کتاب صوتی ریشه ها اثر الکس هیلی

کتاب صوتی ریشه ها اثر الکس هیلی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی ریشه ها اثر الکس هیلی یکی از تأثیرگذارترین کتاب های معاصر ، بر اساس زندگی واقعی سیاهپوستی که به بردگی سفیدپوستان درآمده، نوشته شده است

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 28mb
0 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی ریشه ها اثر الکس هیلی

کتاب صوتی ریشه ها اثر الکس هیلی یکی از تأثیرگذارترین کتاب های معاصر ، بر اساس زندگی واقعی سیاهپوستی که به بردگی سفیدپوستان درآمده، نوشته شده است.

الکس هیلی Alex Haley نویسندۀ کتاب ریشه‌ها خود سیاهپوست  و از نوادگان کونتا کینته (شخصیت اصلی داستان) است. الکس قصه‌ای تلخی از مادربزرگش می‌شنود:

«آن مرد که در آن سوی اقیانوس و در درۀ رودی به نام «کامبی بولونگو» می‌زیسته، روزی به جنگل رفته بود تا تنۀ درختی را بکند و برای خود طبلی بسازد. در آنجا چهار مرد به او حمله کردند، کتکش زدند، به زنجیرش کشیدند و او را به کشتی پر از برده‌ای بردند که به آمریکا می رفت».

کتاب صوتی ریشه ها اثر الکس هیلی

 الکس هیلی کنجکاو می‌شود و برای کشف اصل داستان به سه قاره سفر می‌کند تا بالاخره از راز سفیدپوست‌ها و بلایی که سر جدش آورده‌اند، باخبر می‌شود، سپس همۀ آنچه بر سر اجدادش آمده را در کتابی به نام  ریشه‌ها ارائه میکند.

کتاب صوتی ریشه ها  از یک قصۀ خانوادگی بسیار فراتر رفته و  سرگذشت  سیاهان آمریکا و حتی رنگین پوست ها و قومیت های تحت استعمار در سراسر جهان را بازگو می‌کند

مخاطب کتاب نه فقط سیاهپوستان و سفیدان، بلکه مردم همۀ کشورها و همۀ نژادها و همه اقوام و  ملت ها هستند؛ چرا که داستانی که هیلی تعریف می‌کند، گویاترین شاهد نیروی شکست‌ناپذیر انسان ها در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی است.

کتاب صوتی ریشه ها اثر الکس هیلی را با صدای استاد بهروز رضوی و به مدت 2 ساعت را در ادامه به صورت رایگان دانلود فرمایید


دانلود کتاب صوتی در ارتش فرعون : خاطرات جذاب توبیاس وولف از جنگ ویتنام

دانلود کتاب صوتی در ارتش فرعون : خاطرات جذاب توبیاس وولف از جنگ ویتنام

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...