کتابهای اسراری که دانستن آن به نفع کسی نیست

آشنایی با کتابهای ممنوعه و اسرار کتابهای نفرین شده

علاقه مندی
ارسال به...
9 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
4,00/5
Loading...
کتابهای اسراری که دانستن آن به نفع کسی نیست
سلام صدا 7787بازدید , , 9 آبان 1399 بدون دیدگاه مشاهده محصول

در دنیای پر رمز و راز متافیزیک،کتابهای وجود دارند دانستن اسرار آنها به نفع کسی نیست، کتاب می خوانیم تا حال دلمان خوب شود و بدیهی است کسی دوست ندارد که کتابی بخواند که به خاطر آن، به نفرین و بدبختی مبتلا شود اما بدانید و آگاه باشید که کتابهای نفرین شده و اسرار آمیزی وجود دارد که کسی خطر خواندن‌ آنها را به جان نمی‌خرد.

کتابهایی که دانستن آن اسرار آنها به نفع کسی نیست و اعتقاد بر این است که هر کس آنها را ویرایش کرده؛ یا چند صفحه را خوانده؛ دچار تباهی شده و یا به کام مرگ فرو رفته است؛ انگار که طلسم و جادو شده باشد.

در دنیای پر رمز و راز کتاب ها، برخی کتاب ها هستند که اسراری را با خود به دنیای واقعی آوردند؛ کتاب های ممنوعه و نفرین شده ای و کتابهای اسراری که دانستن آن به نفع کسی نیست

در خصوص فایده‌های کتاب‌خوانی نیازی به‌توضیح نیست و کسی را نمی‌شناسیم که کتاب‌خواندن را توصیه نکند، اما به‌لطف پیشرفت فناوری این روزها بیشتر از تعداد موهای سرمان کتاب برای خواندن وجود دارد و همین قضیه نیز وسواس برای انتخاب کتاب‌را افزایش می‌دهد.

از طرف دیگر به‌قول قدیمی‌ها هر گردی، گردو نیست و مطالعه هر کتابی هم سودمند نیست. در این بین کتاب‌هایی نیز وجود دارند که نفرین‌شده و ترسناک و حاوی طلسم و جادو هستند و محتوای آنها با دنیای شیطان و جن و پریان در ارتباط است.

به همین دلیل خواندن این کتاب‌ها، دچار دردسرهای زیادی کرده است، با این حساب قصد داریم در ادامه به کتابهای نفرین شده و خطرناکی اشاره کنیم که بهتر است هرگز نخوانید.

این مطلب صرفا برای آگاهی و اطلاعات عمومی همراهان گرامی تقدیم شده تا از وجود و جزئیات ژانر کتابهای نفرین شده در دنیای کتاب آگاهی یافته و بدانیم که خرافات و افسانه تنها محدود به فرهنگ ما نیست و غربی ها هم به نوبه خود، خرافه پردازان قهاری هستند!

توصیه میشود مطلب را بخوانید اما به جای کنجکاوی در مورد این کتاب‌ها که هم محتوای سیاه و تاریک داشته و هم مروج خرافات هستند، به مطالعه کتاب‌های فاخر و انسانی بپردازید.

معرفی کتابهای نفرین شده


کتاب گریمویرز اعظم

  جادو نامه اعظم یا  گریمویرز اعظم  از مشهورترین کتاب های نفرین شده
جادو نامه اعظم یا گریمویرز اعظم از مشهورترین کتاب های نفرین شده

یکی از ترسناک‌ترین و نفرین شده ترین کتابهایی که هیچ کسی حتی دوست ندارد درباره آن صحبت کند کتاب گریمویرز اعظم (The Grand Grimoire) است

نویسنده کتاب گریمویرز اعظم یا جادونامه اعظم هنوز مشخص نیست اما، اعتقاد بر این است که در سال 1521 توسط فردی که جسمش را در اختیار شیطان گذاشته، نوشته شده است. به همین دلیل نیز به این کتاب انجیل شیطان (The Gospel of Satan)، یا اژدهای سرخ The Red Dragon نیز خطاب می‌شود.

