نوشته الیف شافاک نویسنده معاصر ترک با نام اصلی انگلیسی : Şemspare by Elif Shafak

کتاب صوتی شمسپاره به قلم الیف شافاک، به عنوان مجموعه ای از ۶۵ مقاله یا یادداشت به موضوعاتی مثل هویت زنان و جایگاه آنان در جامعه و خانواده، روابط میان زنان و مردان و آزادی های فردی، پرداخته است.

 الیف شافاک نویسنده کتاب صوتی ملت عشق

الیف شافاک

شافاک در میان سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ این مقالات را در یکی از ستون های روزنامه ی خبر ترک منتشر کرده است و سپس تصمیم به جمع آوری و چاپ آنها به عنوان کتابی مستقل، می گیرد.

او در این کتاب به زندگی شخصی خود و چالش های یک زن به عنوان نویسنده پرداخته است.

الیف شفق یا همان الیف شافاک، نویسنده ی اهل ترکیه، این مباحث را در کتاب هایش به خوبی مطرح و بررسی کرده است.

شافاک رمان نویس اهل ترکیه با ارائه ی ۹ رمان جوایز بزرگ ادبی مانند بیلیز، ایمپک دوبلین را از آن خود کرده است.

از دیگر آثار برجسته خانم شفق (شافاک) کتاب معروف ملت عشق است که این کتاب هم به فارسی ترجمه شده و کتاب صوتی آن در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

در مقاله ی زن :معمایی ناممکن؛ می خوانیم :

درست وقتی می خواهم بنشینم و درباره ی این موضوعات (خصلت های ناپسند زنانه) بنویسم و زن ها را مورد نقد قرار بدهم، ناگهان خبر یا نوشته ای می خوانم.

مثلا سبک ناخوشایند بعضی ستون نویسان روزنامه ها را که راجع به زنان می نویسند می بینم. متوجه لحن مردانه ای که در رسانه ها رسوخ کرده است می شوم، متوجه تحقیرها می شوم… نیشخند زدن هایی که تبدیل به عادت و جزوی از هویت افراد شده است.

گاهی به لحن یک پروفسور دقت می کنم. متاسفانه تحصیل کرده ها خودکامه تر هستند. در مملکتی که زن ها مورد آزار قرار می گیرند، آن ها را شهروند درجه دو محسوب می کنند، این پیش قضاوت ها و قالب های کلیشه ای و سخن ها بارها تکرار می شود.

بعد، موضوع قتل های ناموسی، خشونت در قبال زن ها، کتک خوردن از دست شوهر، پناهگاه های مخصوص بی خانمان ها، پایه ریزی سیاست براساس خرد مردسالارانه، حق کشی های آشکار، نابرابری و بی عدالتی پیش می آید.

با فکر کردن به این ها دلم نمی آید زن ها را مورد نقد قرار بدهم. احساس می کنم باز هم باید بنشینم و درباره ی فکر تحکمانه ی مردان بنویسم.

شنیدن کتاب صوتی شمسپاره به همه علاقمندان نوشته های اجتماعی و حقوق زنان توصیه میشود

کتاب صوتی شمسپاره 7ساعت فایل صوتی که در 40 فایل MP3 و در یک فایل زیپ با حجم 94 مگابایت  در دسترس علاقمندان کتاب های صوتی قرار میگیرد

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

زندگی و آثار پائولو کوئیلو (paulo coelho) نویسنده معاصر برزیلی و خالق کیمیاگر - سلام صدا

زندگی و آثار پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو (paulo coelho) نویسنده معاصر برزیلی در اوت ۱۹۴۷ در برزیل و درخانواده ای متوسط متولد شده است . رمان‌های او از پر طرفدارترین رمان ها در میان عموم مردم در کشورهای مختلف دنیا می باشد. پائولو کوئیلو جایزه های ادبی متعددی را از کشور های متعدد کسب کرده است و آثار او در بیش از ۱۲۰ کشور منتشر و به ۴۶ زبان دنیا ترجمه شده اند. منتقدان سبک شاعرانه ی واقع گرا و فلسفی او را می ستایند. مادر پائولو کوئیلو خانه دار و پدرش …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 5913 بازدید بدون دیدگاه