دانلود کتاب فوائد گیاهخواری اثر صادق هدایت

علاقه مندی
ارسال به...
4 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...
کتاب صوتی فوائد گیاهخواری اثر صادق هدایت

 صادق هدایت در کتاب فوائد گیاهخواری به دلایل برتری گیاهخواری از نظر اخلاقی پرداخته  و مبانی علمی و زیست محیطی گیاهخواری را توضیح میدهد و به ذکر نمونه های تاریخی گیاهخواری می‌پردازد.

زنده‌ یاد هدایت که در نخستین روز‌های جوانی‌اش در جریان سفر به اروپا شیوه غذایی گیاهخواری را در پیش گرفته  و بر همین اساس در سن 25 سالگی کتاب فوائد گیاهخواری را به مردم فارسی زبان هدیه کرد.

صادق هدایت خود از همان زمان  گیاهخوار شده و به شدت از خوردن گوشت پرهیز می‌کرد و همیشه در بین دوستانش برای دفاع از این روش زندگی این جمله را می‌گفته است “من این لاشه ها و مردارهای رو به متلاشی شدن را نمی خورم.” او تا پایان عمر گیاهخوار باقی‌ماند.

بزرگ علوی نویسنده هم عصر و دوست هدایت در این باره می‌نویسد:

«یک بار دیدم که در کافه لاله‌زار یک نان گوشتی را که به زبان روسی بولکی می‌گفتند، به این قصد که لای آن شیرینی است، گاز زد و ناگهان چشم‌هایش سرخ شد، عرق به پیشانی‌اش نشست و داشت قی می‌کرد که دستمالی از جیبش بیرون آورد و لقمه نجویده را در آن تف کرد.»

گیاخواری هرم ارزش غذایی گیاهان

به کاربران عزیز سایت سلام صدا اکیدا توصیه میگردد این کتاب را مطالعه فرمایید و اگر فرصت مطالعه ندارید فایل های کتاب صوتی فواید گیاهخواری را دریافت نمایید تا با برهان هایی مبنی بر اینکه انسان ذاتاً یک موجود گیاهخوار است آشنا شوید.

البته در پایان تصمیم با شماست که همانند بزرگانی مثل بودا،سقراط، فیثاغورث،ماهاتما گاندی ،آلبرت اینشتین، ، لئوناردو داوینچی، صادق هدایت و  هزاران انسان گمنام دیگر گیاهخوار شوید و یا شیوه غذایی کنونی خود را ادامه دهید.

این مطلب را هم ببینید
پرهیز از گوشتخواری از زرتشت تا مزدک

البته دوستانی که هم اکنون گیاهخوار هستید یا به گیاهخواری اعتقاد دارید حتماً کتاب صوتی فوائد گیاهخواری را دانلود کرده و بشنوید چرا که در این کتاب جزئیات و ریزه کاری‌های که لازمه‌ی گیاهخواری است را  خواهید آموخت.

4 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...