راهنماي جامع هشتگ در اينستاگرام و تاثیر آن در فالور اینستاگرام و افزایش فالور اینستاگرام

علاقه مندی
ارسال به...
1 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...
هشتگ در اينستاگرام فالور اینستاگرام افزایش فالور اينستاگرام
سلام صدا 6291بازدید 31 فروردین 1397 بدون دیدگاه

راهنماي جامع هشتگ در اينستاگرام  و تاثیر آن در فالور اینستاگرام و افزایش فالور اينستاگرام

هنگامي که از هشتگ در اينستاگرام استفاده مي شود، دو رويکرد متفاوت نسبت به آنها به وجود مي آيد.

برخياز افراد از هشتگ ها نفرت دارند، و در مقابل برخي از افراد هم برعکس گروه اول بيش از اندازه هشتگ ها رادوست دارند.

اما آيا مي دانستيد که در اينستاگرام، پست هايي که داراي حداقل يک هشتگ باشند به طور متوسط به ميزان 12.6 درصد، تعامل بيشتري نسبت به پست هاي بدون هشتگ با کاربران برقرار مي کنند؟

راهنماي جامع هشتگ در اينستاگرام در سال 2017 به شما کمک مي کند تا در راستاي شناخت بیشتر در استفاده از هشتگ
در اينستاگرام به تعداد بیشتری  لایک و فالور اینستاگرام  دست پیدا کرده و هر اطلاعاتي را که در مورد هشتگ گذاری نياز داريد به دست آورید

چگونگي استفاده از هشتگ در اينستاگرام  را به طور راهبردي و استراتژيک،  ياد بگيريد و همچنين مراحلي را که نياز داريد تا يک استراتژي مؤثر هشتگ گذاري را به اجرا درآوريد را بياموزيد،

استراتژي اي که تضمين کننده موفقيت شما در کمپين هاي بازاريابي و افزایش فالور اينستاگرام باشد !

آماده هستيد؟ پس بزن بريم:

1. چرا شما بايد از هشتگ در اينستاگرام استفاده کنيد؟

هشتگ در اينستاگرام يکي از بهترين راه ها براي رشد حساب و افزایش فالور اينستاگرام شما هستند.

استفاده از هشتگ صحيح (يا ترکيبي از چند هشتگ)  مي تواند به شما کمک کند تا برند خود را در معرض مخاطبان بزرگ و  هدفمند قرار دهيد.

در واقع، شانس شما براي جذب فالوورهاي جديد، گرفتن لايک بيشتر، و افزايش ميزان  تعامل بيشتر با استفاده از هشتگ ها افزايش مي يابد!

1-1- چگونه هشتگ در اينستاگرام  عمل مي کنند؟

هر پستي که شما در اينستاگرام ايجاد مي کند مي تواند با يک پيام کوتاه و يا يک کپشن و چند هشتگ همراه  باشد.

هشتگها کمک به سازماندهي و دسته بندي محتواي عکس ها و ويدئو ميکند، و اين کار هم به نوبه خود به  فرآيند کشف و بهينه سازي محتوا کمک مي کند.

بعنوان مثال، يک وبلاگ نويس مواد غذايي ممکن است عکسي از يک کاسه چرب زرق و برق دار را پست کرده، و سپس از هشتگ هاي

vegansofig#

cleaneating

#superfoods#

  -در هنگامي که آن عکس در اينستاگرام  آپلود مي شود- استفاده نمايد.

با استفاده از اين سه هشتگ، تصوير کاتالوگ مي شود در نتيجه به ديگر کاربران اينستاگرام که از غذاهاي سالم لذت مي برند راحت تر مي توانند آن را پيدا نمايند.

1-2- انواع مختلف هشتگ هاي اينستاگرام

درک انواع مختلف هشتگ و مخاطبان اختصاصي مربوط به هر يک از آنها مي تواند به شما کمک کند تا يک استراتژي تاثيرگذار تر در هشتگ گذاري اينستاگرام را توسعه دهيد:

a- هشتگ هاي برند شده

b- هشتگ هاي جامعه مخاطبان 

براي کسب اطلاعات عميق بيشتر در مورد اصول اوليه و مباني هشتگ گذاري در اينستاگرام،

راهنماي رايگان استراتژي هشتگ گذاري در اينستاگرام ما را مطالعه نماييد!

