کتاب صوتی بابا لنگ دراز اثر جين وبستر

کتاب صوتی بابا لنگ دراز 1

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی دوست داشتنی و زیباب بابالنگ دراز ، ماجراهای قهرمانش را، که یک دختر جوان به نام «جودی آبوت» است، در سال‌های تحصیل در کالج روایت می‌کند. جودی برای یک مرد ثروتمند و خیّر که تابه‌حال او را ندیده‌است نامه می‌نویسد.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 100MB
10,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی بابا لنگ دراز اثر جين وبستر

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی بابا لنگ دراز اثر جين وبستر

کتاب صوتی بابا لنگ دراز خوانشی متفاوت از رمانی به همین نام محصول سال ۱۹۱۲ که یک رمان نامه‌نگارانه دنباله‌دار، اثر جین وبستر، نویسنده آمریکایی است.

این داستان ماجراهای قهرمانش را، که یک دختر جوان به نام «جودی آبوت» است، در سال‌های تحصیل در کالج روایت می‌کند. جودی برای یک مرد ثروتمند و خیّر که تابه‌حال او را ندیده‌است نامه می‌نویسد.

در باره نویسنده اثر جین وبستر:

جین وبستر نویسنده‌ی آمریکایی تبار کتاب بابا لنگ دراز سبکی ساده و روان داشت و دیدگاه‌های اجتماعی و سیاسی خود را در نوشته‌هایش مطرح می‌کرد. از خصوصیات سبک وی این است که مخاطبانش در محدوده سنی خاصی قرار نمی‌گیرند. از این دیدگاه شیوه نگارش جین وبستر بسیار شبیه مارک تواین است.

بابا لنگ‌دراز موفق‌ترین کتاب وبستر است. وبستر خواهرزاده مارک تواین (1910-1835)، نویسنده مشهور آمریکایی و نویسنده آثار برجسته‌ای چون «ماجراهای هاکلبری فین» و «ماجراهای تام سایر»، و تنها فرزند خانواده‌ای بود که همه دل در گرو فرهنگ داشتند. وبستر از نخستین اثرش که در بیست‌و‌هفت‌سالگی منتشر شد تا آخرین اثرش در سی‌و‌نه‌سالگی، روند رو به رشد و پرباری طی کرد، اما مرگ زودهنگامش بر اثر تب زایمان در چهل‌سالگی، جهان را از یک نویسنده آینده‌دار محروم کرد.وی در ۱۱ ژوئن ۱۹۱۶ پس از بدنیا آوردن دخترش درگذشت.

انديشه‌هاي آفريننده‌ي داستان بابالنگ دراز

جين فرد بسيار حساسي بود كه تفاوت طبقاتي بين دو طبقه‌ي تهيدست و توانگر آن روزگار بيش از هر چيز ديگري مايه‌ي آزار و رنجش او مي‌شد. از اين رو ارزش نهادن مديران مدارس به دختران توانگر و ارج ننهادن و بي‌توجهي آنها به دختران تهيدست، زمينه‌ي مناسبي را فراهم آورد تا انديشه‌ي آفرينش اثري همچون بابا لنگ ‌دراز در ذهن او جان بگيرد.

اين داستان، بيانگر توجه نويسنده به تلاش‌هاي اجتماعي و حق مشاركت اجتماعي زنان است.از آنجايي كه كتاب بابالنگ دراز ، يكي از پرفروش‌ترين و كامرواترين آثار جين وبستر شناخته شده، تاكنون مجموعه‌هاي نمايشي گوناگوني از روي آن ساخته شده است.

  • در سال 1952، يك نمايشنامه‌ي كمدي بريتانيايي به نام “جودي عاشق مي‌شود”، از روي اين داستان ساخته شد و به روي صحنه رفت.
  • در سالهاي 1919، 1931، 1935 و همچنين 1955 ميلادي نيز فيلمهاي سينمايي گوناگوني در بسياري از كشورها بر مبناي داستان بابالنگ ‌دراز ساخته شـده اسـت.
  • در سال 2005 نيز در كره، يك فيلم تلويزيوني از روي داستان بابالنگ‌دراز ساخته شد توجه گروه گسترده اي از بينندگان را به خود جلب كرد.

يكي از پرآوازه‌ترين و دوست داشتني‌ترين فيلمهاي سينمايي ساخته شده  از روي اين داستان كهن، يك فيلم كمدي- موزيكال هاليوودي است كه در “فرانسه”، “نيويورك” و “شهرك دانـشـگـاهـي واتـسـون” در ايـالـت” مـاسوچوست” آمريكا فيلمبرداري شده و كارگرداني اين فيلم سينمايي را “جين نگولسكو” بر عهده داشته است.

کتاب صوتی بابا لنگ دراز,بابا لنگ دراز,کتاب صوتی

پوستر فیلم بابا لنگ دراز 

آثار جين وبستر :

  • – زماني كه پتي به دانشكده مي‌رفت
  • – پتي و پريسيل
  • – تنها پتي
  • – شاهدخت ويت
  • – جري جوان
  • – هياهوي بسيار درباره پيتر
  • – دشمن عزيز
  • و شاهكار وي بابالنگ دراز كه سبب شهرت او گرديد

کتاب صوتی بابا لنگ دراز اثر جين وبستر شامل هفت فایل mp3 است که در یک فایل زیپ شده با حجم  95 مگابایت آماده دانلود است. فایل pdf  ضمیمه شده است.

 

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های ناشر : سلام صدا

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

آشنایی با رمان های مشهور جهان ، بهترین رمان های جهان

آشنایی با رمان های مشهور جهان

هر ساله سازمان ها و مراکز مرتبط با کتاب و ادبیات در جهان لیستی از رمان های مشهور جهان را در قالب لیست های با عنوان ده کتاب برتر، صدکتاب برتر و یا هزار کتاب برتر ادبیات جهان را منتشر میکنند، در این نوشته برای آشنایی با رمان های مشهور جهان، بهترین رمان های جهان را به همراهان گرامی سلام صدا معرفی کرده ایم. اگر علاقمند به خواندن بهترین رمان های کوتاه هستید میتوانید نوشته معرفی بهترین رمان های کلاسیک زیر 200 صفحه را مطالعه بفرمایید. برای …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 9938 بازدید بدون دیدگاه