  نام دیگر کتاب جادونامه اعظم ، اژدهای سرخ است
نام دیگر کتاب جادونامه اعظم ، اژدهای سرخ است

این کتاب یکی از تاریکترین کتاب های جهان است و به عنوان کتابی با قدرت باورنکردنی نیز شناخته می شود .

گراند گریمور یا گریمویرز اعظم پر از جادوی سیاه و اسرار تاریک است. در این کتاب نحوه تماس با شیطان یا لوسیفر – پادشاه شیاطین و همچنین نحوه معامله با او گفته شده است. بله، ارتباط با شیاطین!

این کتاب با انجام مناسکی خاص، اینک در صندوقی در واتیکان نگهداری می شود تا نفرین زدگی آن آن به کسی آسیب نرساند.

جادونامه اعظم از دسترس عموم پنهان شده چرا که باور بر این است که اگر کسی آن را کامل بخواند، شیطان روح او را به بردگی می گیرد.

این کتاب خود به دو کتاب تقسیم شده است.

  • کتاب اول حاوی دستوراتی برای احضار جن و شیاطین و ساخت ابزارهایی است که با آنها اجنه را مجبور به فرمانبرداری می کنند.

شیاطین (ارواح) در کتاب گریمویرز اعظم (گراند گریمور)

در این کتاب از سه شیطان بزرگ و شش شیطان کوچک نام برده شده است

شیاطین بزرگ:

  1. لوسیفر Lucifer : شیطان بزرگ
 لوسیفر شیطان بزرگ
لوسیفر شیطان بزرگ
  1. بعل‌الذباب: فرمانده شیاطین جهنم شیطان دوم از سه گانه یا تثلیث شیاطین
 بعل‌الذباب در کتاب نفرین شده گریمورز
بعل‌الذباب در کتاب نفرین شده گریمورز
  1. آستاروت: شیطان سوم از تثلیث شیاطین- دوک بزرگ جهنم.
 آستاروت شیطان سوم از تثلیث شیاطین
آستاروت : شیطان سوم از تثلیث شیاطین

شیطان کوچک

  1. لوسی فوژ رافوکالا: با حکم شیطان بزرگ مسئول حکومت بر جهنم است.
  2. ساتاناچیا، فرمانده ارشد ارتش و تحت فرمان مستقیم شیطان بزرگ لوسیفر است
  3. آگالیارپ، فرمانده ارشد ارتش تحت فرمان مستقیم شیطان بزرگ لوسیفر است
  4. فلورتی، دوک متنفذی در جهنم
  5. سارگاناناس، سرتیپ
  6. نبیروس، بازرس کل
  • کتاب دوم جادو نامه اعظم خود به دو بخش تقسیم می شود
  1. پناهگاه رگنوم Sanctum Regnum حاوی دستورالعمل هایی برای بستن پیمان با شیطان است و شخص می تواند بدون ابزار مورد نیاز در کتاب اول به روح فرمان دهد، اما خطرات بیشتری متوجه ش می شود
  2. راز جادویی یا هنر صحبت کردن با مردگان: این اسرار شامل طلسم ها و تشریفات ساده ای است که می توان پس از انجام مراسم کتاب اول، آنها را برای ارتباط با ارواح و مردگان به کار برد.

دانلود فایل pdf کتاب گریمویرز اعظم

تصاویری از کتاب گریمویرز اعظم

تصاویری از کتاب گریمویرز اعظم

کتاب نکرونومیکون

کتاب نکرونومیکون The Necronomico یکی از کتابهای ترسناک و نفرین شده است که گفته می‌شود قدرت‌های پلیدی برای زنده‌کردن مردگان دارد!

این کتاب به قوانین دنیای مردگان اشاره دارد نکرونومیکون در ابتدا کتاب به‌عنوان کتابی خیالی در داستان‌های نویسنده معروف، «اچ. پی لاوکرفت»، (H.P. Lovecraft) شناخته می‌شد.

پس از اینکه داستان‌های «لاوکرفت» به‌محبوبیت زیادی رسیده و به زبان‌های مختلف ترجمه شدند، یک ناشر به این فکر افتاد تا نسخه‌ای کاغذی از کتابی که در داستان‌های «لاوکرفت» به آن اشاره شده بود را منتشر کند.