1-3-چگونه هشتگ هاي اينستاگرام خود را سازماندهي کنيد؟

آيا شما سيستمي براي سازماندهي هشتگ هاي خود داريد؟ اگر چنين سيستمي نداريد و يا حتي اگر اين سيستم را داريد ولي سيستم فعلي شما، تاثیر چندانی در افزایش فالور اینستاگرام و کسب نتيجه دلخواه تان ندارد، به احتمال بسيار قوي، مقدار زيادي از وقت و انرژي خود را هدر مي دهيد.

بنابراين اگر شما در حال تلاش براي سرمايه گذاري بر روي اينستاگرام تان هستيد تا با هر پست تعداد زيادي لايک و فالور اینستاگرام  بدست بياوريد، شما بايد  يک سيستم در محل داشته باشيد!

يکي از ساده ترين روشها براي سازماندهي هشتگ در اینستاگرام شما ، ارسال کردن آنها بر روي “گوگل شيت” است.

دلیل این که Google Sheets را توصیه می کنیم این است که در اینستاگرام نیاز است تا شما از طریق یک دستگاه تلفن همراه پست ارسال کنید و “گوگل شیت” بی نهایت موبایل پسند تر از اکسل است.

با ایجاد یک شیت جدید شروع کنید و عناوین اصلی: هشتگ ها، دسته ها، # از پست، تاریخ، و کامنت ها را اضافه کنید.

با ايجاد يک شيت جديد شروع کنيد و عناوين اصلي: هشتگ ها، دسته ها، # از پست، تاريخ، و کامنت ها را اضافهکنيد.

حالا هشتگ هاي خود و اطلاعات مربوط به آن را وارد نماييد.

اگر استفاده کردن از یک شیت، مشکلات و دردسرهایش بیشتر از فواید و منافع و ارزش هایش به نظر می رسد، میتوانید از قابلیت Saved Captions  سایت https://later.com استفاده کنید.

با قابلیت Saved Captions ، شما می توانید تمپلیت (قالب)  هایی را به منظور صرفه جویی در هشتگ های پرکاربردتان ایجاد کنید.

این مطلب را هم ببینید
روش عملی تولید کتاب صوتی

هنگامی که زمان برنامه ریزی زمان بندی شده فرا رسید، به سادگی یکی از Saved Captions خود را انتخاب کرده و به پست تان اضافه کنید.

استفاده از این قابلیت برای کاربران سایت https://later.com رایگان است.

2. چگونه بهترين هشتگ ها در اينستاگرام را براي اکانت خود برگزينيد؟

برای کسب موفقیت از طریق هشتگ در اینستاگرام ، مهم است که در استفاده از هشتگ هایتان،  بر اساس یک استراتژی مدون و مشخص عمل کنید.

“رایج ترین” هشتگهای اینستاگرم فقط چند کلمه خیلی ساده هستند ،در حالی که هشتگ زدن  با اینگونه کلمات همچون:

# love

#happy

# dog

تنها ممکن است باعث شود که شما چند تا لایک بیشتر بگیرید، و هیچ کمکی به رشد شما در دراز مدت نخواهد کرد.

به جای استفاده از هشتگ های رایج اینستاگرام، بهتر است که از هشتگ های برتر اینستاگرامی -که یک جامعه هدف جذاب پشت سر آنها قرار دارد و ضمنا مختص به مخاطبان تان ویژه شما است- استفاده کنید.

در اينجا نحوه پيدا کردن بهترين هشتگ ها براي اکانت شما آمده است:

1-مخاطب خودتان را پژوهش کنيد

2- رقباي خودتان را پژوهش کنيد

3- رهبران صنعت را تحقيقات کنيد

4-هشتگ هاي مرتبط را پيدا کنيد

3. چگونه يک هشتگ در اينستاگرام را ترند کنيم؟

اگر شما تا به حال براي يک هشتگ در اينستاگرام جستجو کرده باشيد، احتمالا متوجه يک شبکه از نه “پست برتر” که در بالاي صفحه نتايج جستجو ظاهر مي شود شده ايد.

بر اساس نظر اعلام شده توسط شرکت اينستاگرام، پست هاي برتر در هشتگ هاي ترند شده به نمايش در مي آيد تا برخي از محبوب ترين پست هايي که با آن هشتگ، تگ گذاري شده است را نشان دهد.

فرمولي براي قرار گرفتن در بين پست هاي برتر:

3-1 – هشتگ هاي صحيح انتخاب کنيد.

