کتاب صوتی دفتر خاطرات نوشته نیکلاس اسپارکس

کتاب صوتی دفتر خاطرات اثری ماندگار از نیکلاس اسپارکس

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی دفتر خاطرات رمانی عاشقانه و اثری ماندگار از نیکلاس اسپارکس نویسنده و فیلمنامه نویس آمریکایی است که بر اساس ماجرایی واقعی نوشته شده است

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 100 مگابایت
25,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی دفتر خاطرات نوشته نیکلاس اسپارکس

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی دفتر خاطرات رمانی عاشقانه و اثری ماندگار از نیکلاس اسپارکس نویسنده و فیلمنامه نویس آمریکایی است که براساس داستانی واقعی نوشته شده است

کتاب صوتی دفتر خاطرات به قلم سحرانگیز نیکلاس اسپارکس داستان عاشقانه غم انگیزی است که در قلب و روح مخاطب رسوخ می کند و به تجربه ای فراتر از داستان تبدیل می شود که تا ابد آن را به خاطر می آورند

داستان توسط مردی هشتاد ساله که در  روزگار کنونی در آسایشگاه سالمندان زندگی میکند برای زنی مبتلا به آلزایمر، روایت می شود.

پیرمرد از روی دفتر خاطراتش ، قصه زندگی دختر و پسر جوانی را در فضای بعد از جنگ جهانی دوم (1946) در کارولینای شمالی را بیان می کند.

روایتی خواندنی از یک دختری جوان و ثروتمند و پسری که یک روز قلب او را ربوده بود و ……

کتاب صوتی دفتر خاطرات را به مدت 7:30 در یک فایل زیپ به حجم 104 مگابایت آماده دانلود است


کتاب با این جملات شروع می شود:

من کی هستم ؟و این قصه چه پایانی خواهد داشت؟ ‏خورشید طلوع کرده و من کنار پنجره غبارالودی که نقش زندگی از آن رخت بر بسته است،نشسته ام.

امروز پیراهن و شلوار کلفتی به تن دارم.شال گردنی دور گردنم پیچیده و ژاکتی را که سی سال پیش دخترم برای تولدم بافته بود،پوشیده ام. ‏

درجه حرارت شوفاژ اتاقم روی آخرین درجه است و بخاری کوچکی نیز درست پشت سرم قرار دارد که با ناله و سر و صدا،حرارت را مانند آتشی که از دهان اژدهای افسانه ها بیرون می آید، به اطراف می پراکند.

با این حال،سر تا پایم از شدت سرمایی که از بدنم بیرون نمی رود،می لرزد. ‏سرمایی که هشتاد سال است در وجودم ماوا گرفته است.

هشتاد سال،بله،هشتاد سال،اگرچه باور کردن آن برایم دشوار است،تعجب می کنم که از زمان ریاست جمهوری جرج بوش هرگز گرم نشده ام.دلم می خواهد بدانم تمام هم سن و سال های من همین طور هستند یا نه.

زندگی و آثار نیکولاس اسپارکس خالق رمان دفتر خاطرات


پیشگفتار خانم نفیسه معتکف مترجم کتاب

در زمانه ای که از عشق های اصیل و ماندگار شاید تنها بتوان در افسانه های کهن نشان گرفت، سخن از عشقی عمیق شنیدن،‌ آن گونه که دفتر خاطرات روایت می کند، بر دلنشینی‌ آن خواهد افزود.

بیشتر به این دلیل که دفتر خاطرات افسانه ای کهن نیست، بلکه حکایت تعلقی واقعی و ماندگار است که قدمت‌ آن عمر سه نسل دوام می آورد و در سال های پایانی قرن بیستم، همچنان تازه و شیرین و غبطه برانگیز جلوه می نماید.

دفتر خاطرات داستان جدال همیشگی جبر و اختیاری است که در طول تاریخ همواره ذهن انسان های حقیقت جو را به خود مشغول کرده است و گواهی بر فایق آمدن سرانجام عزم و اراده انسانی به هر مانعی که خود برامده از اختیار اوست.

نیکولاس اسپارکس که با خمیر مایه‌ای غنی و پایدار اثری دگرگون آفریده، با تحلیلی هنرمندانه از این واقعیت عینی بار دیگر به یادمان می آورد که در آستانه پایان قرنی که بحق باید‌ آن را قرن معجزات اراده انسان نامید، سخن از” جبر” گفتن تا چه حد خام اندیشی و سطحی نگری است.

دفتر خاطرات مبین اصالت استواری در راه نیل به مقصود است و بی شک عشقی که نویسنده با کمک رنگ و روغن کلمات و عبارات در بستر ذهن و خاطرات انسان ها به تصویر می کشد، تعلق برآمده از همین استواری است و البته در دوران حاضر شور انگیز و شایسته‌ی الگو برداری. عشقی که مسوولانه ارزش‌های والای انسانی را پاس می دارد.

با اقتباس از کتاب دفتر دو فیلم ساخته شده است:

The Notebook(۲۰۰۴)

Zindagi Tere Naam(۲۰۱۲)

ترجمه های فارسی کتاب:

دفترچه خاطرات (شور عشق) ترجمه مهدی سجودی‌مقدم تحت انتشارات مهراندیش.

دفتر خاطرات مترجمان: طاهره صدیقیان و سهیلا فرزین نژاد، ناشر: کتابسرای تندیس.


کتاب صوتی دفتر خاطرات اثری ماندگار از نیکلاس اسپارکس

در باره نیکولاس چارلز اسپارکس نویسنده  کتاب صوتی دفتر خاطرات

نیکولاس چارلز اسپارکس Nicholas Charles Sparks زاده ی 31 دسامبر 1965، نویسنده، فیلمنامه نویس و تهیه کننده ی آمریکایی است.

اسپارکس در اوماها در ایالت نبراسکا به دنیا آمد. او در سال 1984 دوران دبیرستان را به پایان رساند و برای تحصیل در رشته ی مدیریت کسب و کار در دانشگاه نوتردام ثبت نام کرد و در سال 1988 با موفقیت فارغ التحصیل شد.

اسپارکس همچنین در آن سال با همسر آینده اش، کتی کوت، آشنا شد. آن ها در 22 جولای 1989 ازدواج کردند و به کارولینای شمالی نقل مکان کردند.

این زوج، صاحب 5 فرزند شدند و در سال 2015 به صورت توافقی و دوستانه از هم جدا شدند.الهام بخش اصلی او برای نویسنده شدن، جمله ای بود که در سن نوزده سالگی از مادرش شنید

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های نویسنده : نیکلاس اسپارکس

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

زندگی و آثار نیکولاس اسپارکس خالق رمان دفتر خاطرات

زندگی و آثار نیکولاس اسپارکس

نیکولاس چارلز اسپارکس Nicholas Charles Sparks ، نویسنده فیلمنامه نویس آمریکایی و خالق کتاب دفتر خاطراتدر سال 1965در اوماها در ایالت نبراسکا به دنیا آمد. پدرش پاتریک مایکل اسپارکس، متخصص امور تجاری و مادرش جیل اما ماری اسپارکس متخصص دکوراسیون داخلی هستند. او فرزند دوم از سه فرزند خانواده است. خواهر کوچکترش دنیل اسپارکس در سن ۳۳ سالگی به دلیل سرطان مغز از دنیا رفت. اسپارکس رمان گامی برای به یاد آوردن را با انگیزه و اقتباس از زندگی خواهرش نوشت او در سال 1984 دوران دبیرستان …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 3118 بازدید بدون دیدگاه