کتاب صوتی در ارتش فرعون : خاطرات جذاب توبیاس وولف از جنگ ویتنام

علاقه مندی
ارسال به...
4 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...
کتاب صوتی در ارتش فرعون : خاطرات جذاب توبیاس وولف از جنگ ویتنام

کتاب صوتی در ارتش فرعون به نویسندگی توبیاس وولف که اولین بار به زبان انگلیسی منتشر شده است، یکی از شناخته شده ترین آثار ادبی با موضوع جنگ است.

توبیاس ولف Tobias Wolff با قلم قدرتمند و بیان جذاب خود نویسنده را در خط به خط کتاب با خود همراه می سازد تا با اشتیاق هرچه بیشتر به مطالعه ادامه داستان بپردازد. ترجمه فارسی این اثر ادبی بسیار روان است و کوچکترین خدشه ای به محتوای این کتاب بی نظیر وارد ننموده است.

علاوه بر نسخه چاپی این کتاب، هم اکنون امکان دریافت کتاب صوتی در ارتش فرعون نیز برای علاقه مندان فراهم شده است.

کتاب صوتی در ارتش فرعون : خاطرات جذاب توبیاس وولف از جنگ ویتنام

درباره کتاب در ارتش فرعون 

کتاب صوتی در ارتش فرعون که با عنوان اصلی In Pharaoh’s Army: Memories of the Lost War منتشر شده است، شرح خاطرات توبیاس ولف از حضور چند ساله اش در جنگ ویتنام است که با زبانی طنز نوشته شده است.

این اثر هنری رویدادهای به یاد ماندنی جنگ را به صورت داستان هایی کوتاه در خود جای داده است. خاطراتی که حتی طنازی های نویسنده نیز نتوانسته از تلخی آن ها بکاهد.

یکی از خاطرات توبیاس که در کتاب صوتی در ارتش فرعون به آن اشاره شده است، مربوط به دزدین تلویزیون برای تماشای برنامه روز شکر گزاری است و دیگری خاطره حضور او در یکی از بیمارستان های پاریس که دچار قحطی شده بود.

تفاوت کتاب صوتی در ارتش فرعون با بسیاری از کتاب ها و رمان های دیگر در آن است که به دلیل کوتاه بودن داستان ها و خاطرات و مستقل بودن آن ها از یکدیگر، مخاطب برای به پایان رساندن کتاب و فهمیدن آخر قصه عجله ای ندارد و می تواند از شنیدن این کتاب صوتی لذت ببرد.

این مطلب را هم ببینید
کتاب امپراتوری ایران اثر دان ناردو

درباره توبیاس وولف

درباره توبیاس وولف
توبیاس ولف

توبیاس ولف Tobias Wolff نویسنده سرشناس آمریکایی و برنده سه جایزه اُ-هنری، در سال 1945 میلادی متولد شد.

او که مدت ها مدرس ادبیات و داستان نویسی بود، به عنوان یکی از نویسندگان سرشناس داستان های کوتاه در آمریکا شناخته می شود.

این نویسنده و ادیب آمریکایی که بنیان گذار انجمن ادبی دانشگاه استانفورد نیز هست، علاوه بر فعالیت های ادبی، چند سال از دوران جوانی خود را به عنوان سرباز در جنگ ویتنام سپری کرده است. با این وجود سال ها بعد، در مصاحبه ای از این تصمیم خود ابراز پشیمانی نمود.

مشهورترین اثر توبیاس زندگی این پسر This Boy’s Life نام دارد. وی پنج سال پس از نوشتن این کتاب، یعنی در سال 1994، دومین اثر مشهور خود یعنی کتاب صوتی در ارتش فرعون را نوشت.

از دیگر آثار توبیاس می توان به دزد سربازخانه، مدرسه قدیم، انجیل سفید، شب مورد نظر و گداها همیشه با ما هستند، اشاره نمود.

توبیاس وولف نویسنده کتاب زندگی این پسر

کتاب صوتی در ارتش فرعون در کتابخانه صوتی سلام صدا در دسترس علاقمندان آثار تاریخی و سیاسی است و این محصول را میتوانید دانلود کنید

دانلود کتاب صوتی در ارتش فرعون

4 رای
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
5,00/5
Loading...

مقالات و نقدهای مشابه

مشاهده همه

جدیدترین کتاب‌های صوتی

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...