کتاب صوتی گفتگو با مردگان : توصیف رابطه زندگی و مرگ

علاقه مندی
ارسال به...
8 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
4,00/5
Loading...
کتاب صوتی گفتگو با مردگان

کتاب صوتی گفتگو با مردگان خوانشی از کتاب به همین نام اثر شو دزموند ، یکی از معروف ترین نوشته های پیرامون مرگ و زندگی و جهان پس از مرگ است.

شو دزموند این کتاب را  با عنوان اصلی You Can Speak With Your Dead  در سال 1960 میلادی به رشته تحریر در آورده است و از آن زمان تا کنون ترجمه های متعددی از این کتاب به انتشار رسیده است.

هم اکنون کتاب صوتی گفتگو با مردگان در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار دارد تا بتوانید در اتوموبیل، مترو، منزل و به طور کلی حین انجام کارهای روزمره، مطالب ارزشمند این کتاب را به صورت صوتی بشنوید و از آن لذت ببرید.

کتاب صوتی گفتگو با مردگان

هدف و موضوع اصلی کتاب، شناخت روح است. نویسنده در این کتاب اشاره می کند که حقیقت وجود انسان روح او است نه جسم فنا پذیر. در آغاز کتاب به جنگ و رابطه آن با مرگ و زندگی پرداخته می شود و پس از آماده سازی ذهن مخاطب، زندگی پس از مرگ توصیف می گردد.

اگر در مورد سرگذشت ارواح کنجکاو هستید یا به برقراری رابطه با روح مردگان علاقه دارید، کتاب صوتی گفتگو با مردگان شما را در کشف این حقایق یاری خواهد کرد.

کتاب گفتگو با مردگان براساس نظریات محققین و نظریه های متعددی که در خصوص حیات پس از مرگ و وجود ارواح بیان شده است، تالیف شده و تعابیر گوناگون از جهان ارواح را شرح می دهد.

این کتاب ضمن آشنا نمودن مخاطب با نظریه های متفاوت و بررسی آن ها، به اثبات وجود روح و زندگی پس از مرگ می پردازد. به همین علت است که شنیدن این کتاب صوتی را به تمامی کسانی که در مورد ماهیت مرگ و سرنوشت روح انسان پس از مردن دارای تردید هستند، توصیه می کنیم.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین کتاب های روانشناسی نوجوانان

درباره شو دزموند نویسنده کتاب صوتی گفتگو با مردگان

شو دزموند (Shaw Desmond)، نویسنده کتاب گفتگو با مردگان ، در سال 1877 میلادی در کشور ایرلند متولد شد. وی شاعر و نویسنده داستان های فانتزی بود.

شودز موند علاوه بر نویسندگی اشعار و داستان های ادبی، به نویسندگی در زمینه علم روانشناسی نیز علاقه مند بود و در سال 1934،  موسسه بین المللی تحقیقات روانشناسی را بنا نهاد. همچنین او به مدت 25 سال به مطالعه پدیده های روانی مشغول بود.

از دیگر آثار ارزشمند شو دزموند میتوان به افسانه های خواهران کوچک سنت فرانسیس، خدایان، اشتیاق و اکو اشاره نمود. این نویسنده و محقق ایرلندی سر انجام در دسامبر سال 1960 میلادی دیده از جهان فرو بست.

شو دزموند

برای دانلود کتاب صوتی گفتگو با مردگان اینجا کلیک کنید

8 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
4,00/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...