کتاب صوتی آخرین ملکه چین اثر پرل باک

کتاب صوتی آخرین ملکه چین اثر پرل باک

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی آخرین ملکه چین با خوانشی زیبا به مدت 32 ساعت ، علاقمندان را به دنیای ناشناس و جذاب شهر ممنوعه میبرد و با زندگی ، روابط ساکنان این قصر عجیب آشنا میکند.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 440 مگابایت
60,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی آخرین ملکه چین اثر پرل باک

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی آخرین ملکه چین با خوانشی زیبا بر کتاب Imperial Woman، اثر پرل باک، علاقمندان را به دنیای ناشناس و جذاب شهر ممنوعه ی چین میبرد. پرل باک در سال 1938 برنده جایزه نوبل ادبیات شد.

داستان کتاب صوتی آخرین ملکه چین

آخرین ملکه چین بیوگرافی داستانی از امپراطوری دووگر سیسی (Tzuu Hsi در Wade-Giles) است که پادشاه امپراتور Xianfeng بود و در زمان مرگ او به طور رسمی موسس و رئیس سلسله چینگ میشود .

این سلسله امپراتوری تا سال 1908بر چین حکومت کرده است.

کتاب صوتی آخرین ملکه چین اثر پرل باک

این کتاب داستان آخرین امپراطور چین است، که در اصل در یکی از خاندان های سلسله امپراطوری متولد شده است.طبق معمول، او در سن هفده سالگی به شهر ممنوعه نقل مکان کرد تا یکی از صدها معشوقه امپراتور شود.

اما زیبایی انحصاری و هوش او را به جایگاه دومین بانوی قصر تبدیل میکند.

شاید در داستان TzuHsi اغراق شده باشد اما همواره توسط مردم مورد ستایش بوده است.

در اذهان مردم این ملکه قدرتمند نماد انتقال چین باستان به چین امروز است.

کتاب صوتی آخرین ملکه چین علاقمندان را به دنیای ناشناس و جذاب شهر ممنوعه ی چین باستان میبرد و با زندگی ، روابط و فرهنگ و رسوم ساکنان این قصر عجیب آشنا میکند.

کتاب صوتی آخرین ملکه چین اثر پرل باک با بیش از 30 ساعت فایل mp3  و در یک فایل zip با حجم کل  440  مگابایت آماده دانلود است.


زنان نامدار جهان :پرل باک برنده جایزه نوبل ادبیات

معرفی خانم پرل باک نویسنده کتاب صوتی آخرین ملکه چین

خانم پرل باک با نام کامل کامفورت سیدن‌ستریکر باک ( Pearl Comfort Sydenstricker Buck) نویسنده آمریکایی که در سال ۱۸۹۲ در ایالات ویرجینیای غربی متولد شد.

چون خانواده اش بعنوان کاتولیک های متعصب از مبلغین مذهبی مسیحیت بودند ، برای تبلیغ دین همواره در سفر به کشورهای دور افتاده بودند و طبیعتا پرل هم در این سفرها همراه آنها بود بطوریکه در سن یکسالگی به همراه پدر و مادرش به چین سفر کردند و به همین علت پرل کوچک زبان چینی را پیش از زبان انگلیسی فرا گرفت.

پرل باک در کنار یادگیری زبان چینی با ادبیات و فرهنگ کهن این کشور نیز آشنا شد و به وسیله دایه اش با عمق آداب و رسوم و  فرهنگ عامیانه مردم چین ، آشنا شد

علاوه بر آن مادر پرل بعنوان اولین و بزرگترین آموزگارش نیز با ادبیات کلاسیک اروپا آشنا بود و هم او بود که روح زیبایی شناسی را در فرزندش تقویت کرد و مشوقش در نویسندگی شد.

پرل در هفده سالگی به آمریکا برگشت و در مدت سه سال دوره ی کالج را به پایان رسانید. او در ۱۹۱۲ مجددا به کشور چین یعنی وطن دوم خود مراجعت کرد و در آنجا در طی یک ماجرای عشقی پر شور با یکی از همکارانش در دانشگاه ازدواج کرد.

در سال ۱۹۲۵ مجدداً به آمریکا برگشت و اولین اثر خود را تحت عنوان «باد شرق، باد غرب» منتشر کرد.

در سال ۱۹۲۷ و در حالیکه اینبار دیگر یک نویسنده شده بود به چین بازگشت و در طی جنگ های این کشور  و در سال ۱۹۳۰ اثر ارزنده خود را به نام «خاک خوب»نوشت به دریافت جایزه ی «پولیتزر» نائل آمد.او از جمله زنانی است که ادبیات جهان را تغییر داده اند.

کتاب صوتی آخرین ملکه چین اثر پرل باک

برخی از مهمترین آثار داستانی خانم پرک باک عبارتند از :

  • باد شرق، باد غرب
  • خاک خوب
  • پسران
  • مادر
  • این دل پرغرور
  • خدایان دیگر
  • نسل اژدها
  • شرح یک عروسی
  • زن مجلل
  • نامه‌ای از پکن
  • شیطان هرگز نمی‌خوابد
  • ماندلا
  • آخرین ملکه چین
کتاب صوتی خاک خوب پرل باک برنده جایزه نوبل ادبیات
کتاب صوتی خاک خوب

وی در سال ۱۹۳۵ با انتشار رمان مادر برنده مدال هاولز از آکادمی هنرو ادب آمریکا شده و به عضویت افتخاری انجمن ملی ادبی و هنری انتخاب گردید.

پرل باک در ۱۹۳۸، به خاطر تجسم زنده از زندگی روستائیان چینی و قدرتش در بیوگرافی نویسی، برنده جایزه نوبل ادبیات شد.


 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های نویسنده : پرل باک

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

آشنایی با رمان های مشهور جهان ، بهترین رمان های جهان

آشنایی با رمان های مشهور جهان

هر ساله سازمان ها و مراکز مرتبط با کتاب و ادبیات در جهان لیستی از رمان های مشهور جهان را در قالب لیست های با عنوان ده کتاب برتر، صدکتاب برتر و یا هزار کتاب برتر ادبیات جهان را منتشر میکنند، در این نوشته برای آشنایی با رمان های مشهور جهان، بهترین رمان های جهان را به همراهان گرامی سلام صدا معرفی کرده ایم. اگر علاقمند به خواندن بهترین رمان های کوتاه هستید میتوانید نوشته معرفی بهترین رمان های کلاسیک زیر 200 صفحه را مطالعه بفرمایید. برای …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 7918 بازدید بدون دیدگاه