کتاب نکرونومیکون یکی از کتابهای ترسناک و نفرین شده
کتاب نکرونومیکون یکی از کتابهای ترسناک و نفرین شده

این ناشر برای فروش بیشتر کتاب نکرونومیکون جلد بسیار ترسناکی برای آن طراحی کرد و در قسمت‌های داخل کتاب نیز با محتوایی ترسناک طرف هستیم.

اگر دوستدار کتاب‌های ترسناک هستید به‌احتمال زیاد باید «لاوکرفت» را بشناسید و حتماً به‌خوبی با آثار او و داستان معروفی که با نام «ندای کاتولو» (Call Of the Cthulhu) نوشته، آشنا هستید.

این مطلب را هم ببینید
زندگی و تأليفات محمدجعفر مصفا

در نسخه فیزیکی کتاب «نکرونومیکون» اشاره‌های زیادی به داستان‌های لاوکرافت شده و بارها به شخصیت ترسناک و معروف این کتاب‌ها که با نام «کاتولو» آنرا می‌شناسیم، اشاره می‌شود.

تمامی این موارد دست به دست هم داد تا این کتاب به یکی از کتابهای نفرین شده دنیا تبدیل شود و با کتابی طرف باشیم که به فرهنگ عامه راه پیدا کرده و در فیلم‌های معروفی مانند مرده شریر (Evil Dead)،  جمعه سیزدهم (Friday the ۱۳ th) شاهد اشاره‌هایی به کتاب نکرونومیکون ، هستیم.

کتاب داستان یتیم 

این کتاب درواقع رمانی حماسی از زندگی یک اسپانیایی است که راهی امپراتوری اسپانیا می‌شود تا بخت و اقبالش را امتحان کند.

تاریخ نگارش کتاب «اورفن استوری» که ترجمه آن معادل «داستان یتیم» (The Orphan’s Story) است، به چیزی بین سال‌های ۱۶۰۸ و ۱۶۱۵ میلادی باز می‌گردد و از قرار معلوم این کتاب را مارتین دی لئون کاردِناس (Martín de León y Cárdenas) نوشته است.

ظاهراً نویسنده کتاب کشیشی بوده که سوگند مقدسش را زیر پا می‌گذارد.

داستان یتیم یکی از کتابهای نفرین شده
داستان یتیم یکی از کتابهای نفرین شده و از کتابهای اسراری که دانستن آن به نفع کسی نیست

کتاب داستان یتیم عجایب زیادی دارد، اما یکی از جالب‌ترین موارد کتاب «اورفن استوری» عدم چاپ آن است. در نتیجه در طول چندین قرن متمادی، این کتاب به‌چاپ نرسید تا اینکه در نهایت در سال ۲۰۱۸ شاهد چاپ و انتشار رسمی آن بودیم.

جالب است بدانید چاپ نشدن این کتاب برای خودش داستان ترسناکی دارد و در طول چند قرنی که از نگارش آن گذشته بود، چندین ناشر برای چاپ آن اقدام کردند، اما تمام این ناشرین پس از مدتی به بیماری‌های عجیبی گرفتار شدند و فرآیند چاپ آن متوقف شد تا اینکه در نهایت در سال ۲۰۱۸ از زیر چاپ درآمد.

این موارد باعث شد تا کسی جرأت چاپ کتاب «اورفن استوری» را پیدا نکند و این کتاب از نظرها پنهان بماند.

ماجرا از آنجا شروع می‌شود که یک محقق اهل پرو با نام «بلیندا پالاسیوس»، (Belinda Palacios)، متن دست‌نوشته این کتاب را در اعماق آرشیو انجمن اسپانیا در آمریکا در سال ۱۹۶۵ پیدا می‌کند.

اما از آنجایی که با کتاب نفرین‌شده ای طرف هستیم، قبل از شروع کار، همکاران این محقق اهل پرو به او تذکر دادند که مطالعه این کتاب را کنار بگذارد.

اما این محقق تذکر دوستان و همکارانش را جدی نگرفت و چندی نگذشته بود که مرگ‌های عجیبی به سراغ اطرافیانش آمدند. بعضی از آن‌ها در تصادف کشته شدند و بعضی دیگر نیز گرفتار دردهای بی‌درمانی شدند.

