کتاب صوتی سووشون اثر ماندگار سیمین دانشور

کتاب صوتی سووشون اثر ماندگار سیمین دانشور

مشخصات محصول

خلاصه کتاب

کتاب صوتی سووشون اثر سیمین دانشور به مدت 10 ساعت - با دو اجرا و خوانش متفاوت به همراه نمایشنامه رادیویی تقدیم به علاقمندان رمان های فاخر ایرانی تقدیم میگردد

تهیه محصول

خرید محصول مجازی
MP3-ZIP 255+162+50 مگابایت
30,000 تومان

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

پس از خرید محصول فایل برای شما ارسال خواهد شد

کتاب صوتی سووشون اثر ماندگار سیمین دانشور

مشاهده نقد و بررسی این کتاب

کتاب صوتی سووشون اثر ماندگار بانوی ادبیات ایران سیمین دانشور به مدت 10 ساعت فایل صوتی mp3 با دو روایت و خوانش متفاوت به همراه نمایشنامه رادیویی را به دوستداران رمان های فاخر ایرانی پیشکش میگردد.

لینک های دانلود این محصول شامل دو فایل زیپ کتاب با دو نوای گوناگون و یک فایل زیپ نمایش رادیوئی آن است. البته به همراه فایل های صوتی لینک دانلود فایل PDF کتاب هم تقدیم دوستداران میگردد.

سووشون نوشته‌ ی سیمین دانشور آغازگر فصلی تازه در تاریخ داستان‌نویسی ایران به شمار می‌آید.

رمان سووشون سیمین دانشور

دانشور در این داستان پرحرکت و ماجرا، با نوشتاری شاعرانه، موشکافانه و استوار، نگاره ای درونی و هنرمندانه از دگرگونی های منطقه فارس در سال‌های جنگ دوم جهانی به دست می‌دهد.

شخصیت‌های رمان با توانایی درخشانی در نگرش و ارزیابی رویدادها  نشان داده شده اند شده‌اند؛ آن اندازه آشکار که هریک روحیه و  کارکرد گروه اجتماعی معینی را مجسم می‌کنند.

البته هیچ‌یک از آنان در اندازه تیپ نمی‌ماند، همه‌شان فردیتی ویژه دارند و به آسانی از یکدیگر تمیز داده می‌شوند. فکر اصلی رمان، پرداختن به انسان مبارز است. به همین دلیل، در سراسر داستان شاهد درگیری یوسف –قهرمان رمان- با آدم‌های خودفروخته‌ایم.

ستیز پرتلاش خانواده او با ریزه‌کاری‌های روانی و مهروزرانه، بر زمینه‌ای از زندگی مردم یک منطقه در یک دوره ویژه تاریخی، گسترده می‌شود. هرچند یوسف درکشاکش بین واقعیت موجود و آرمانْ به شهادت می‌رسد، اما انگیزه بیداری دیگران و به ویژه همسرش زری می‌شود.

داستان در نظرگاه زری روایت می‌شود و شیوه گسترش طرح آن کلاً تابع مسأله نظرگاهی است که نویسنده برای روایت داستان برگزیده است.

زری، ملموس‌ترین قهرمان رمان، در همه درگیری‌ها حضور دارد و وقایع را به ترتیب توالی زمان واقعی نقل می‌کند. ماجراها با ساخت و پرداختی دقیق و هماهنگ پیش می‌روند.

رویدادهای کناری با مهارت چشمگیری به شالوده بنیادین می‌پیوندند، جزئی از آن می‌شوند و درخدمت پیشبرد آن قرار می‌گیرند تا نگاره ای  درست و انباشته از سایه روشن‌هایی به دست دهند که جلو ساده شدن واقعیت را می‌گیرند.

جستارهای رمان، گاه به گاه ، در جاهای کوناگون از  جامعه و خانه می‌گذراند.

کتاب صوتی سووشون اثر سیمین دانشور

معرفی صوتی رمان سووشون


فایل های کتاب صوتی سووشون توسط سلام صدا ویرایش شده و ضمن افزایش کیفیت ، نویز و صداهای اضافی حذف شده است.

  • فایل زیپ 1- فایل های صوتی سوشون با صدای خانم سارا مهدی پور 255 مگابایت
  • فایل زیپ 2- فایل های صوتی سوشون با صدای دوم 162 مگابایت
  • فایل زیپ 3 -نمایش رادیوئی سوشون 50 مگابایت
  • فایل 4- فایل  PDF سوشون

نمونه صدای اول

برای خرید و دانلود آنی ، این محصول را به سبد خرید اضافه کنید:


کتاب صوتی ساربان سرگردان

کتاب صوتی جزیره سرگردانی

کتاب صوتی از پرندگان مهاجر بپرس اثر سیمین دانشور


 خریداران این کتاب دیگر چه خریدند

مشاهده همه
دیدگاه ها

لطفا دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

من ربات نیستم *در حال بارگیری کپچا پلاس ...

رمان سووشون سیمین دانشور

نقد و بررسی کتاب سووشون اثر ماندگار سیمین دانشور بانوی ادبیات ایران 

نقد و بررسی کتاب سووشون اثر ماندگار بانوی ادبیات ایران سیمین دانشور سووشون نوشته‌ی سیمین دانشور آغازگر فصلی تازه در تاریخ داستان‌نویسی ایران به شمار می‌آید. دانشور در این داستان پرحرکت و ماجرا، با نثری شاعرانه، دقیق و محکم، تصویری درونی و هنرمندانه از تحولات منطقه فارس در سال‌های جنگ دوم جهانی به دست می‌دهد. شخصیت‌های سووشون با قدرت مشاهده درخشانی ترسیم شده‌اند؛ آنقدر مشخص که هریک روحیه و عملکرد گروه اجتماعی معینی را مجسم می‌کنند. البته هیچ‌یک از آنان در حد تیپ نمی‌ماند، همه‌شان فردیتی خاص دارند …

مشاهده نقد و بررسی این کتاب 11580 بازدید بدون دیدگاه