معرفی کتاب گویای روزگاران اثر دکتر زرین کوب

کتاب صوتی روزگاران نوشته عبدالحسین زرینکوب

علاقه مندی
ارسال به...
18 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
4,11/5
Loading...
کتاب صوتی روزگاران نوشته عبدالحسین زرینکوب
سلام صدا 8255بازدید , , 12 اسفند 1397 بدون دیدگاه مشاهده محصول

کتاب صوتی روزگاران : عبدالحسین زرینکوب نویسنده کتاب روزگاران از تاریخ نویسان برجسته ایرانی است. وی ادیب، تاریخ نگار، مترجم، منتقد ادبی و نویسنده شهیر کتاب های تاریخی ایران زمین است. فرهنگ و ادب این سرزمین مدیون بزرگانی همچون چون استاد زرینکوب است. کتاب صوتی روزگاران خوانشی از این کتاب هم اکنون توسط سایت سلام صدا ارائه شده است.

عبدالحسین زرین کوب

استاد زرینکوب اصالتی خوانساری دارد ولی در بروجرد چشم به جهان گشود. وی کتاب های زیادی در زمینه تاریخی تالیف و ترجمه کرده است که کتاب صوتی روزگاران نمونه ای از دریای بیکران کتاب های اوست. او چهار دهه به تدریس ادبیات فارسی و تاریخ در دانشگاه تهران پرداخته و با دائره المعارف بزرگ اسلامی همکاری کرده است.

کتاب صوتی روزگاران

کتاب تاریخی روزگاران اثر دکتر عبدالحسين زرين کوب روایتی متفاوت از تاریخ ایران زمین را حکایت می کند. نام اصلی کتاب، روزگاران تاریخ ایران از آغاز تا سقوط سلطنت پهلوی است که اختصاراً به روزگاران معروف است.

 کتاب صوتی روزگاران

این یک روایت داستان گونه است که بر اساس واقعیتی های تاریخی نگارش شده است. نویسنده در نگارش کتاب حرفه ای عمل کرده و پژوهش دشواری را انجام داده است. شیوه نگارش و مطالب ارائه شده شاهدی بر زحمات و مطالعات گسترده نویسنده است.

تهیه کتاب صوتی روزگاران را به همه دوستداران کتاب های تاریخی پیشنهاد می کنم.

سیر تحولات و حوادث گذشته به گونه ای استادانه تحریر شده که مخاطب خود را در زمان و تاریخ احساس می کند. این کتاب بر اساس اسناد تاریخی و منابع موجود به صورت تجزیه تحلیل گونه تهیه شده است. این روایت تنها جمع آوری اسناد نیست و نویسنده از دانش حرفه ای خود برای نگارش اثر کمک گرفته است.

این مطلب را هم ببینید
برنده نوبل ادبیات 2023 یون فوسه نویسنده مینیمالیست نروژی

با شنیدن کتاب گوياي روزگاران اثر دکتر عبدالحسین زرینکوب حوادث تاریخی، پیروزی ها ، شکست ها پی در پی همچون صحنه های واقعی در ذهن تداعی می شود. انگار که مخاطب بخشی از تاریخ شده و طعم پیروزی و شکست را احساس می کند.

لینک دانلود کتاب صوتی روزگاران

اگر وقت کافی برای مطالعه ندارید می توانید پادکست های صوتی را در زمان های از دست رفته، گوش کنید. فایل کم حجم کتاب صوتی روزگاران را روی گوشی ریخته و هنگام پیاده روی، رانندگی و یا سوار شدن به مترو گوش کنید.

اگر علاقمند به آشنایی با تاریخ ایران باستان هستید همین الان کتاب صوتی روزگاران را دانلود کنید

همچنین می توانید کتاب صوتی دو قرن سکوت از آثار فاخر تاریخ ایران به قلم همین نویسنده را دانلود فرمایید.

کتاب صوتی دو قرن سکوت نویسنده: عبدالحسین زرین کوب

18 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
4,11/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...