به این ترتیب چاپ این کتاب باز هم به عقب افتاد تا اینکه در نهایت در سال ۲۰۱۸، یک ناشر جسور اقدام به چاپ «اورفن استوری» کرد.

کتاب جادوی مقدس آبرامِلین ساحر

با کتاب سه‌قسمتی به نام جادوی مقدس آبرامِلین ساحر (The Book of the Sacred Magic of Abramelin the Mage) طرف هستیم که «براملین ساحر» در قرن پانزدهم میلادی، آن را برای پسرش «لامِک» (Lamech)، نوشته است.

این کتاب در سال ۱۹۰۰ میلادی به انگلیسی برگردان شد و به‌سرعت به یکی از کتابهای نفرین شده تاریخ تبدیل گردید.

کتاب جادوی مقدس آبرامِلین ساحر از خطرناک ترین کتاب های جهان
کتاب جادوی مقدس آبرامِلین ساحر

«آبراملین ساحر» بر این باور بود که هر انسان، یک شیطان منحصربه‌فرد را در درون خودش دارد و در مراحل مختلف این کتاب، خواننده آیین‌هایی را برای تحت‌کنترل درآوردن شیطان درون خودش، فرا می‌گیرد.

آموزه‌های این کتاب خواننده را قادر می‌سازد تا با کمک علایم مرموز و وِردهای جادویی، کارهای فوق‌طبیعی انجام دهد.

نکته‌های ترسناک کتاب جادوی مقدس آبرامِلین ساحر به همین‌جا ختم نمی‌شود و از قرار معلوم کسی که نسخه‌ای از کتاب را داشته باشد، گرفتار شیاطین می‌شود و اقبال‌خوش از او روی می‌گرداند و در نهایت به کام مرگ فرستاده می‌شود.

کتاب گریمویرز بدون ‌عنوان

در سال ۲۰۱۳، یک کتاب‌فروش ناشناس، دو جلد کتاب دستنویس بسیار مرموز را با قیمت گزاف ۱۳،۸۶۵ دلار به‌فروش رساند.

پس از اینکه معامله به پایان رسید، فروشنده به خریدار تأکید کرد که با دستنوشته‌های مرموزی طرف است که اگر به آن‌ها اعتقاد نداشته باشد، سرنوشت شوم و نفرین مرگباری به سراغش خواهد آمد.

کتاب گریمویرز بدون ‌عنوان  از لیست کتابهای اسراری که دانستن آن به نفع کسی نیست
گریمویرز بدون ‌عنوان کتابی ترسناک و نفرین شده

عبارت گریمویرز Grimoires، به‌عنوان کتاب وِردهای جادوگران قدیم شناخته می‌شود و در باورهای گذشته، این کتاب باید حتماً به همراه جادوگری که آن را نوشته بود سوزانده می‌شد.

کتابی که از آن صحبت می‌کنیم درواقع مجموعه‌ای از دست‌نوشته‌هایی است که توسط یکی از کاهن‌های زن فرقه «ویکا» (Wicca)، با نام «پرسیفون آدرساستیا ایرین»، (Persephone Adrastea Eirene) در اوایل دهه ۱۹۶۰ میلادی به‌نگارش درآمده است.

از قرار معلوم «ایرین» محفل جادوگری خاص خودش را داشت و افرادی که در منطقه او زندگی می‌کردند ترجیح می‌دادند با «ایرین»، در ارتباط نباشند.

در این کتاب به جادوگری و طلسم هایی اشاره شده که مادر «ایرین» آن‌ها را استفاده می‌کرد.

از طرف دیگر اطلاعات زیاد و آموزش‌هایی نیز در این کتاب‌ها برای احضار ارواح، شیاطین و دیگر موجودات غیرطبیعی نیز وجود دارد و در قسمت‌هایی از این دست‌نوشته‌ها به نحوه اجرای جن‌گیری اشاره شده است.

از آنجایی که از دست‌نوشته‌هایی صحبت می‌کنیم که به دهه ۱۹۶۰ میلادی باز می‌گردند، احتمال زنده‌بودن «ایرین» وجود دارد، اما خبری از زنده یا مرده‌بودن او در دست نیست.

