کتاب صوتی رکسانه‌ و اسکندر نوشته: جوان کریسپی

کتاب صوتی رکسانه و اسکندر نوشته: جوان کریسپی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی رکسانه‌ و اسکندر با دو خوانش متفاوت (16+14 ساعت) رمانی تاریخی و عاشقانه است که در حین روایت زندگی پرفراز و نشیب رکسانه‌ دختر زیبای فرمانروای‌ سغد، بخش هایی ناگفته ای از تاریخ و زندگی و فتوحات اسکندر مقدونی را روایت میکند.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP ( 220+227 ) مگابایت
35,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی رکسانه‌ و اسکندر نوشته: جوان کریسپی

کتاب صوتی رکسانه و اسکندر نوشته: جوان کریسپی ترجمه عبدالحمید فریدی عراقی رمانی تاریخی و عاشقانه است که در حین روایت زندگی پرفراز و نشیب رکسانه‌ دختر زیبای فرمانروای‌ سغد، بخش هایی ناگفته ای از تاریخ و زندگی و فتوحات اسکندر مقدونی را روایت میکند.

داستان کتاب صوتی رکسانه و اسکندر

داستان از زبان رکسانه و در مجموعه یادداشت های خطاب به بردارش هیستانس بیان می شود

مجموعه یادداشت های رکسانه در شرایطی نوشته می شوند که  اسکندر کشته شده و جانشین او کاساندروس  Cassander به سمت ژنرال اروپا منصوب شده و در صدد است تا وارثان اسکندر یعنی رکسانه و پسرش را (که او هم اسکندر نام دارد) از میان بردارد.

داستان کتاب رکسانه و اسکندر  Roxane und Alexander از جایی آغاز می شود که اسکندر با شکست سپاهیان داریوش سوم و تصرف سغد و باختر (باکتریا) در اندیشه فتح هندوستان است و در همین زمان با رکسانه‌ دختر فرمانروای‌ سغد روبرو می شود.

سغد در نزدیکی سمرقند کنونی واقع بوده و از زمره ولایات ایران به شمار می آمده است.

رکسانه با وحشت‌ مطلع‌ می‌شود که‌ باید با پادشاه‌ و فرمانده‌ سپاه‌ مقدونی‌، یعنی‌ اسکندر کبیر ازدواج‌ کند.

شنیده‌های‌ او از اسکندر همه‌ حاکی‌ از بدی‌ او بوده‌اند. سرانجام‌ روز دیدار فرا می‌رسد و تنفر جای‌ خود را به‌ آمیزه‌ای‌ از تحسین‌ و احترام‌ و عشق‌ می‌سپارد…

داستان کتاب صوتی رکسانه و اسکندر

پس از آن دیدار ، رکسانه که از عشقی عمیق به اسکندر سرشار است با پای پیاده و به همراه او از بیابان ها و راه های صعب العبور می گذرد و به هند می رود و در پایان لشکرکشی اسکندر به هند دوباره با پای پیاده و طی شصت روز راهپیمایی به همراه او از بیابان های بی آب و علف گدروزیا Gedrosia ( مکران و بلوچستان کنونی ) می گذرد و به کارمانیا ( کرمان امروزی ) می رسد، در حالی که نیمی از همراهانشان از گرسنگی و تشنگی در بیابان تلف شدند.

کتاب صوتی رکسانه و اسکندر که‌ بر حقایق‌ تاریخی‌ استوار است‌ با دقتی‌ موشکافانه‌ رویدادها را به‌ تصویر می‌کشد و اسکندر را از دیدگاهی‌ کاملاً نو، و از دیدِ یک‌ زن‌، می‌شناساند

اینکه اسکندر که بوده و چه ویژگی هایی داشته و چگونه توانسته در مدتی چنین کوتاه ـ در صورتی که واقعیت داشته باشد ـ به متصرفاتی چنین عظیم نایل آید و لقب جهانگیر و کبیر را دارا شود.

مجموعه کتب و روایاتی که زندگی اسکندر را به تصویر کشیده اند نتوانسته هاله ای از ابهام و افسانه را که پیرامون این شخص را فرا گرفته از بین ببرد.

کتاب حاضر در واقع کوششی بدیع در همین راستاست و در عین حال روایت سرگذشت پرماجرای رکسانه اولین همسر اسکندر و دختر فرمانروای سغد است.

کتاب صوتی رکسانه‌ و اسکندر نوشته: جوان کریسپی

کتاب صوتی رکسانه و اسکندر با دو خوانش متفاوت  به مدت 14+16 ساعت فایل صوتی mp3 در دو فایل زیپ به حجم ( 220+227 ) مگابایت آماده دانلود است

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...