در گام اول برای ترند شدن، هشتگ های صحیح انتخاب نمایید.

اگر تعداد فالوورهای اکانت شما از 10 هزار فالوور کمتر باشد، احتمال بسیاری زیاد وجود دارد که شما در هشتگهای بسیار هدف گیری شده ای مانند # fashiongoals نسبت به هشتگ های بزرگی مانند # instafashion کمتر ترند می شوید.

همانطور که قبلا هم مطرح کردیم، ارتباط هشتگ شما از میزان رواج و محبوبیت آن بسیار با اهمیت تر است.

پس به جای اینکه فقط یک هشتگ تصادفی مثل (# sunset ، #girl ، #cali ) به عکس های خود اضافه کنید، بفهمید که چه هشتگ هایی در پیج شما جادو می کند!

به این ترتیب، شما می توانید با معماران و طراحان در صنعت خودتان متصل شده و روابط شخصی را توسعه دهید.

3-2 – يک تن تعامل توليد کنيد.

بعد از این که شما هشتگ صحیح را برگزیده باشید؛ در این هنگام نیاز دارید تا به همان اندازه بر روی گرفتن تعامل در پست های تان با بیشترین سرعت ممکن تمرکز نمایید.

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، برنامه ریزی زمان بندی شده برای انتشار پست های اینستاگرم تان در زمان هایی است که مخاطبان تان در آن مواقع، در اینستاگرام فعالتر هستند.
اگر شما پست خود را در زمانی که مخاطبان تان، در اینستاگرام فعالتر هستند ارسال کنید، شما به احتمال زیاد هدایتگر تعامل در آن پست هستید.

این تعامل به این معناست که اینستاگرام به پست شما جایگاه بالاتری در فیدهای کاربران اختصاص خواهد داد، که این هم به نوبه خود، تعامل هر چه بیشتری در پست شما منتج می شود.

این یک پروسه و فرآیند تسلسلی است: تعامل بالاتر منجر به دیده شدن بیشتر می شود، دیده شدن بیشتر هم منجر به تعامل بالاتر می شود، مجددا تعامل بیشتر منجر به دیده شدن بیشتر می شود و به همین ترتیب … و همه اینها بستگی به آن زمانی دارد که شما در اینستاگرم پست ارسال می کنید.

3-3 – بين 3 تا 5 هشتگ بزرگ براي پست خود استفاده کنيد.

اگر شما مي خواهيد مثل يک گلوله به سيبل ترند شدن اصابت نماييد، بايد پست هاي  به تعداد 3 تا 5 هشتگ “بزرگ” که تاکنون کمتر مورد هدف گذاري قرار گرفته ، وصل کنید اما در عين حال قابليت زيادي براي جلب و  توجه يعني کامنت خور و لايک خور دارد.

برخي از اين نمونه هشتگ ها عبارتند از

photooftheday#

instagood#

vscocam#

استفاده از اين هشتگ هاي “بزرگ” يک شرط ديگر هم دارد و آن اين که بايد به موضوع فعاليت شما نيز مربوط باشد، بلکه حتي آنها بايد هزاران پست و يک مقدار بالايي از تعامل را داشته باشند (يعني تعداد زيادي از مردم آنها را سرچ مي کنند)

این مطلب را هم ببینید
لیست قیمت توری حصاری، توری مش و توری گابیون در شهر مفتول

4 . چگونه هشتگ شخصي برند شده خودتان را ايجاد کنيد؟

هشتگ هاي برند شده يک راه بسيار خوب براي شروع يک مکالمه با فالوورهايتان و افزايش ميزان دسترسي پذيري به محتوايتان و نهایتا  افزایش فالور اينستاگرام است.

هشتگ هاي برند شده يک راه براي اين است که طرفدران شما نحوه تعامل با برند شما را توسط فالوور هايشان براي آنها به اشتراک بگذارند، و همچنين هشتگ هاي برند شده يک راه براي خود شماست تا به محتواي الهام بخشي نماييد.

اين کار مي تواند به معناي ايجاد رشد عمده اي در فالوورهاي شما (UGC) ايجاد شده توسط کاربر باشد و به تعامل به طور کلي در اينستاگرم کمک نمايد.

هشتگ هاي برند شده مي تواند براي ترويج کمپين ها مورد استفاده قرار گيرد تا محصولات و خدمات شما را به نمايش گذارند بلکه در حقيقت، يک تن راه عالي وجود دارد که با کمک آنها کسب و کارهاي تجاري مي تواند از هشتگ برند شده به عنوان اهرمي براي لبريز کردن تلاش هاي بازاريابي اينستاگرام خود استفاده نمايند.

