کتاب صوتی شبانه هندی

کتاب صوتی شبانه هندی

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

در داستان شبانه هندی، مردی در ماجرایی کابوس وار پا به هندوستان، سرزمین عجایب، می گذارد و به دنبال کسی می گردد که نه نام مشخصی دارد و نه حتی عکسی از او در دست دارد. او می رود، ولی معلوم نیست که به دنبال اوست یا به دنبال خودش و ....

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 59MB
0 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی شبانه هندی

کتاب صوتی شبانه هندی برگرفته از یکی از مشهورترین آثار آنتونیو تابوکی  Antonio Tabucchi) زاده ۲۳ سپتامبر ۱۹۴۳ از نویسندگان ایتالیایی است.

جذابیت و کشش آثار داستانی‌ تابوکی به حدی بوده که آثارش به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، فارسی و … ترجمه شده و با اقتباس از آنها فیلم‌های داستانی موفقی ساخته شده است.

او به یقین یکی از نویسندگان خوش‌اقبال ایتالیاست که خود را از قیدهای سنتی ادبیات در کشورش رها کرده، پا را فراتر گذاشته و موفق به کشف سرچشمه‌های جدید و وسیع‌تری از ادبیات در خارج از کشورش شده است.

از تابوکی رمان‌ها متعددی مثل «شبانه هندی»، «میدان ایتالیا»، «واپسین هذیان»، «ابهامات ناچیز و بی‌اهمیت»، «خط افق»، «پدیرا سخن می‌گوید» و … منتشر شده که برخی از آنها به فارسی باز گردانده شده اند.

فضای وهم‌آلود، سنگین و گاهی یاس‌الود در بیشتر رمان‌های تابوکی یکی از فصل‌های مشترک آثار ادبی او محسوب می‌شود.

غالب رمان‌های او با پیچیدگی و تودرتویی خاص قلم تابوکی آغاز می‌شود که با پیشروی داستان خواننده را به هزارتوهای پیچ‌در‌پیچ بعضا بدون سرانجام می‌کشاند.

پیچیدگی که در برخی رمان‌هایش مثل  شبانه هندی  تا انتهای رمان خواننده را با خود از دالانی به دالانی دیگر می‌کشد و در داستان‌هایی چون «سستو» این پیچیدگی مازوار در میانه راه خواننده را سرگردان به حال خود رها می‌کند.

خوانندگان ایرانی آنتونیو تابوکی را با قلم روان و ترجمه دقیق  فرامرز ویسی (زاده ۱۳۳۴ در کرمانشاه ، درگذشته ۱۵ بهمن ۱۳۸۵ در تهران) و با رمان‌های چون:

  • سستو
  • شبانه هندی
  • دیالوگ‌های ناتمام
  • والدین وحشتناک

می شناسند.

و هم اکنون دعوت می کنیم کتاب صوتی شبانه هندی یکی از بهترین آثار تابوکی را که بصورت بسیار هنرمندانه ای تهیه شده است را بشنویید


دانلود رمان صوتی تنها یک بار پرواز کن نوشته: نسرین قدیری

رمان صوتی تنها یک بار پرواز کن نوشته: نسرین قدیری

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...