دانلود رایگان روایت رادیویی سفرهايم با خاله جان

کتاب صوتی سفرهايم با خاله جان

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

در اين داستان، “هنري پولينگ” رييس بازنشسته‌ي بانک در مراسم تششيع جنازه‌ي مادرش بعد از پنجاه و اندي سال به خاله‌ي هفتاد-هشتاد ساله‌اش بر مي‌خورد.
پس از اين ديدار، طولي نمي‌کشد که او هنري را ترغيب به ترک سوت‌وود، گل‌هاي کوکب و همسايه‌هايش مي‌کند تا در سفر به برايتون، پاريس، استانبول، پاراگوئه… همسفرش شود.
هنري در جريان اين سفرها با هيپي‌ها، جنايتکاران جنگي، جاسوسان سيا… معاشرت مي‌کند و زندگي کسالت‌بار حومه‌ي شهرش دستخوش تحول مي‌شود.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP
0 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

دانلود رایگان روایت رادیویی سفرهايم با خاله جان

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

دانلود رایگان روایت رادیویی سفرهايم با خاله جان خلاصه ای از داستان بلند سفرهايم با خاله جان نوشته گراهام گرین ترجمه کامبیز نمازی و با صدای بهروز رضوی کاری از گروه نمایش رادیو است.

از روی این رمان در سال ۱۹۷۲ فیلمی به کارگردانی جورج کاکور ساخته شد که فیلمنامه اش را جی پرسون آلن نوشت. در این فیلم کمدی مگی اسمیت، الک مک کاون و برنارد هالی بازی کردند.

شاید یکی از مهم ترین دلایل شهرت جهانی “گراهام گرین Graham Greene ، اقتباس های سینمایی صورت گرفته از آثارش باشد.

بسیاری از آدم هایی که حشر و نشری با عالم ادبیات ندارند و نام شخصیت های بزرگ این حوزه را نمی شناسند؛ با نام گراهام گرین آشنا هستند که البته دلیلش از فیلم های ماندگاری ناشی می شود که در تاریخ سینما با نام او عجین شده است.

اگر اصطلاح greene Land یا گرینستان را در مورد آثار گرین بپذیریم آن وقت باید بگوییم که اقتباس های سینمایی صورت گرفته از این آثار، سهم بسزایی در شکل گیری این سرزمین رویایی و خیالی داشته است.

به طوری که امروز آن شخصیت های داستانی را در ذهنمان با چهره بازیگرانی می شناسیم که آن نقش ها را بازی کرده اند.

گراهام گرین در میان نویسندگان بزرگ عالم ادبیات، یکی از نویسندگانی است که بیشترین اقتباس سینمایی از آثارش صورت گرفته است و البته بیشتر این اقتباس ها در سرزمین مادری اش انگلستان ساخته شده که از قرار معلوم او چندان میانه خوشی با این سرزمین نداشته است.

اولین اقتباس ها به سال ۱۹۳۴ باز می گردد که فیلمی با نام قطار شرق به کارگردانی پل مارتین ساخته شد که اقتباسی از روی رمان قطار استانبول بود.

ترجمه های فارسی کتاب Travels With My Aunt نوشته‌ی گراهام گرين

  • سفرهايم با خاله جانتوسط رضا عليزاده – انتشارات روزنه
  • سفر به دنیای خاله آگوستا ترجمه مصطفی رستمیان- انتشارات علم

توضيح پشت جلد کتاب سفرهايم با خاله جان

در اين داستان، “هنري پولينگ” رييس بازنشسته‌ي بانک در مراسم تششيع جنازه‌ي مادرش بعد از پنجاه و اندي سال به خاله‌ي هفتاد-هشتاد ساله‌اش بر مي‌خورد.

پس از اين ديدار، طولي نمي‌کشد که او هنري را ترغيب به ترک سوت‌وود، گل‌هاي کوکب و همسايه‌هايش مي‌کند تا در سفر به برايتون، پاريس، استانبول، پاراگوئه… همسفرش شود.

هنري در جريان اين سفرها با هيپي‌ها، جنايتکاران جنگی، جاسوسان سيا… معاشرت میکند و زندگی کسالت‌بار حومه‌ي شهرش دستخوش تحول می شود.

گراهام گرين در سفرهايم با خاله جان نه تنها ما را از لذت داستان بی نصيب نمی گذارد، بلکه با ييچيده‌ترين وضعيت‌های بشر مواجه مي‌کند.»

از متن کتاب سفرهايم با خاله جان

آن‌طور که با زحمت از روي يک عکس در آلبوم خانوادگي به جا آوردمش، خاله‌جان آگوستا بود که دير رسيده بود و طوري لباس پوشيده بود که فقط مرحوم زنده ياد “ملکه ماری” – اگر هنوز در ميان ما بود و خودش را کمی با مد روز وفق مي‌داد – ممکن بود چنين لباسي بپوشد.

از موهاي قرمز درخشانش که به طرز فوق‌العاده‌ای آن‌ها را بالاي سرش کپه کرده بود و دو دندان بزرگ جلويش که قيافه‌ي انسان نئاندرتال زنده‌اي را به او مي‌داد، متحير شدم.

کسي گفت هيس و کشيش شروع کرد به خواندن دعايي که به گمانم سروده‌ي خودش بود.

هرچند به عمرم خيلي از اين مراسم‌ها را ديده‌ام، اما در هيچ مراسم تشييع جنازه‌اي آن را نشنيده بودم.»

گراهام گرين (1904-1991) يکي از بزرگ‌ترين رمان‌نويسان قرن بيستم  زندگي حرفه‌اي خود را با دبيري روزنامه‌ي «لندن تايمز» شروع کرد و با چهارمين رمانش «قطار سريع‌السير شرق» در سال 1932 به شهرت رسيد.

در طول 67 سال کار، بيش از 25 رمان نوشت. از معروف‌ترين رمان‌هايش می توان به «قدرت و جلال»، «آمريکايی آرام» و «کنسول افتخاری» اشاره کرد.

روایت رادیویی سفرهايم با خاله جان

  • نویسنده :گراهام گرين
  • مترجم کتاب گویا: کامبيز نمازی, امير چرخکار
  • تهیه کننده اثر مرجع: محمود احمدی
  • گوينده کتاب گویا: بهروز رضوی
  • زمینه کتاب گویا: ادبی
  • نوع کتاب گویا: روایی
  • زمان فایل صوتی: 126 دقیقه

روایت رادیویی سفرهايم با خاله جان نوشته گراهام گرین به مدت 126 دقیقه آماده دانلود است


کشتارها در سرگردانی بدگر توسط کارولین گراهام

کشتارها در سرگردانی بدگر توسط کارولین گراهام

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های ناشر : ایران صدا

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

کانال کتاب صوتی

7 دلیل برای شنیدن کتابهای صوتی

7 دلیل برای شنیدن کتابهای صوتی: در طی سال گذشته، تعداد زیادی  کتاب صوتی شنیده ام، به طور متوسط ​​پنج کتاب در ماه. هرچند که هنوز کتاب خواندن را ترجیح می دهم، اما متوجه شدم که کتاب های صوتی نیز عالی هستند و حتی بیشتر از خواندن کتاب اگر به عالی بودن کتاب های صوتی مطمئن نیستید، در ادامه هفت دلیل  برای اینکه شنیدن کتابهای صوتی Audio books را به برنامه روزانه زندگی خود اضافه کنید، آمده است: 1. اولویت صوت بر متن در یاد گیری بعضی …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 5978 بازدید بدون دیدگاه