در اينجا چند مثال از آنها را مطرح کرده ايم:

4-1- محتوای تولید شده توسط کاربر ( UGC )  جمع آوری کنید.

مسابقاتي که اساس آنها بر پايه محتواي توليد شده توسط کاربر شکل گرفته است، موجب ميل مفرطي در مخاطبان خواهد گرديد و به دليل هاي ذيل خوب هستند: آنها سرگرم کننده ، محبوب و پر طرفدار هستند، و همچنين براي هر دو منظور:

الف) تعامل هدايت

 ب) رسيدن به مخاطبان جديد

بسيار مناسب مي باشند.

يک مسابقه برگزار کنيد به گونه اي که در آن فالورهاي خودتان، عکس در اينستاگرام آپلود کرده و پست هاي خودشان را با هشتگ برند شده شما تگ نمايند.

4-2- الهام بخش جامعه مخاطبان خود باشيد.

اينستاگرام يک جامعه است که پايه هاي آن بر روي قدرت داستان سرايي بصري بنا نهاده شده است. اينستاگرام جاييست که در آن جهان لحظات خود را از طريق تصاوير شکار کرده و به اشتراک مي گذارد.

هشتگ برند شده اينستاگرام مي تواند با ايجاد يک قسمت براي مردم در جهت به اشتراک گذاشتن و جمع آوري مطالب زيبا و معني دار
به جامعه مخاطبان تان الهام ببخشد.

4-3- فالورهاي خود را پشت صحنه بگيريد.

گرفتن فالور اینستاگرام در پشت صحنه، روش بسيار خوبي براي ايجاد يک ارتباط عميق تر با برند شما است، و همچنين يکي از بهترين راه ها براي انجام اين کار با يک هشتگ برند شده اينستاگرام مي باشد.

فالوورهاي خود را در حلقه پيرامون اخبار شرکت و راه اندازي محصول نگاه داريد، و يا به سادگي از ديد مخاطبان خود به کالا نگاه کنيد در اين
نکته که برند شما آن کاري را که انجام مي دهد چگونه انجام مي دهد.

4-4- براي رويداد خود يک هشتگ سفارشي ايجاد کنيد.

اگر شما در حال ميزباني يک رويداد خاص هستيد، يک هشتگ خاص را از قبل انتخاب کرده و سپس اقدام به تشويق فالوورهاي خودتان براي به اشتراک گذاري محتواهايي پيرامون آن، در اينستاگرام نماييد.

اين مشارکت به هدايت و تعامل کمک خواهد کرد، و همچنين تمام پست هايي که با آن هشتگ تگ شده است را در يک صفحه هشتگي خاص سازماندهي مي نمايد.

5-محصولات جديد را ترويج (پروموت) نماييد.

همانطور که پروژه هاي هشتگي خلاقانه با محبوبيت خاصي رشد مي کنند، داشتن يک هشتگ برند شده فعال که مشتريان شما در واقع مي خواهند از آن استفاده کنند يک گلدان طلا در انتهاي رنگين کمان اينستاگرام است.

با شامل کردن هشتگ مناسب در پست هاي خود، شما مي توانيد به طور مؤثر با افراد جديد علاقه مند به محصولات خودتان برسيد.

مهم اين است که از هشتگ برند شده اي استفاده کنيد که نه تنها عکس ها و کسب و کار شما توصيف مي کند، بلکه کاربران را به خريد ترغيب مي نمايد.

استفاده از هشتگ در اينستاگرام به صورت استراتژيک، روشي عالي براي ارتباط با مشتريان، پيدا کردن محتواهاي درباره شما که توسط فالوورهايتان توليد شده، و ايجاد روابط بلند مدت با شرکاي با نفوذ است و همه این ها از طریق گرفتن لایک و افزایش فالور اينستاگرام  قابل دست یابی است.

مقاله راهنماي جامع هشتگ در اينستاگرام  و تاثیر آن در فالور اینستاگرام و افزایش فالور اينستاگرام برگرفته از سایت دکتر فالو  DrFollow.ir است.

برای افزایش فالور اینستاگرام و جذب فالور واقعی اینستاگرام به سایت دکتر فالو مراجعه کنید.

1 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...