کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست اثر کيم وو چونگ بنیانگذار شرکت دوو

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست خوانشی است از کتابی به همین نام اثر کيم وو چونگ بنیانگذار شرکت دوو و گروهی متشکل از 22 شرکت از صنایع سنگین و الکترونیک در دنیاست و معتقد است قدرت اقتصادی دنیا از غرب به سوی آسیا در حال چرخش است.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 229MW
25,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست خوانشی است از کتابی به همین نام اثر کيم وو چونگ بنیانگذار شرکت دوو

شما بايد با کيم وو چونگ آشنا شويد؛نه تنها به اين دليل که پسربچه فقيري بود که با تلاش و کوششي وصف ناپذير، گروه صنعتي دوو را با بيش از 25 ميليارد دلار فروش ساليانه تاسيس کرد و يا به اين دليل که رهبران جهان، نبوغ افسانه‌اي او را در کار و تجارت ستوده‌اند.

شما مي‌بايست با وي آشنا شويد، زيرا سرگذشت وي مجموعه‌اي از راهنمايي‌هاي خلاقانه و کاربردي در راه رسيدن به موفقيت در کار و زندگيست.

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

اين کتاب راه‌ هايي جديد و فوق‌العاده براي اتخاذ تصميم‌ هاي بزرگ، بدست آوردن وام‌ هاي کلان، پايان دادن به جلسات کاري طولانی، استخدام دستياران بزرگ و بسياري کارهاي ديگر را نشان می‌دهد.

همچنين ثابت مي‌کند که اگر شما به سختي کار کنيد و از پولتان براي بهبود وضع جامعه خود استفاده کنيد، آنگاه واقعا به اين نتيجه مي‌رسيد که سنگفرش هر خيابان از طلاست و وارد جاده موفقيت واقعي می ‌شويد.

کیم وو چونگ Kim Woo-jung نویسنده این کتاب، پس از جنگ ویرانگر کره از هیچ شروع کرد و به یک کارآفرین و تولید کننده بزرگ در سطح جهان تبدیل شد.

چونگ بنیانگذار شرکت دوو و گروهی متشکل از 22 شرکت از صنایع سنگین و الکترونیک در دنیاست و معتقد است قدرت اقتصادی دنیا از غرب به سوی آسیا در حال چرخش است.

کیم ووچونگ این موفقیت را حاصل روحیه خاص فداکاری و ابتکار می داند و خود را از نسلی می داند که آن را نسل فداکاری می نامد و این دوره را دوره از خود مایه گذاشتن تلقی می کند.

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست در حقیقت راه های موفقیت چونگ است که وی را یک تحول آفرین و کارآفرین برجسته در جهان تبدیل کرد.

که در آن به نکات کلیدی در تقویت و تربیت روحیه فداکاری و سیر به سوی کامیابی اشاره می گردد.

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست شامل 39 فایل mp3 با دو صدای مختلف آماده دانلود است.

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست,سنگفرش هر خیابان از طلاست,کتاب صوتی,کيم وو چونگ,شرکت دوو

فایل های صوتی این کتاب توسط سلام صدا تا حد امکان ویرایش شده و ضمن افزایش کیفیت صدا (Sound Normalized)  نویز و صداهای اضافی آن (تا حد امکان)  حذف شده است.


کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست اثر کيم وو چونگ

درباره کیم ووچونگ نویسنده کتاب

کیم ووچونگ مؤسس شرکت بزرگ دوو Daewoo در سال ۱۹۳۶ درشهر دئگو کره به دنیا آمد، او در دوران کودکی برای کمک به خانواده روزنامه می فروخت.

کیم ووچونگ پس از اتمام تحصیلات ابتدایی و متوسطه در سال ۱۹۶۰ موفق به اخذ دانشنامه اقتصاد از دانشگاه یانس کره جنوبی گردید.

پس از یک سال کار در شورای دولتی توسعه اقتصادی کره جنوبی و در سال ۱۹۶۷ شرکت صنایع دوو را به 5 نفر تأسیس کرد؛ در این شرکت تا مقام مدیریت ارتقا پیدا کرد.

در سال ۱۹۷۰، پس از اولین سفر کیم به ایالات متحده، دوو بیش از ۴۰ درصد کل سهمیهٔ واردات ایالات متحده را به خود اختصاص داد.

در سال۱۹۷۶، کیم سهام یک کارخانه ماشین‌سازی دولتی را که بیش از ۳۷ سال ضرر داده بود، خرید و پس از ۹ ماه آن را به سوددهی رساند. وی نام این کارخانه را شرکت صنایع سنگین دوو گذاشت.

در سال ۱۹۸۴، کیم پالایشگاه نفتی آنت‌وِرپ در بلژیک را که ورشکسته شده بود خریداری کرد و نام آن را به یونیورسال تغییر داد. پس از یک سال، این پالایشگاه و شرکت نفتی نیز به سوددهی رسید.

در دهه ۹۰، دوو با ۳۰ سال سابقه، دارای رتبهٔ دوم از نظر دارایی و سرمایه و رتبهٔ سوم از جهت سود در میان شرکت‌های کره‌ای بود.

در سال ۱۹۹۱، دوو، درآمدی بالغ بر ۲۵ میلیارد دلار به دست آورد.

در سال ۱۹۹۱، کارخانه کشتی سازی‌ای که کیم به درخواست حکومت کره خریده بود، پس از ۱۱ سال، به سود رسید

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...