کتاب صوتی دلبند اثر تونی موریسون

کتاب صوتی دلبند اثر تونی موریسون

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی دلبند اثر تونی موریسون ، نویسنده سیاهپوست آفریقایی تبار و استاد دانشگاه پرینستون آمریکا است که در سال ۱۹۹۳ برنده جایزه نوبل ادبیات شد.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 180 مگابایت
25,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی دلبند اثر تونی موریسون

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی دلبند اثر تونی موریسون ، نویسنده سیاهپوست آفریقایی تبار و استاد دانشگاه پرینستون آمریکا است که در سال ۱۹۹۳ برنده جایزه ادبی نوبل شد.

موریسون نخستین زنِ سیاه‌پوستی است که کرسی‌‌ یکی از دانشگاه‌های بزرگ آمریکا (دانشگاه پرینستون) را به دست آورده و همچنین اولین زن سیاه‌پوست آمریکایی است که جایزه نوبل را دریافت کرد.

کتاب صوتی دلبند اثر تونی موریسون

کتاب دلبند از این نویسنده در سال ۱۹۸۸ نیز توانست جایزه پولیتزر را دریافت کند.

در سال ۲۰۰۶ روزنامه نیویورک تایمز کتاب دلبند را به عنوان بهترین رمان ۲۵ سال گذشته آمریکا انتخاب کرد.

همچنین در سال ۱۹۹۸ فیلم این رمان با کارگردانی جاناتان دمی و تهیه کنندگی و بازی اپرا وینفری – از مشهورترین و مطرح‌ترین مجری‌های تلویزیونی آمریکا و جهان – ساخته شد.

داستان کتاب صوتی دلبند یکی از پرنفوذترین رمان‌هایی است که تا سال 1987 نگارش شده است که دوران فراموش شده بردگی را به تصویر می‌کشد.

کتاب دلبند (Beloved) که سرشار از شاعرانگی گزنده و حس تعلیق است، علاوه بر جذابیت داستانی فراوان، برهه‌ای از تاریخ برده‌داری در کشورهای سرمایه‌داری را در قالب رمانی جذاب از منظر اجتماعی، سیاسی و فلسفی بیان می‌کند.

داستان کتاب صوتی دلبند براساس زندگی یک زن سیاه‌پوست و برده است. این زن همراه همسر و بچه‌هایش از مزرعه‌ای که در آن به بردگی گرفته شده‌اند فرار می‌کنند و به اوهایو پناه می‌برند. وقتی برده‌دار آن‌ها را پیدا می‌کند زن به دور از چشم همسرش برای اینکه فرزندش چند ماهه‌اش طبق قانون به دست برده‌دار نیفتد و به بردگی گرفته نشود، فرزندش را به قتل می‌رساند و مدتی فرزندی که در شکم دارد را به دنیا می‌آورد.

سال‌ها بعد روح فرزند به قتل رسیده در قالب دختری نوجوان به خانه وارد شده و می‌خواهد انتقام قتل را از مادر بگیرد اما…

توصیفات واضح و صحنه‌سازی‌های دقیق قلم نویسنده باعث جذابیت این کتاب شده است. با آنکه توصیف احساسات و عواطف مادرانه جایگاه وسیعی دارد اما این کتاب به شکل خارق‌العاده‌ای حق مطلب را در مورد قتل و احساسات یک مادر که به بردگی هم گرفته شده، ادا کرده است.

این رمان بایستی با دقت و تمرکز خوانده و یا کتاب صوتی آن شنیده شود

کتاب صوتی دلبند به مدت 13 ساعت در یک فایل زیپ به حجم 180 مگابایت آماده دانلود است


 

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های نویسنده : تونی موریسون

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

مشهورترین نویسندگان زن جهان

مشهورترین نویسندگان زن جهان

در طول تاریخ ادبیات جهان، زنان بزرگی ظهور کرده اند که با خلق آثار بی نظیرشان ، تاثیری انکارناشدنی در ادبیات و جامعه گذاشته اند ، در این نوشتار به معرفی مشهورترین نویسندگان زن جهان می پردازیم که خالق شخصیت ها و داستان هایی جاودانی هستند. زنانی نویسنده ای که علیرغم همه محدودیت ها و سختی ها و شکست ها ، به کار خود ادامه داده و تا به اوج به شکوفایی رسیده و خالق رمان های بی نظیری در جهان شدند فهرست مشهورترین نویسندگان زن جهان …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 3552 بازدید بدون دیدگاه