در ابتدای این دست‌نوشته‌ها، به خواننده اکیدا اخطار داده می‌شود که مطالعه این نوشته‌ها ممنوع است و اگر شروع به خواندن ادامه دست‌نوشته‌ها کنید، مجازات سختی در انتظار شما خواهد بود.

با این حساب مشخص نیست کسی که این دست‌نوشته‌ها را خریداری کرده است در حال حاضر در چه شرایطی به‌سر می‌برد.

دست‌نوشته‌های وُینیخ

تاریخ نگارش دست‌نوشته‌های وُینیخ The Voynich Manuscript به اوایل دهه پانزدهم میلادی باز می‌گردد و این کتاب به‌عنوان یکی از رمزآلودترین و خطرناک ترین کتاب های دنیا شناخته می‌شود و لیست “کتابهای اسراری که دانستن آن به نفع کسی نیست” قرار گرفته است

گفته می‌شود رمزنگاری این کتاب به‌اندازه‌ای دشوار است که به‌عنوان قله اورست رمزنگاران معروف شده است.

دست‌نوشته‌های وُینیخ، حدود ۲۴۰ صفحه دارد و کاملاً به زبان عجیب و غریب و غیرقابل فهمی نوشته شده است.

از طرف دیگر در این کتاب با تصاویر ترسناک زیادی هم طرف هستیم.

 دست‌نوشته‌های وُینیخ از کتاب های خطرناک دنیا
 دست‌نوشته‌های وُینیخ از کتاب های خطرناک دنیا

تئوری‌های مختلفی در خصوص این دست‌نوشته‌ها وجود دارد و عده زیادی بر این باور هستند که این دست‌نوشته‌ها، توسط موجودات فضایی و بیگانه‌ها به زمین آورده شده است و نفرین مرگباری گریبان رمزگشای این دست‌نوشته‌ها را خواهد گرفت.

اولین مالک این کتاب، کیمیاگری با نام «جورج بارِش»، (Georg Baresch)، بود. جالب اینجاست که حتی روح «جورج» از اینکه این کتاب چگونه از کتابخوانه‌اش سر در آورده بود باخبر نشد و به ناگاه این کتاب را در میان کتاب‌هایش یافت. پس از «جورج بارش»، «دست‌نوشته‌های وُینیخ»، بین چندین امپراتور و اشراف‌زاده دست‌به‌دست شد.

این مطلب را هم ببینید
زندگی و آثار اشو عارف، فیلسوف ،استاد دانشگاه هندی و رهبر جنبش راجنیش

کتاب کلید کوچکتر سلیمان

این کتاب که با نام «کلاویکولا سالومونیس رِجیس» (Clavicula Salomonis Regis)، نیز شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از وِردها و طلسم‌های شیطانی را دربر دارد.

نویسنده‌های اصلی کتاب کلید کوچکتر سلیمان (The Lesser Key of Solomon) تاکنون ناشناس باقی‌مانده‌اند و گفته می‌شود که تاریخ نگارش این کتاب به قرن هفدم میلادی باز می‌گردد.

چندین قسمت از کتاب کلید کوچکتر سلیمان به احضار ارواح اختصاص داده شده است و قسمت‌هایی از این کتاب نیز به آموزش‌هایی برای تسلط بر شیاطین و وادارکردن آن‌ها به انجام کارها، مربوط می‌شود.

نیایش‌های شیطانی و نفرین‌های زیادی را نیز در متن باستانی و قدیمی این کتاب شاهد هستیم.

در کتاب کلید کوچکتر سلیمان با یک آموزش کامل و جامع از کارهای شیطانی و فوق‌بشری سروکار داریم که در کنار احضار ارواح و شیاطین، قسمت‌هایی از این کتاب به آموزش‌هایی برای نامرئی شدن و پیدا کردن اجسام گم شده اشاره دارد.

ساخت معجون عشق و درست کردن داروهایی که با خوراندن آن‌ها به فرد، کارهایی که به او گفته می‌شود را انجام دهد نیز از دیگر قسمت‌های کتاب کلید کوچکتر سلیمان است.

 کتاب کلید کوچکتر سلیمان از کتابهای نفرین شده
کتاب کلید کوچکتر سلیمان از کتابهای نفرین شده

به این ترتیب کاملاً مشخص است که با یکی از کتابهای نفرین شده روبرو هستیم که با کسی شوخی ندارد و اگر کسی یک نسخه از آن را در کتابخوانه‌اش داشته باشد، بدون شک سرنوشت خوبی نخواهد داشت.

