کتاب صوتی رایگان فرانکشتاین نوشته مری شلی

کتاب صوتی رایگان فرانکشتاین

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی رایگان فرانکشتاین نوشته مری شلی یکی از مشهورترین کتاب های ژانر وحشت است که آغازگر شاخه جدیدی در این ژانر با نام رمان های فرانکشتاینی شد

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP
0 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی رایگان فرانکشتاین نوشته مری شلی

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی رایگان فرانکشتاین نوشته مری شلی ترجمه جعفر مدرس صادقی با صدای بهروز رضوی مشهورترین رمان در ژانر وحشت

فرانکشتاین Frankenstein’s monster در اوایل قرن نوزده میلادی تالیف شده و در آن دوره بیشتر اولین‌ها به مردان اختصاص داشته و حتی زنانی که داستان می‌نوشته‌اند، در اوایل کار خود و گاهی تا انتها با اسم مستعار مردانه قلم می‌زده‌اند اما مری شلی با خلق داستان «فرانکن اشتاین اسم خودش را روی جلد آورد و نه‌تنها از اثرش استقبال شد، بلکه دریچه‌های تازه‌ای را هم روی ادبیات ژانری گشود.

مری شلی Mary Shelley در این کتاب داستان دانشمند جوانی را می‌گوید که با کنار هم قرار دادن اعضای بدن مردگان موجودی عجیب‌الخلقه را می‌آفریند که رد بخیه را روی اجزای صورت و بدنش به‌وضوح می‌توان دید. این هیولا که هر تکه از بدنش را از موجودی دارد، از قامت متوسط یک انسان بزرگتر است و عدم تناسب اعضای بدنش در کنار بخیه‌ها چهره‌ای ترسناک به او می‌دهد.

این هیولا در ابتدا نام ندارد اما کم‌کم نام خالقش یعنی همان فرانکشتاین، دانشمند جوان را به خود می‌گیرد و همان‌طور که از یک فرانکشتاین انتظار می‌رود، پا را از هیولایی دست‌آموز بودن فراتر می‌گذارد و شروع به نابودگری می‌کند.

کتاب فرانکنشتاین اثر خانم مری شلی

داستان کتاب صوتی رایگان فرانکشتاین

رابرت والتون و همراهانش برای کشف قطب شمال به آن سو حرکت می کنند. در راه و لابه‌لای قطعات بزرگ یخ با مردی روبه‌رو می شوند که حالی نزار دارد. او خود را فرانکن اشتاین معرفی می‌کند که نجیب‌زاده‌ای‌ دانشمند است.

فرانکن اشتاین، دانشمند جوان و جاه طلبی است که با استفاده از کنار هم قراردادن تکه‌های بدن مردگان و اعمال نیروی الکتریکی، جانوری زنده به شکل یک انسان و با ابعادی اندکی بزرگ‌تر از یک انسان معمولی می‌سازد؛این موجود بدان حد وحشتناک است که همگان، حتی خالقش، از دست شرارت‌های او فرار می‌کنند و ….

ژانر وحشت یکی از ژانرهای جالب و جذاب برای خوانندگان رمانهای مشهور دنیاست و در میان همه این داستانها، «فرانکن اشتاین داستانی کلاسیک و یکی از بهترین‌ها و مشهورترین هاست

توصیه می شود افراد ⭕️زیر شانزده سال این داستان را با یکی از والدین خود بشنوند.

کتاب صوتی رایگان فرانکشتاین

کتاب صوتی رایگان فرانکشتاین (اقتباس رادیویی) به مدت 97 دقیقه به صورت رایگان آماده دانلود است

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

معرفی و بررسی کتاب جنایت و مکافات

معرفی و بررسی کتاب جنایت و مکافات

کتاب جنایت و مکافات اثری ماندگار از “فئودور داستایوفسکی” میباشد که در تمام تقسیم بندی‌های ادبی جزو یکی از ده شاهکار برتر ادبیات جهان است که در این نوشته به معرفی و بررسی کتاب جنایت و مکافات می پردازیم. جنایت و مکافات (Crime and Punishment) برنده نوزدهمین دوره کتاب سال ایران در سال ۱۳۷۹ و بهترین ترجمه در حوزه ادبیات داستانی انتخاب و معرفی شده است. این رمان اولین اثر مهم داستایوفسکی به‌شمار می‌آید و می‌توان گفت امروزه پرخواننده‌ترین اثر وی محسوب می‌شود. فئودور داستایوفسکی همچون یک …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 4465 بازدید بدون دیدگاه