کتاب صوتی بازجویی از صدام حسین نوشته جان نیکسون

کتاب صوتی بازجویی از صدام حسین نوشته جان نیکسون 1

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی بازجویی از صدام حسین ، دیکتاتور سابق عراق مسائلی مانند جنگ ایران و عراق و استفاده از سلاح های شیمیایی علیه ایران را توضیح داده است.
جان نیکسون باز جو صدام و نویسنده کتاب در طول بازجوئی از صدام ، مکررا از در مورد سلاح های کشتار جمعی و محل آنها سوال می پرسد

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-zip 138 مگابایت
20,000 تومان
پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی بازجویی از صدام حسین نوشته جان نیکسون

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی بازجویی از صدام حسین؛ خوانشی است از کتابی به همین نام اثر جان نیکسون

Debriefing the President: The Interrogation of Saddam Hussein, John Nixon

جان نیکسون نویسنده کتاب صوتی بازجویی از صدام حسین
جان نیکسون نویسنده کتاب بازجویی از صدام

جان نیکسون، تحلیل‌گر ارشد سیا که سال‌ها به‌روی شخصیت‌های مختلف جهان تحقیق و بررسی کرده و عمده کارش، مطالعه و تحقیق درباره شخصیت‌های جهان و دیدگاه‌های آنهاست، در سال 2003 مأمور بازجویی از صدام حسین شد.

مجموع بازجویی‌های نیکسون با صدام حسین بعدها در کتابی تحت عنوان «بازجویی سیاسی از صدام، تخلیه اطلاعاتی رئیس جمهور» انتشار یافت.

این کتاب تصویری بی‌طرفانه از یکی از قدرتمندترین حاکمان بدنام عصر به ما می‌دهد.

خواندن ماجرای بازجویی‌ها، علاوه بر اطلاعاتی که درباره شخصیت صدام در اختیار مخاطب می‌گذارد، او را چنان در برابر ما می‌نشاند که گویی صدا و طنین کلماتش را هم می‌شنویم.

تخلیه اطلاعات صدام حسین مدت کوتاهی پس از دستگیری او توسط ارتش آمریکا در دسامبر 2003 ، در کمپ کراپر بازداشتگاه فرودگاه بین المللی بغداد شروع شد.

ادامه باز جوئی صدام نیز از از فوریه سال 2004، با نام مستعار عملیات صحرا عنکبوت ، توسط اداره تحقیقات فدرال (FBI) آمریکا انجام شد.

کتاب صوتی بازجویی از صدام حسین

بازجوئی سیاسی صدام از سال 2003 تحت عنوان ” سوراخ عنکبوت ” و از هنگامی که او در یک مزرعه در نزدیکی شهرت تکریت پنهان شده بود شروع شده است.

در این کتاب، دیکتاتور سابق عراق مسائلی مانند جنگ ایران و عراق و استفاده از سلاح های شیمیایی علیه ایران را خواهید شنید.

جان نیکسون بازجوی  صدام و نویسنده کتاب در طول بازجوئی از صدام ، مکررا از در مورد سلاح های کشتار جمعی و محل آنها سوال می پرسد.

در کتاب تخلیه اطلاعات صدام حسین بعنوان یکی از دیکتاتورهای قرن ، نکات و مباحث عبرت آموزی مطرح میگردد که به فرهیختگان و علاقمندان به کتب صوتی تاریخی ،شنیدن این کتاب صوتی توصیه میگردد.

کتاب صوتی بازجویی از صدام حسین به مدت 10 ساعت و در یک فایل زیپ به حجم 138 مگابایت آماده دانلود است

 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

صد کتاب برتر تاریخ به انتخاب آمازون و گاردین

صد کتاب برتر تاریخ به انتخاب آمازون و گاردین

صد کتاب برتر تاریخ به انتخاب آمازون، فهرستی از بهترین‌های ادبیات داستانی تاریخ است که توسط سایت Amazon  منتشر شده است. برای کمک به همراهان و یاران اهل کتابخوانی، پیش از این فهرست های معتبر دیگری در مورد بهترین کتاب ها و نویسندگان جهان منتشر شده است. بهترین کتاب های دنیا لیست بهترین کتاب های آمازون 2021 معرفی بهترین رمان های کلاسیک زیر 200 صفحه مشهورترین نویسندگان زن جهان و آثارشان مشهورترین نویسندگان زن جهان و آثارشان بهترین کتاب های غیر داستانی جهان سایت Amazon  لیست 1001 …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 7826 بازدید بدون دیدگاه