جالب است بدانید افرادی که پیش از این، نسخه‌ای از کتاب کلید کوچکتر سلیمان را در اختیار داشتند، اتفاق‌های عجیب و غریب زیادی را شاهد بوده اند.

بعضی از این افراد مدعی هستند که صفحه‌های کتاب، خودبه‌خود ورق می‌خورد و عده‌ای دیگر از معلق ماندن این کتاب در هوا خبر داده‌اند.

صداهای ترسناک و سایه‌های وحشتناک نیز از دیگر موارد غیرطبیعی است که به سراغ دارندگان این کتاب رفته است.

خوشبختانه روش ساده‌ای برای از بین بردن طلسم این کتاب وجود دارد و گفته می‌شود مالک کتاب کلید کوچکتر سلیمان برای اینکه از شر نفرین ابدی آن خلاص شود باید حتماً کتاب را بسوزاند و خاکستر آن را به بهترین شکل ممکن نابود نماید.


کتاب قانون نامه گیگاس

با کتابی بسیار حجیم و قطور طرف هستیم که به انجیل شیطان (the Devil’s Bible)، نیز معروف است و تاریخ نگارش آن به قرن دوازدهم میلادی باز می‌گردد.

گفتیم کتاب قانون‌نامه گیگاس (The Codex Gigas) کتابی بسیار حجیم و سنگین است که حدود ۷۴ کیلوگرم وزن دارد!

کتاب قانون‌نامه گیگاس از کتاب های خطرناک جادوگری
کتاب قانون‌نامه گیگاس از کتاب های خطرناک جادوگری

نویسنده‌های این کتاب به لحاظ وِردهای ترسناک، دست‌ِ نویسنده‌های مطرحی مانند استیون کینگ را از پشت بسته اند و با کتابی طرف هستیم که بوی مرگ می‌دهد.

گفته می شود که کتاب قانون‌نامه گیگاس توسط کشیشی نوشته شده که سوگند مقدسش را زیر پا گذاشته بود.

این کشیش مورد تنبیه واقع می‌شود و بدنش را میان جرز دیوار می‌گذارند، اما یک شب قبل از مرگ، کشیش مرتد تمام دانش شیطانی که داشت را به رشته تحریر در می‌آورد و از آنجایی که کاملاً مشخص است کتابی ۷۴ کیلویی، در عرض یک شب نگاشته نشده است.

کشیش که فقط یک شب برای نگارش کتاب وقت داشت و روز بعد قرار بود اعدام شود، برای نگارش از لوسیفر (Lucifer)، شیطان اعظم، کمک می‌گیرد و در ازای کمک، روحش را به شیطان می‌فروشد.

یه همین دلیل گفته می‌شود که قسمت‌های پایانی کتاب قانون‌نامه گیگاس توسط شیطان نگاشته شده و با کتابی طرف هستیم که سرشار از مراسم و آیین‌های شیطانی و تصاویر عجیب و غریب و ترسناک است.


کتاب سویگا در مورد اهریمن شناسی

این کتاب از کتاب های ممنوعه درواقع یک مقاله بلند به زبان لاتین درباره اهریمن‌شناسی است و تاریخ نگارش آن به اوایل قرن شانزدهم میلادی باز می‌گردد.

تنها دو نسخه از کتاب سویگا (The Book of Soyga) موجود است که یکی از این نسخه‌ها را پژوهشگری با نام «جان دی» (John Dee)، در اختیار داشت و تمام عمرش را به رمزگشایی این کتاب اختصاص داد.

کتاب سویگا  از کتابهای ممنوعه و از کتابهای اسراری که دانستن آن به نفع کسی نیست
کتاب سویگا از کتابهای ممنوعه

«جان دی» درواقع مهم‌ترین کسی بود که مشخص کرد این کتاب لبریز از نفرین و طلسم است و به آیین‌های شیطانی اشاره می‌کند.

