کتاب صوتی زمین سوخته نوشته احمد محمود از پرفروش ترین کتاب های ایران

 کتاب صوتی زمین سوخته نوشته احمد محمود از پرفروش ترین کتاب های ایران

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

 کتاب صوتی زمین سوخته نوشته احمد محمود نویسنده معاصر ایرانی  به مدت 10 ساعت و  21 فایل mp3  در یک فایل زیپ به حجم 131 مگابایت آماده دانلود است

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 131 مگابایت
35,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

 کتاب صوتی زمین سوخته نوشته احمد محمود از پرفروش ترین کتاب های ایران

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی زمین سوخته نوشته احمد محمود از پرفروش ترین کتاب های ایران است که در سال ۱۳۶۱ منتشر شد و حاصل تجربه شخصی نویسنده از جنگ است.

احمد محمود خودش درباره کتاب صوتی زمین سوخته می‌گوید:

«وقتی خبر کشته شدن برادرم را در جنگ شنیدم، از تهران راه افتادم رفتم جنوب. رفتم سوسنگرد، رفتم هویزه. تمام این مناطق را رفتم. تقریبا نزدیک جبهه بودم. وقتی برگشتم، واقعا دلم تلنبار شده بود. دیدم چه مصیبتی را تحمل می‌کنم. اما مردم چه آرامند. چون تا تهران موشک نخورد، جنگ را حس نکردند. دلم می‌خواست لااقل مردم مناطق دیگر هم بفهمند که چه اتفاقی افتاده است. همین فکر وادارم کرد که زمین سوخته را بنویسم.»

کتاب صوتی زمین سوخته نوشته احمد محمود  به مدت 10 ساعت فایل mp3  در یک فایل زیپ به حجم 138 مگابایت آماده دانلود است


احمد محمود نویسنده کتاب زمین سوخته

درباره احمد محمود نویسنده کتاب

احمد اعطا با نام ادبی احمد محمود (۴ دی ۱۳۱۰، اهواز – ۱۲ مهر ۱۳۸۱، تهران) نویسندهٔ معاصر ایرانی بود. او را پیرو مکتب رئالیسم اجتماعی می‌دانند.
در سال ۱۳۳۳ نخستین داستان کوتاهش به نام صب می‌شه در مجله امید ایران منتشر شد، و در سال ۱۳۳۸ توانست اولین مجموعه داستانش به نام مول را با سرمایه شخصی به چاپ رساند.

دیدگاه بابک اعطا درباره نگاه پدرش به جنگ

بابک اعطا، پسر زنده‌یاد احمد محمود درباره‌ی نگاه پدرش به جنگ گفته است:

پدرم برای این‌که جنگ و فضای آن را بشناسد، اصرار بسیار زیادی داشت به جبهه برود و با این‌که اجازه رفتن به جبهه را نداشت، از طریق یکی از دوستانش که در بانک کار می‌کرد، این اجازه را گرفت و به جبهه رفت

قبل از این‌که پدرم شروع به نوشتن «زمین سوخته» کند، عمویم در جبهه شهید شد و زمانی که پدر، به فصلی رسید که می‌خواست در آن، مرثیه شهادت برادر را بنویسد، زار زار می‌گریست و حتی از ناراحتی، به مدت سه شب تب کرد.

هنوز هم کسی قدر و منزلت رمان «زمین سوخته» را درک نکرده است.

وقتی «زمین سوخته» منتشر شد، خیلی‌ها به احمد محمود اعتراض کردند و گفتند او این رمان را به نفع حاکمیت نوشته است. از سوی دیگر، بسیاری از افراد درون حکومت نیز گفتند که این رمان، جنگ را به نفع چپی‌ها تفسیر کرده است؛ در حالی که هیچ کدام به درستی متوجه عمق رمان نشدند و نفهمیدند که داستان درباره آدمی و درد و رنج‌هایش است.


 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

پرفروش ترین رمان‌های ایرانی در ۵ دهه اخیر

بهترین رمان های ایرانی در 5 دهه اخیر

بهترین رمان های ایرانی در پنجاه سال اخیر و پرفروش ترین های آنها؛ از پرسش هایی است که بسیاری از اهل مطالعه به ویژه دوستداران رمان های ایرانی می خواهند بدانند ، چرا که این مطلب به نوعی ذائقه و سلیقه داستان خوانی جامعه را مشخص میکند و از طرفی پرطرفدارترین رمان های فارسی مشخص می شوند ادبیات و جامعه، هر دو در حال تحرک و تحول هستند و بر هم تاثیر متقابل می‌گذارند؛ نویسنده تحت تاثیر محیط و زمانی است که در آن زندگی می‌کند و …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 7505 بازدید بدون دیدگاه