کتاب صوتی آثار مسعود بهنود – رمان هائی در بستر تاریخ معاصر ایران

علاقه مندی
ارسال به...
6 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...
دانلود مجموعه کتاب صوتی آثار مسعود بهنود

کتاب صوتی آثار مسعود بهنود مجموعه ی ارزشمند از کتاب های تاریخی و رمان است که توسط نویسنده پر حاشیه مسعود بهنود نگارش شده است. این مجموعه بی نظیر شامل آثار نوشتاری پر فروش نویسنده است که به صورت صوتی ارائه شده است.

بیوگرافی مسعود بهنود

مسعود بهنود نویسنده و رزونامه نگار ایرانی است که دستی هم در فیلمسازی دارد. وی به سال 1325 زاده شد و از سال 1342 در زمینه روزنامه نگاری فعالیت داشت. سابقه کاری این نویسنده به نام نشان از فعالیت در روزنامه های مختلف و تاسیس چندین روزنامه دارد که هم اکنون هیچکدام زیر چاپ نمی روند. وی در طول دوران حرفه ای چندین کتاب تاریخی نگاشته که با استقبال زیادی روبرو شده است. مجموعه کتاب صوتی آثار مسعود بهنود برگرفته از بهترین نگارش های این نویسنده است. علاوه بر نویسندگی و روزنامه نگاری، سابقه بازی و نویسندگی در فیلم خانه عنکبوت در کارنامه کاری مسعود بهنود دیده می شود. وی در حدود دو دهه است که ساکن خارج از کشور می باشد.

کتاب صوتی آثار مسعود بهنود

این مجموعه شامل آثار ارزشمند نویسنده است که در تیم حرفه ای سلام صدا خوانشی هنرمندانه شده است. نویسنده 72 ساله این مجموعه دارای ده ها جلد کتاب نگارشی است که در لیست مجموعه کتاب های صوتی مسعود بهنود به مرور ارائه می شود. تا کنون کتاب های زیادی از این نویسنده خوانش شده و پس از اخذ مجوزهای لازم بر روی وب سایت رسمی سلام صدا ارائه شده است.

آنچه در مجموعه کتاب صوتی آثار مسعود بهنود می شنوید شامل :

کتاب صوتی از دل گریخته ها

کتاب صوتی آثار مسعود بهنود

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

از دل گریخته ها، در حقیقت از دلی نگریخته اند، همچنانند که همه آدمها و همه وقایع که فراموش می شوند.
روزگارانی در دل ها بوده اند، اما با گذر زمان از یاد رفته اند. آیا اگر دوباره به یادها آورده شوند، در دلها جامی گیرند؟
این وسوسه ای است که آدمی را وا می دارد تا از گنج صندوقخانه یاد بیرونشان آورد و بر صفحه سفید بسپارد، شاید دوباره در دلها جایی بگیرند.
از دل گریخته ها، قصه نیستند که ساخته تخیلی باشند.
شاید گوشه هایی از چهل تکه وجودشان در تاریخ اثری گذاشته باشد اما تاریخ هم نیستند.
از دل گریخته ها، گاه به روزگار خود سری و سامانی داشته اند، چندان که رفته اند تا در میان هزاران و هزاران هزار خاطره مدفون شوند، اینک بادی دوباره از آنها می شود

این مطلب را هم ببینید
هرمان هسه

از مجموعه رمان های ایرانی در لیست کتاب صوتی آثار مسعود بهنود می توان به کتاب صوتی از دل گریخته ها اشاره کرد.

کتاب صوتی رمان امینه

کتاب صوتی امینه در سلام صدا

در لیست کتاب صوتی آثار مسعود بهنود یک رمان زیبا هم خوانش شده که شنونده را به تاریخ گذشته می برد. نویسنده این کتاب را قصه می نامد ولی ماجرای کتاب روایتی داستانی از وقایع تاریخی است. در کتاب صوتی امینه محور داستان بانویی است که از حرمسرا به دربار راه یافته است. این بانوی تاثیرگذار نقش پر رنگی در حوادث تاریخی ایفا می کند. گرچه اصل ماجرا پرورده ذهن نویسنده است ولی خاتون …….

همین الان میتوانید کتاب صوتی رمان امینه را اینجا دانلود کنید!

کتاب صوتی تاریخی این سه زن

ایران تیمورتاش، اشرف پهلوی و مریم فیروز چه نقشی در تاریخ معاصر ایران زمین داشتند.

کتاب صوتی تاریخی این سه زن

همین الان میتوانید کتاب صوتی این سه زن را اینجا دانلود کنید!

کتاب صوتی در بند اما سبز، یادداشت های زندان

 کتاب صوتی در بند اما سبز، یادداشت های زندان

کتاب دربند اما سبز، یادداشت های زندان شامل سیزده نوشته از مسعود بهنود است كه در این نوشته ها نویسنده دغدغه‌های و دیدگاه ها و افکار خود را در قالب خاطرات زندان باز می‌گوید .

