کتاب صوتی جنگ و صلح جلد سوم

کتاب صوتی جنگ و صلح جلد سوم

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

تولستوی در این رمان شرح‌حال پنج خانواده‌ی روسی به نام‌های واسیلی کوراگین، کنت رستوف، کنت بزوخف، کنت بالکونسکی بزرگ و آنا میخاییلونا، در اوج حمله‌ی ناپلئون به روسیه و جنگ و آتش‌سوزی در مسکو را روایت می‌کند. شخصیت‌پردازی قهرمان‌های بسیار زیاد این رمان برجسته با جزئیات و زیبایی حکایت از توانایی تولستوی در نوشتن یک شاهکار ادبی دارد.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 308 مگابایت
35,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد
خرید پستی محصولامکان خرید پستی این محصول وجود دارد

کتاب صوتی جنگ و صلح جلد سوم

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی جنگ و صلح جلد سوم اثر نویسنده شهیر روسی لئو تولستوی

کتاب صوتی جنگ و صلح یکی از شاهکارهای ادبیات روسی و از رمان‌های ادبیات جهان برجسته به شمار می‌رود که نویسنده شهیر روسی لئو تولستوی   Leo Tolstoy اوضاع تاریخی و اجتماعی روسیه را در دو دهه اول قرن هیجدهم به تصویر کشیده است.

کتاب صوتی جنگ و صلح جلد سوم  بر بستر دو جنگ بزرگ بین روسیه ‏تزاری به رهبری تزار الکساندر و دولت فرانسه به فرماندهی ناپلئون بناپارت ، جریان‏ دارد.

تولستوی در این رمان شرح‌حال پنج خانواده‌ی روسی به نام‌های واسیلی کوراگین، کنت رستوف، کنت بزوخف، کنت بالکونسکی بزرگ و آنا میخاییلونا، در اوج حمله‌ی ناپلئون به روسیه و جنگ و آتش‌سوزی در مسکو را روایت می‌کند.

خصیت‌پردازی قهرمان‌های بسیار زیاد این رمان برجسته با جزئیات و زیبایی حکایت از توانایی تولستوی در نوشتن یک شاهکار ادبی دارد.

کتاب  جنگ و صلح چه به لحاظ ادبی و چه به لحاظ تاریخی جز ارزشمندترین رمان‌های جهان است.

از دیگر آثار لئو تولستوی رمان‌های آناکارنینا ، مرگ ایوان ایلیچ و رستاخیز هستند.


در متن پشت جلد کتاب جنگ و صلح می‌خوانید:

پی‌یر به هنگام اسارت در انبار، نه از راه تعقل، بلکه از راه عمل و توجه و مطالعه و تجارب زندگی خود، دریافت که انسان برای سعادت خلق شده است، و خوشبختی در وجود او نهفته، و خارج از او نیست.

خوشبختی در ارضای نیازهای طبیعی و بشری است؛ و تمام بدبختی‌ها، نه از کمبود ضروریات، بلکه از زیادی آن سرچشمه می‌گیرد.پی‌یر در سه هفته اخیر به حقیقتی تازه و تسلابخش دست یافت.

او به خوبی دریافت که در جهان هیچ چیز وحشتناکی نیست؛ و دانست که چون در جهان وضعی وجود ندارد که انسان در آن سعادتمند و به تمام معنی آزاد باشد، پس وضعی در جهان موجود نیست که انسان در آن، بدبخت و محروم از آزادی باشد.

همچنین، دریافت که رنج اسارت، آزادی و آسایش را نیز حد و مرزهایی است، و این حدود به یکدیگر بسیار نزدیک‌اند.

همچنین، دریافت که رنج و شکنجه کسی که فقط یکی از گلبرگ‌های بستر گل‌سرخ او مچاله و جابه‌جا می‌شود، از رنج و درد او که اینک روی زمین سرد و مرطوب می‌خوابد و یک طرف بدنش سرما می‌خورد و طرف دیگر آن گرم است، کمتر نیست.

بله، پی‌یر دریافت که هنگام پوشیدن کفش‌های تنگ رقص در روزهای گذشته نیز به اندازه امروز که پابرهنه (کفش پی‌یر از مدتها پیش پاره شده بود) راه می‌رود و پایش تاول زده، رنج می‌کشیده است.

دریافت هنگامی که در ظاهر به اراده شخصی خویش با همسرش ازدواج کرد، بیش از امروز که شبها در اصطبل محبوس شده، آزادی نداشته است.

کتاب صوتی جنگ و صلح جلد سوم  به مدت 22 ساعت فایل mp3 است که در یک فایل زیپ با حجم کل 308 مگابایت آماده دانلود است.



دانلود دوره  فایل صوتی  چهار جلدی جنگ و صلح  به مدت 96 ساعت

کتاب صوتی جنگ و صلح دوره 4 جلدی نویسنده: لئو نیکلایویچ تولستوی به همراه فایل pdf

دانلود کتاب صوتی جنگ و صلح جلد یک 

کتاب صوتی جنگ و صلح جلد چهارم اثر لئو تولستوی

 

دانلود جلد دو

کتاب صوتی جنگ و صلح جلد 2

 

دانلود کتاب صوتی جلد چهار

کتاب صوتی جنگ و صلح جلد 1

 

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

لئو تولستوی

زندگی و آثار تولستوی خالق جنگ و صلح

تولستوی خالق جنگ و صلح بزرگترین رمان در ادبیات روسیه بود. کتابی که بسیاری  ما هم آنرا خوانده و لذت برده ایم. روزشمار زندگی تولستوی لئو تولستوی Leo Tolstoy در خانواده ای اشرافی و ثروتمند، در دهکده یاسنایا پالیانا در 160 کیلومتری جنوب مسکو متولد شد. او مادرش را در دو سالگی و پدرش را در نه سالگی از دست داد و زیر نظر دیگر افراد خانواده و مربیان خارجی تربیت یافت. تولستوی در سال 1844 در دانشگاه به تحصیل زبان های شرقی و حقوق پرداخت و در …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 6074 بازدید بدون دیدگاه