کتاب صوتی آواز بلند نوشته علی‌اصغر عزتی پاک

کتاب صوتی آواز بلند نوشته علی‌اصغر عزتی پاک

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی آواز بلند نوشته علی‌اصغر عزتی پاک داستانی گیرا و بی طرفانه در ژانر دفاع مقدس و اتفاقات جنگ در دهه شصت با صدای بهروز رضوی

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 27Mb
0 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی آواز بلند نوشته علی‌اصغر عزتی پاک

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی آواز بلند نوشته علی‌اصغر عزتی پاک با صدای بهروز رضوی

رمان آواز بلند به قلم علی‌اصغر عزتی پاک روایت بی طرفانه و گیرایی از جنگ و حملات هوایی عراق به مردم غیر نظامی در سال های دهه شصت است.

نویسنده کتاب که خود شرایط پر اضطراب جنگ و بمباران و تخریب و انفجار را به چشمان خود دیده است با ادبیاتی روان و ساده چنان داستان را روایت میکند که خواننده را در همان فضا و زمان قرار میدهد انگار که خود این شرایط را دیده و تجربه کرده است.

شخصیت پردازی داستان آواز بلند واقع گرایانه و منطقی است و خانواده سنتی همدانی هر کدام از زاویه دید خود و با فهم و درک  خاص خود جنگ و اتفاقات آنرا می بینند و طبیعتا بر اساس همان دیدگاه تصمیم گرفته و عمل میکنند.

بر خلاف برخی رمان های شعار زده ژانر دفاع مقدس که همه ی شخصیت ها را در هاله ای از تقدس قرار داده و همه را مشتاق به شرکت در جنگ به تصویر میکشند، آدم های کتاب صوتی آواز بلند به عنوان برشی واقع گرایانه از جامعه هر کدام آرمان و هدف خود را دارند کما اینکه منافع شخصی هم در این بین مطرح است و البته برخی از آنان برای عدم شرکت در جنگ به دنبال دلایل و توجیحات خود هستند.

این قلم بعنوان کسی که در بطن اتفاقات جنگ عراق علیه ایران و بمباران وحشیانه مناطق مسکونی بوده ام با خواندن همان نخستین سطرهای کتاب ، مجذوب داستان شدم و با خواندن آن و یاددآوری خاطرات تلخ فرو ریختن سقف بر سر مردم بیگناه و کشتار و آوارگی خانواده و عزیزانم ، بارها بغض کرده و گریستم.

موضوع داستان کتاب صوتی آواز بلند نوشته علی‌اصغر عزتی پاک

هادی، فرزند کوچک خانواده، به جبهه رفته اما مدتی بی‌خبری از او مادر و پدرش را سخت نگران کرده است، در این میان عزیز و آقاجان (مادر و پدر هادی) تلاش می کنند خبری از او به دست آورند…

حبیب نوجوانی است که می‌خواهد جای خالی داییِ مفقودش را در خانواده پر کند، اما از سوی دیگر سودای دانشگاه و ماجرایی عاشقانه او را پای‌بند زندگی و شهر و خانه و مدرسه کرده است.

عزیز خانم (فهیمه) مادری است که فرزندش به جبهه رفته و خبری از او نیست. او که مادربزرگ راوی است بسیار مضطرب و دل‌نگران است و با رنج‌هایی که این مادران متحمل شدند دست به گریبان است.

حبیب، راوی رمان، جوانی در آستانه کنکور است که عشقی جوانانه نیز در وجودش پاگرفته و در کنار علاقه حجت (جوان روستایی) به خاله‌ی حبیب (مهناز) نمادی از جریان داشتن زندگی در کنار جنگ و درگیری است.

«آواز بلند» را باید رمانی است که تصویری از جریان داشتن زندگی در کشاکش جنگ ارائه می‌کند…


دانلود کتاب صوتی جا ماندیم نوشته بهناز علی‌پور گسکری

کتاب صوتی جا ماندیم نوشته بهناز علی‌پور گسکری

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های ناشر : ایران صدا

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

 پکیج نمایش های رادیویی

پکیج نمایش های رادیویی

پکیج نمایش های رادیویی شامل 112 نمایش رادیویی به مدت حدود 300 ساعت  با حجم کل 7.7 گیگابایت این پکیج عظیم حاصل ساعت ها جمع آوری فایل نمایش های رادیویی است که پس از ویرایش فایل های صوتی (افزایش کیفیت صدا – تغییر بیت ریت و حذف صداهای اضافی در دو  DVD رایت شده است پکیج نمایش های رادیویی بنا به درخواست مکرر کاربران عزیز سایت سلام صدا جمع آوری و در دسترس علاقمندان قرار گفته است. بدین ترتیب به جای آنکه علاقمندان نمایش های رادیویی ساعت …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 6056 بازدید بدون دیدگاه