کتاب صوتی زنبق دره اثر انوره دو بالزاک

کتاب صوتی زنبق دره اثر انوره دو بالزاک

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی زنبق دره اثری است از انوره دو بالزاک نویسنده ، مورخ، جامعه شناس و اعجوبه قرن بیستم فرانسه کتاب صوتی زنبق دره داستانی زیبایی ست که ارزش چند بار خواندن و شنیدن دارد.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 220 مگابایت
25,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی زنبق دره اثر انوره دو بالزاک

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی زنبق دره خوانشی است از کتابی به همین نام اثرانوره دو بالزاک  Honoré de Balzac

زنبق دره اثری است از اونوره دو بالزاک نویسنده ، مورخ، جامعه شناس و اعجوبه قرن بیستم فرانسه

زندگی و آثار بالزاک

انوره دو بالزاک نویسنده‌ نامدار فرانسوی و پیشوای مکتب رئالیسم اجتماعی در ادبیات در سال ۱۸۱۹ در رشته‌ حقوق تحصیلات خود را به پایان رساند، اما تصمیم گرفت دنبال رشته مورد علاقه خود برود و بدین ترتیب وارد دنیای ادبیات شد.

مجموعه آثار او را که بیش از ۹۰ رمان و داستان کوتاه است با نام کمدی الهی معرفی میکنند.

انوره  به دلیل توصیفات دقیق از فضای حوادث و تحلیل نازک‌بینانه‌ روحیات شخصیت‌های داستان هایش یکی از تأثیرگذارترین رمان‌نویسان در دو قرن اخیر بوده است.

استعداد برجسته بالزاک ، به عنوان یك نقاش اجتماع ، نه تنها این بود كه مردم را از لحاظ روابطی كه با یكدیگر دارند تصویر كند بلكه مخصوصا مردم را از نظر روابطی كه با دنیا دارند ، تصویر نماید، دنیایی كه در آن زندگی میكنند.

کتاب صوتی زنبق دره داستانی زیبایی ست که ارزش چند بار خواندن و شنیدن دارد.

در این کتاب جملاتی بیاد ماندنی و ناب استفاده کرده که واقعا قابلیت استفاده در نامه ها و نوشته های شخصی و ادبی را دارند.

جملاتی مانند:

  • او زنبق این دره بود , در آن می روئید و آنجا را با عطر خود معطر می ساخت تا آنکه بر آسمان صعود کند . عشق بی پایانی که روح من بدان آکنده بود .
  • آرزو داشتم در خاطره ی شما مانند یک زنبق جاویدان زندگی کنم
  • من آن عشق را در این نوار دراز آب که در پرتو آفتاب میان دوساحل سر سبز روان است , در این جنگل های بلوط که از میان تاکستان ها از فراز تپه هایی که پیچ و خم رودخانه به هر یک شکل دیگری داده است پیش می آمد در این افق های محو گشته که هر یک در جهت دیگری می گریزد باز می یافتم .
  • خود را به افسون شنیدن صدایش سپردم
  • آهنگ روح او در پیچ و خم هجاها گسترش می یافت , موج زنان در گو ش شنونده فرو می رود و از آنجا گردش خون را شتابی فزونتر می بخشید .
  • در رویاهای من صدای او چیزی قابل لمس گردید . فضایی سراسر روشنایی و عطر شد که مرا در بر گرفت , نغمه ای گشت که روح مرا نوازش داد و او مهمترین و با ارزشترین زندگی ِ من شد .
  • سپس لبهای سوزان خود را به گوش هایم نزدیک ساخت و این دو کلمه را مانند آهی زمزمه کرد . بدون تو ….

کتاب صوتی زنبق دره   15 ساعت فایل  mp3 است که پس از ادیت و اصلاحات لازم در استودیوی سلام صدا (در حد امکان) در قالب یک فایل زیپ به حجم کلی 220 مگابایت آماده دانلود است.


کتاب صوتی بابا گوریو اثر انوره دو بالزاک

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

زندگی و آثار بالزاک

زندگی و آثار بالزاک

زندگی و آثار بالزاک – معرفی نویسنده انوره دو بالزاک Honoré de Balzac نویسنده‌ نامدار ادبیات فرانسه و پیشوای مکتب رئالیسم اجتماعی در ادبیات جهان است. او سال ۱۸۱۹ در رشته‌ حقوق تحصیلات خود را به پایان رساند، اما تصمیم گرفت دنبال رشته مورد علاقه خود برود و بدین ترتیب وارد دنیای ادبیات شد. بالـزاک مجموعه آثار خود را که بیش از ۹۰ رمان و داستان کوتاه است  با نام کمدی الهی معرفی میکند. این نویسنده شهیر ادبیات فرانسه به دلیل توصیفات دقیق  از فضای حوادث و تحلیل نازک‌بینانه‌ …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 8011 بازدید بدون دیدگاه