این کتاب همچنین دارای چهار ضمیمه است كه نخستین آن “آخرین دفاع “نام دارد .
مسعود بهنود در آغاز این ضمیمه نوشته است” : آخرین مقالات خود را، بهار امسال گرد آوردم، دو هفته‌ای قبل از بازداشت .عنوان این مجموعه را گذاشته‌ام شاید حرف آخر و در مقدمه آن كتاب توضیح دادم كه بعد از 36سال قلمزنی و روزنامه‌نگاری قصد بازنشستگی دارم و تصمیم به آن كه روزنامه‌نگاری را رها كنم و باقی عمر را به كار تاریخ معاصر ایران و ادبیات بپردازم كه عشق دیرینه من است .معمول جهان این است كه در چنین زمانی برای قلمزنی كه بازنشستگی اعلام می‌دارد مجلسی برپا می‌كنند، بزرگداشت و خداحافظی .اما مقدر این بود كه این مراسم در مورد من در دادگاه برپا شود”

کتاب صوتی کشتگان بر سر قدرت

 کتاب صوتی کشتگان بر سر قدرت

این کتاب شرح حال ۲۱ تن از سیاستمدارانی است ( از قائم مقام فراهانی تا هویدا ) که خود را به قدرت رساندند و بر سر آن جان باختند .

در روایت زندگی ۱۶ تنی که در فاصله زمانی قتل قائم‌مقام فراهانی و امیرعباس هویدا، (حدود ۱۵۰ سال) کشته‌شدگان بر سر قدرت بودند و زندگیشان در این مجموعه می‌آید، پیداست که انتخاب و گزینشی براساس عملکرد مثبت یا منفی آن‌ها یا خدمت یا خیانتشان، در نظر نیست. وگرنه این باب باید فقط با نام پرجلال امیرکبیر باز و بسته می‌باشد که کسی چون او، در میان این جان‌دادگان در قدرت نبود 

این مطلب را هم ببینید
بررسی رمان تاتار خندان نوشته غلامحسین ساعدی

کتاب صوتی خانوم

 کتاب صوتی خانوم

کتاب صوتی خانوم نوشته مسعود بهنود درباره ی زندگی خانوم زنی از خاندان قاجار ، نوه مظفرالدین شاه و خواهر زاده ی محمد علی شاه است. خانوم زنی که در کودکی توسط خاله اش با دنیایی خارج از دنیای خاله زنکی زنان آن دوره آشنا میشود. کتاب میخواند. زبان می اموزد و هنرمند میشود سپس خاله اش را از دست میدهد و برای فرار از دست اولین دیو زندگیش یعنی پدرش همراه با کاروان محمد علی شاه به شوروی میگریزد.آواره می شود.

کتاب صوتی خانوم داستانی جذاب از زندگی و عشق به همراه جزئیات دقیقی از حوادث تاریخ معاصر ایران مانند انقلاب مشروطه ی ایران، انقلاب بلشویکی ۱۹۱۷ ، فرار شاهان و خانواده شاهنشاهی ایران ، روسیه و مصر ، حرکت آتاتورک و به ریاست جمهوری رسیدن آن ، جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم، ملی شدن صنعت نفت کشورمان به دست دکتر مصدق است.

همین الان میتوانید کتاب صوتی خانوم را اینجا دانلود کنید!

کتاب صوتی ضد یاد

کتاب صوتی ضد یاد اثر مسعود بهنود

کتاب صوتی ضد یاد اثر مسعود بهنود

در پکیج کتاب صوتی آثار مسعود بهنود یک مجموعه رمان جذاب هم دیده می شود. داستان های کوتاه که کمی حال و هوای قدیمی تر دارند قهرمانان داستانک های این کتاب هستند ولی شخصیت های آشنا و امروزی تر هم …….

کتاب صوتی کوزه بشکسته

کتاب صوتی کوزه بشکسته از سلام صدا
کتاب صوتی کوزه بشکسته آثر مسعود بهنود

کتاب صوتی کوزه بشکسته روایاتی از تاریخ معاصر و دوران پهلوی را نقل می کند. روایات این کتاب شامل جزئیاتی است که تاکنون فاش نشده است. کوزه بشکسته ماجرای دختری انگلیسی است که سال های بعد سمتی در وزارت امور خارجه انگلیس کسب می کند. این کتاب کنکاشی تاریخی در حوادث ماوقع بین محمد رضا پهلوی، حسین فردوست، مهرپور تیمورتاش و آلیس است. این دختر انگلیسی ساکن همان خانه ای است که ……

لینک دانلود مجموعه کتاب صوتی آثار مسعود بهنود

مجموعه حاضر خوانشی زیبا از کتاب های این نویسنده است که در قالب فایل صوتی کم حجم ارائه شده است. دانلود این مجموعه برای علاقه مندان به کتاب های تاریخی توصیه می شود.

خرید پستی پکیج کتاب های صوتی آثار مسعود بهنود

دانلود یک جای کتاب صوتی همه آثار مسعود بهنود

6 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...