کتاب صوتی دلباختگان‌ : سرگذشت روبرت شومان و کلارا

علاقه مندی
ارسال به...
6 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...
کتاب صوتی دلباختگان‌ نوشته الیزابت کایل

کتاب صوتی دلباختگان‌ خوانشی از نوشته الیزابت کایل Elisabeth Kyle  اثری جذاب از زندگی واقعی است که مخاطب را با عشقی آتشین همراه می کند عشقی عمیق بین دو دلداده که شاید یک مثلث عشقی عذاب آور باشد!

رمان دلباختگا ن‌عاشقانه ای تاثیرگذار است که شنونده را به طرز هنرمندانه ای با اعجاز موسیقی به دوران رنسانس، باروک و …. می برد.

کتاب صوتی دلباختگان‌

کتاب صوتی دلباختگان‌

با کتاب صوتی رمان گونه دلباختگان سرگذشت روبرت شومان آهنگساز آلمانی و همسر هنرمندش کلارا شومان را بشنوید. بدون تردید علاقه مندان به موسیقی از شنیدن آن و یا خواندن کتاب لذت بیشتری می برند ولی حتی اگر تاکنون با دنیای موسیقی آشنا نبوده اید نیز می توانید فضای عاشقانه حاکم بر روایت را احساس کنند.

در کتاب صوتی دلباختگان‌ ماجرای زندگی این دو هنرمند افسانه ای، را از زمان کودکی کلارا ویک خواهید شنید و این ماجرا تا زمان ازدواج کلارا با روبرت شومان موسیقی دان برجسته ادامه پیدا می کند. بخش های زیادی از زندگی این هنرمند پر آوازه در کتاب صوتی رونمایی شده که شامل آشنایی وی با هنرمندان شهیر موسیقی است. حضور هر چند کمرنگ شوپن، پاگانینی، مندلسون و ….بر جذابیت داستان افزوده است. البته تاکید اصلی کتاب روی زندگی کلارا و ارتباط وی با شومان می باشد ولی شخصیت های دیگری نیز وارد ماجرا می شوند.

این مطلب را هم ببینید
کتاب زمانی برای گریستن نیست

اگر از علاقه مندان به موسیقی هستید و سونات پیانو شومان را شنیده اید، قطعا می دانید که الهام بخش این قطعه جوش و خروش شومان در زمان دوری از معشوق بوده است.

قعطاتی از آهنگ های روبرت شومان را بشنوید: 

روبرت شومان

کتاب دلباختگان‌ به قلم الیزابت کایل در برگیرنده سرگذشت روبرت شومان آهنگساز آلمانی و همسر هنرمندش کلارا است. زندگی عاشقانه یک هرمند آلمانی که موجب خلق آثار موسیقی خارق العاده ای شده است، دستمایه اصلی این تاب است. شومان در سال1810 در آلمان به دنیا آمد و در سی سالگی با کلارای 21 ساله ازدواج کرد. آشنایی این دو به سال های قبل بر می گردد.

در کتاب صوتی دلباختگان‌ با کلارا برجسته ترین پیانیست آلمان و جهان آشنا می شویم که از 5 سالگی پیانو می نواخت. این دختر زیباروی هنرمند هوش از سر روبرت جوان ربوده بود ولی این شعق زمینی نبود. این دو عشقی آسمانی را تجربه می کردند ولی روزگار آزمونی سخت و جانفرسا رابرای این دو دلباخته در نظر گرفته است.

عشق آسمانی تبدیل به یک مثلث عشقی نابرابر شد که با ورود “یوهانس برامس” آهنگساز اسطوره ای آلمان شکل می گیرد.

یوهانس چهار سال از کلارا کوچکتر است و می تواند رقیبی جدی برای روبرت شومان باشد. آیا این عشق جانکاه به کجا می رسد؟ آیا کلارا حضور آهنگساز جوان اسطوره ای را نادیده می گیرد؟

علاقمندان به آثار رمانتیک و سرگذشت بزرگان هنر میتوانند همین الان کتاب صوتی دلباختگان‌ نوشته الیزابت کایل را اینجا دانلود کنند

6 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

کتاب صوتی دلباختگان‌ نوشته الیزابت کایل

معرفی کتاب ویژه سردبیر

کتاب صوتی دلباختگان‌ : سرگذشت روبرت شومان و کلارا

کتاب صوتی دلباختگان‌ خوانشی از نوشته الیزابت کایل Elisabeth Kyle  اثری جذاب از زندگی واقعی است که مخاطب را با عشقی آتشین همراه می کند عشقی عمیق بین دو دلداده که شاید یک مثلث عشقی عذاب آور باشد! رمان دلباختگا ن‌عاشقانه ای تاثیرگذار است که شنونده را به طرز هنرمندانه ای با اعجاز موسیقی به دوران رنسانس، باروک و …. می برد. کتاب صوتی دلباختگان‌ با کتاب صوتی رمان گونه دلباختگان سرگذشت روبرت شومان آهنگساز آلمانی و همسر هنرمندش کلارا شومان را بشنوید. بدون تردید علاقه مندان …