او با اختصاص تمام عمرش به رمزگشایی این کتاب موفق شد تا قسمت‌های آخر را به‌خوبی رمزگشایی کند، اما هرکاری کرد نتوانست از نوشته‌های عجیب ۳۶ صفحه آخر کتاب «سویگا» سر در بیاورد و به همین دلیل نیز «یوریل» (Archangel Uriel)، یکی از فرشته‌های مقرب» را احضار کرد و از او برای ترجمه صفحه‌های آخر این کتاب کمک گرفت.

«یوریل» به «جان دی» توضیح می‌دهد که ایجاد این کتاب به دورانی که انسان از بهشت رانده شد باز می‌گردد و تنها کسی که قادر به رمزگشایی تمام قسمت‌های کتاب «سویگا» است، فرشته‌ای با نام «میکائیل»، (Archangel Michael) است و سرنوشت شومی در انتظار کسانی است که قصد رمزگشایی قسمت‌های آخر کتاب سویگا را دارند.

این کتاب در نهایت رمزگشایی نشد و گفته می‌شود کسی که ۳۶ صفحه پایانی آن را رمزگشایی کند در عرض دو سال و نیم از دنیا خواهد رفت.


شعر جهنم تومینو از کتاب های ممنوعه جهان

جهنم تومینو (Tomino’s Hell) شعری نفرین‌شده است که شاعری ژاپنی با نام» یوموتا اینوهیکو»، آنرا نوشته و این شعر اولین بار در سال ۱۹۱۹ در کتابی با نام «قلب همانند سنگی غلطان است» (The Heart is Like a Rolling Stone)، به چاپ رسید.

شعر جهنم تومینو  از کتابهای ممنوعه جهان
شعر جهنم تومینو از کتاب های ممنوعه جهان

مضمون این شعر به پسری با نام «تومینو» اشاره می‌کند که رنج و عذاب زیادی را برای مرگ پدر و خواهرانش تحمل می‌کند.

در این شعر دردها و مصیبت‌های شاعر آن هم نمود دارد و به همین دلیل نیز گفته می‌شود مضمون غم‌بار این شعر، آن را به نفرینی ابدی تبدیل کرده است.

در افسانه‌ها گفته می‌شود کسی که شعر جهنم تومینو را با صدای بلند بخواند، بدون شک گرفتار سرنوشت شومی خواهد شد و احتمال دارد که بمیرد. روح این فرد نیز نفرین می‌شود و به قعر جهنم فرستاده می‌شود.

کتابهای نفرین شده شعر جهنم تومینو
کتابهای نفرین شده : شعر جهنم تومینو

در این کتاب به شیطانی‌ترین چیزهایی که فکرش را بکنید اشاره شده است و آموزش‌هایی برای احضار شیاطین قدرتمند و زنده‌کردن مردگان را در آن سراغ داریم.

کاملاً پیدا است که مطالعه چنین کتاب شیطانی برای خواننده‌های آن ارزان تمام نمی‌شود و گفته می‌شود هر کسی که این کتاب را بخواند، باید روح‌اش را تقدیم شیطان کند.


در مجموع باید گفت کاری به راست و دروغ بودن چنین کتاب‌هایی نداریم، اما امیدواریم چشم نازنین شما هرگز به خط این کتابهای نفرین شده نیافتد و به‌جای مطالعه کتاب‌های ممنوعه که از تاریکی و سیاهی می‌گویند، کتاب‌هایی روشنگرانه مطالعه نمایید.

9 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
4,00/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

کتاب های ممنوعه در ایران و دلایل ممنوعیت چاپ و نشر آن ها

معرفی کتاب ویژه سردبیر

کتاب های ممنوعه در ایران و دلیل ممنوعیت آن ها

 کتاب های ممنوعه در ایران و دلایل ممنوعیت چاپ و نشر آنها در این نوشته برای اطلاع رسانی و آگاهی علاقمندان آمده است شایان ذکر است که بعد از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۶۷  مبنی بر ضوابط نشر کتاب، فرآیند اخذ مجوز پیش از انتشار (prior restraint) این مصوبه رسما از سوی وزارت ارشاد در ایران اعمال شد و از آن سال تا کنون، همه کتابهای منتشر شده در ایران، باید قبل از انتشار، مجوز دریافت کنند. در این مدت، غیر از اصلاحاتی که …