کتاب صوتی تصویر یک زن اثر هنری جیمز جز صد کتاب مشهور جهان

کتاب صوتی تصویر یک زن اثر هنری جیمز جز صد کتاب مشهور چهان

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی تصویر یک زن اثرهنری جیمز به مدت 29 ساعت یکی از آثار برجسته ادبیات جهان و در لیست صد کتاب مشهور است که قبل از مرگ بایستی خواند.

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 391 مگابایت
35,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی تصویر یک زن اثر هنری جیمز جز صد کتاب مشهور جهان

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی تصویر یک زن اثر هنری جیمز ترجمه مجید مسعودی با صدای خانم لاله آذرنیا برای اولین بار توسط سایت سلام صدا تولید شده است.

کتاب صوتی تصویر یک زن یا با نام تصویر یک بانو خوانشی است از رمانی به همین نام (The Portrait of a Lady) اثرهنری جیمز نویسنده آمریکایی – انگلیسی

کتاب صوتی تصویر یک زن یکی از آثار برجسته ادبیات جهان و در لیست صد کتاب مشهور جهان است که قبل از مرگ بایستی خواند.

کتاب صوتی تصویر یک زن روایتی است از ماجرای یک بانوی جوان آمریکایی به نام ایزابل آرچر که وارث ثروتی هنگفتی میشود اما اسیر نقشه و فریب دو نفر از مهاجران آمریکایی می‌شود

ایزابل آرچر دخترآمریکاییِ معصوم و زیبایی است که ‌بنا به ‌پیشنهاد خاله‌ی خود خانم تاچت، و تحت حمایت او، از آمریکا به ‌انگلستان می‌آید.

کتاب صوتی تصویر یک زن دارای ‌۵۴ فصل است که ترجمه آن در 798 صفحه منتشر شده است.

داستان در محوطه‌ی چمن وسیع خانه‌ی خاله‌ی ایزابل در انگلستان شروع می شود.

حاضرین در اولین صحنه داستان ‌سه ‌نفرند که ‌هرسه ‌نقشی تعیین کننده ‌در زندگی ایزابل ایفا خواهند کرد؛ شوهر خاله‌ی ایزابل آقای تاچت، پسر خاله ‌بیمار و دوست داشتنی او رالف، و دوست خانوادگی تاچت‌ها، لرد واربرتنِ سی و پنج ساله‌ی جذاب، مجرد و بسیار ثروتمند.

جیمز با مهارتی مثال زدنی در فصل اول صحنه ‌را برای حضور ایزابل آماده ‌می‌کند تا او در فصل دوم به ‌شکلی بسیار حساب شده ‌و تاثیر گذار پا به ‌داستان بگذارد.

نویسنده در فصول سوم و چهارم زمان را به ‌عقب می‌برد.

در فصل سوم از ملاقات خانم تاچت و ایزابل در آمریکا می‌گوید؛ از فوت پدر ایزابل که ‌‌به ‌تازگی اتفاق افتاده، و از این که ‌ارثیه‌ی ناچیزی به ‌ایزابل رسیده ‌ است که خود ‌از میزان آن بی‌اطلاع است،

در فصل چهارم در طرحی سریع خانواده‌ی ایزابل که ‌شامل دو خواهر بزرگتر از اوست را معرفی می‌کند.

ملاقات خاله ‌و خواهرزاده ‌در کتابخانه‌ خانه‌ی اجدادی ایزابل انجام می‌شود؛ جایی که ‌از دوران کودکی همواره ‌مکان مورد علاقه‌ی ایزابل در آن خانه ‌بوده ‌است.

کتاب صوتی تصویر یک زن اثر هنری جیمز شامل 29 ساعت فایل صوتی در یک فایل زیپ به حجم  391مگابایت آماده دانلود است.


زندگی و آثار هنری جیمز خالق رمان تصویر یک زن

در باره هنری جيمز نویسنده کتاب صوتی تصویر یک زن :

هنری جيمز(Henry James )  در سال 1843 در نیویورک به دنیا آمد. از سال 1875 در اروپا ابتدا در پاریس و سپس در لندن زندگی کرد بعد از چند سفر کوتاه به آمریکا  نهایتا تابعه انگلستان شد و در سال 1916 در چلسی درگذشت.

در زندگی‌اش هیچ اتفاق قابل توجهی پیش نیامد و به کتاب نوشتن روزگارش گذشت.

هنری جيمز که آثار او امروزه معروف به رمان هاي روان شناسانه هستند، کار ادبی خود را با انتشار مقاله‌های انتقادی و قصه‌ها و داستان‌های کوتاه در روزنامه‌ها و مجله‌ها آغاز کرد و اولین داستان کوتاهش تحت عنوان «زائری مشتاق» در مجله اتلانتیک مانثلی منتشر شد.

بیست جلد رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه و مقاله. یعنی این که، زندگی‌اش (مثل هر آدم دیگری) تماما بی‌معناست و به همین دلیل آثارش، که مظهر غیابی ذاتی‌اند، خود را با قدرت بیشتری تحمیل می‌کنند.

کتاب دیزی میلر نوشته هنری جیمز انتشارات لوح فکر ترجمه فرشته داوران

کتاب صوتی تصوير يک زن شاهکار دوران آغازین هنری جيمز به شمار رفته و رمانی مفصل و طولانی است، که ماجرای زندگی و رویدادهای پیش روی دختری جوان و معصوم با ثروت هنگفتی که به او ارث رسیده است را بیان می کند.

هنری جیمز (متولد ۱۸۴۳ – فوت ۱۹۱۶) نویسنده‌ای آمریکایی- بریتانیایی و خالق آثاری مانند دیزی میلر، سفرای کبار و تصویر یک بانو است.

وی یکی از چهره‌های مهم ادبیات واقع‌گرایانه در قرن نوزدهم میلادی به شمار می‌رود.


اقتباس های سینمایی کتاب :

بر اساس کتاب تصویر یک زن یک سریال تلویزیونی The Portrait of a Lady (TV series) با بازی سوزان نیو به نقش ایزابل و ریچارد چمبرلین در نقش رالف تاچت توسط بی بی سی در سال 1968 ساخته و پخش شد.

سریال تصویر یک زن

همچنین بر اساس این کتاب در سال 1996 فیلم تصویر یک بانو The Portrait of a Lady توسط جین کمپیون کارگردان نیوزلندی، با بازی نیکول کیدمن در نقش ایزابل و جان مالکوویچ در نقش اوزموند و باربارا هرشی به عنوان خانم مرل ساخته شد

فیلم تصویر یک زن

کتاب های صوتی مشابه

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه

 دیگر کتاب های ناشر : سلام صدا

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

زندگی و آثار هنری جیمز خالق رمان تصویر یک زن

زندگی و آثار هنری جیمز

زندگی و آثار هنری جیمز : Henry James نویسنده‌ای آمریکایی – بریتانیایی به سال 1843 در خانواده ای فرهنگی در نیویورک به دنیا آمد. خانواده هنری ثروتمند و اصالتا از مهاجران ایرلندی بود. پدرش نویسنده و ادیبی متشخص و برادرش فیلسوف و روانشناس بود. او به اتفاق خانواده اش ، از آمریکا به اروپا سفر کردند و نهایتا در سال 1860 در انگلستان مستقر شدند. وی خالق آثاری همچون دیزی میلر، سفرای کبار و پرتره یک بانو است. وی یکی از چهره‌های مهم ادبیات واقع‌گرایانه در قرن …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 7573 بازدید بدون دیدگاه